想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6610


1361#
發表於 04-9-2 18:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911

我都差不多要收工啦, 我明天再睇你既答案, Thanks!!



伯爵府

積分: 16200


1362#
發表於 04-9-2 18:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0.

你都想生囝囝???如果係我覺得好值得買一盒.


男爵府

積分: 6610


1363#
發表於 04-9-2 18:34 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

EW911

唔係呀, 我想生女女呀, 咁應該點呀? ?-( ?-(

係唔係應該有gel gel 開始計第2or3日開工呀? ?-( ?-(


男爵府

積分: 6610


1364#
發表於 04-9-2 18:34 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911

886!!!! see u tomorrow la!!!

明天再同係傾過!!




伯爵府

積分: 16200


1365#
發表於 04-9-2 18:45 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0.

你應該egg day 之前開工呀!


子爵府

積分: 10672


1366#
發表於 04-9-3 09:14 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,ew911,WongMing
jojoebebe, Monchi, imcc0_0
及各位姊妹~~~~

[size=large]早晨呀
一日又開始 8 啦。。嘻嘻~~~~ :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 16200


1367#
發表於 04-9-3 09:14 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe, shirley, imcc0_0, winnie & all sisters.

Good morning.

我今早check左係 -ve.


子爵府

積分: 10672


1368#
發表於 04-9-3 09:19 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

咁係咪即係話,就算開工都係白做呀 ?

?-( ?-( ?-(

ew911 寫道:
jojoebebe, shirley, imcc0_0, winnie & all sisters.

Good morning.

我今早check左係 -ve.


男爵府

積分: 6610


1369#
發表於 04-9-3 09:52 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe, shirley, ew911, winnie & all sisters.

Good morning.


男爵府

積分: 7321


1370#
發表於 04-9-3 09:56 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe, 911, imcc0_0, winnie & all sisters.
morning ar,
911唔好心急,可能會影響egg day.
relax下,晚上有時間就煮下飯,或者同honey 食 dinner.


子爵府

積分: 13990


1371#
發表於 04-9-3 10:01 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

morning AR ~ ALL SISTERS

911 定d 黎ar


男爵府

積分: 6610


1372#
發表於 04-9-3 10:02 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911

原來你想生仔仔, 所以係就要係 egg day 當日或之後一日開工蹬, 而我想生女女, 咁就要係Egg day 之前開工啦, 對不對呀???? ?-( ?-( ?-( :mrgreen: :mrgreen:

咁係唔係即係我要係(第二期 - 排卵前期)工, 而你就(第三期 - 潮濕期)開工呀?


男爵府

積分: 7321


1373#
發表於 04-9-3 10:17 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
hehe,琴晚倦冇開icq. :lol:
你應該係火,今晚先開icq,今晚可能自己煮或出去食,lunch食自己.


子爵府

積分: 13990


1374#
發表於 04-9-3 10:23 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

我9:00pm後都冇開電腦garla, 因為食飽飯, 休息一陣就訓la. 我都唔記得左依件事tim. tks!


男爵府

積分: 7321


1375#
發表於 04-9-3 10:33 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
:lol: :lol:


伯爵府

積分: 16200


1376#
發表於 04-9-3 10:49 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu 寫道:
ew911,

咁係咪即係話,就算開工都係白做呀 ?

?-( ?-( ?-(


winnie,

如果,想生囝就係浪費....但係如果係為女就ok la. :mrgreen: 所以,我一定要係+ve 才開工.


男爵府

積分: 7321


1377#
發表於 04-9-3 10:50 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
努力啦,囝囝媽咪


伯爵府

積分: 16200


1378#
發表於 04-9-3 11:00 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

照理論就應該全對,你知 la 每個人身體唔同.

Anyway, 一齊努力!


男爵府

積分: 6610


1379#
發表於 04-9-3 11:04 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley, ew911, jojoebebe, winnie

我會努力架啦!!!! 希望今個月成功啦!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 10672


1380#
發表於 04-9-3 11:05 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911..

咁我祝您一索得[size=xx-large]

ew911 寫道:

winnie,

如果,想生囝就係浪費....但係如果係為女就ok la. :mrgreen: 所以,我一定要係+ve 才開工.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo