懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1011


1361#
發表於 08-12-5 11:25 |只看該作者
原文章由 joey0419 於 08-12-5 11:20 發表



我今日下午照心跳,好緊張,希望我都一切順利.


我都係今日覆診,不過上次照咗心跳啦!祝一切順利!


大宅

積分: 1065


1362#
發表於 08-12-5 11:27 |只看該作者
ckstep, 做乜成日喊呀? 喊對bb唔好架~



原文章由 ckstep 於 08-12-5 00:18 發表
冇上黎幾日, 又多左好多7月預產期mama

我都有d擔心自己有抑鬱, 部份因為小b, 另外係自己有好多野唔開心, 而家晚晚都自己坐o係廳度搞到我亞媽好擔心, 日日打俾我.........



...


大宅

積分: 1913


1363#
發表於 08-12-5 11:32 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-5 11:25 發表


我都係今日覆診,不過上次照咗心跳啦!祝一切順利!



我明天再照阿b呀, 現在好期待啊.

hehe....雖然兩個星期前才照完, 已見到心跳, 不過這兩星期都覺得好耐咁, 好想快d見到阿b既成長.


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1364#
發表於 08-12-5 11:34 |只看該作者
我間唔中都會擔心,特別係我好少害喜症狀,而我仲等緊去c+照ultrasound,所以有時會懷疑自己係唔係真係有左。不過呢兩日好啲 lu,至少食到海鮮會反胃。希望快啲照到個心會踏實啲

原文章由 chu_muimui 於 08-12-4 23:41 發表
我唔知點解, 個心成日都好驚好擔心呀, 我好驚唔知阿b係入面點,唔知佢有無事, 成日驚佢唔健康呀~
你地有無咁既情況呀? 我會唔會係anxiety架?!


大宅

積分: 1011


1365#
發表於 08-12-5 11:37 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-5 11:32 發表



我明天再照阿b呀, 現在好期待啊.

hehe....雖然兩個星期前才照完, 已見到心跳, 不過這兩星期都覺得好耐咁, 好想快d見到阿b既成長.


我都係!


大宅

積分: 1065


1366#
發表於 08-12-5 11:39 |只看該作者
jojoebady, 唔洗擔心咁多啦, 影響bb架, 一於註冊左先囉!!
擺酒既野遲d先算!! (到時生左呀b, 可能想save $$, 唔擺都冇所為呢, 不過一定要補影婚紗相, 我自己覺得擺酒真係好煩!!)
人地問起妳明明未結婚, 妳咪話妳之前註冊左架喇, 不過冇比人知ja~

我兩年幾前都係啦, 未結婚就有左......因為自己成日唔開心, 可能影響左bb, 最後around10wk,小x左...........

開心d, 我地好多sister都support妳架!!

原文章由 jojoebady 於 08-12-5 10:35 發表
多謝!我就係知道起依到一定會有好多媽媽會支持自己,所以返工幾忙都成日偷雞上黎同大家傾下,咁樣自己會開心D!


大宅

積分: 1011


1367#
發表於 08-12-5 11:40 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-5 11:34 發表
我間唔中都會擔心,特別係我好少害喜症狀,而我仲等緊去c+照ultrasound,所以有時會懷疑自己係唔係真係有左。不過呢兩日好啲 lu,至少食到海鮮會反胃。希望快啲照到個心會踏實啲

...


係呀!我直頭覺得自己有啲變態
因為我又係淨得反胃冇嘔
所以每次反胃反得嚴重啲都會好開心


大宅

積分: 1065


1368#
發表於 08-12-5 11:42 |只看該作者
我都覺得係呀, 上星期照倒心跳, 要到下星期六先再照, 時間真係好慢長呀.........


原文章由 Jcat 於 08-12-5 11:32 發表



我明天再照阿b呀, 現在好期待啊.

hehe....雖然兩個星期前才照完, 已見到心跳, 不過這兩星期都覺得好耐咁, 好想快d見到阿b既成長.


別墅

積分: 809


1369#
發表於 08-12-5 11:45 |只看該作者
registered too.. tks


原文章由 makfr 於 08-12-5 10:13 發表
仁安有免費產前講座 : http://www.union.org/green/cs_register_event.php

講題 :
日期 :
時間 :
地點:
講者 :
如何迎接寶寶出世
順產、無痛分娩及剖腹生產
孕婦及初生嬰兒飲食DO & DON’T
2009-01-10
2:30-5:0 ...


別墅

積分: 809


1370#
發表於 08-12-5 11:47 |只看該作者
原文章由 ckstep 於 08-12-5 00:18 發表
冇上黎幾日, 又多左好多7月預產期mama

我都有d擔心自己有抑鬱, 部份因為小b, 另外係自己有好多野唔開心, 而家晚晚都自己坐o係廳度搞到我亞媽好擔心, 日日打俾我.........



...



保重保重.. 我有個朋友都係.. 一有了就情緒好差.. 不過,最緊要自己 aware 到.. 小心d,盡量放鬆,


大宅

積分: 4075


1371#
發表於 08-12-5 11:49 |只看該作者
我都係到諗AR B 係咪仲係到ga! 真係有時諗到人都癲... ...


別墅

積分: 809


1372#
發表於 08-12-5 11:49 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 19:21 發表
其實現在我一見到d肥野(包括人和食物)都會好想嘔架 同埋每次食野之前都唔知自己要食咩架...係到左真係要食果一下先會知道要食咩架~~ 所以現在番工連飯都無帶喇, 因為帶完第二日根本就唔想食....

jcat... ...


我都係呀.. 經過親 kfc 就想嘔,聞到 d 油炸味.. 想死呀


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1373#
發表於 08-12-5 11:55 |只看該作者
Me too.....以前最like的魚肉燒賣,現在見倒都想嘔....仲有,一d都唔想食菜!
原文章由 TY33819 於 08-12-5 11:49 發表


我都係呀.. 經過親 kfc 就想嘔,聞到 d 油炸味.. 想死呀
    


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1374#
發表於 08-12-5 11:59 |只看該作者
小心,男人都有機會有產前/產後憂鬱症!
原文章由 himuimui 於 08-12-5 11:23 發表
I've just made the appointment. Hope I can push my husband to go. He seems not so excited since he knows he will be dad later. He's just keep talking about trip to Korea, Japan etc ... ... is so cheap ...
    


大宅

積分: 1913


1375#
發表於 08-12-5 11:59 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-5 11:49 發表


我都係呀.. 經過親 kfc 就想嘔,聞到 d 油炸味.. 想死呀



hehe....我昨晚才去kfc食燒春雞. 好味.

我口味無乜改變喎, 只是要戒口, 老公好嚴啊, 好多野都唔俾我食


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1376#
發表於 08-12-5 12:00 |只看該作者
Believe that everything will be ok, don't woryy, be happy!
原文章由 joey0419 於 08-12-5 11:20 發表



我今日下午照心跳,好緊張,希望我都一切順利.
    


民房

積分: 38


1377#
發表於 08-12-5 12:02 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 09:47 發表
其實今次係好意外有左bb架,因為我同男朋友一直都計劃兩年後結婚先再生bb,不過依家有左就無計啦,唔通因為未結婚而唔生咩!
我同男朋友依家都唸緊好唔好註冊左先。始終怕bb出世紙會寫"私生"!唏...其實我俾你仲煩,我未結婚,閒言 ...


既然諗通左就唔好再擔心啦,而家要放鬆心情,個B先會好。
我有個朋友同你一樣,意外有左BB,開頭都唔知點同人交代,又有諗過唔要,點知一同朋友親戚講左之後,個個都好登佢高興,又幫佢籌備婚禮。而家佢個B已經一歲,帶比身邊既人好多歡樂,我個friend而家話好在當初決定要,先有而家咁幸福。

最緊要係你同bf 要一齊去面對,唔好剩係得你一個就得啦。


男爵府

積分: 5544


1378#
發表於 08-12-5 12:28 |只看該作者
我都登記左仁安產前講座啦!

雖然上星期照到bb心跳,但係好怕會無啦啦停左都唔知,成日都會擔心。希望快d到12wk,就無咁擔心啦!


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1379#
發表於 08-12-5 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3344


1380#
發表於 08-12-5 12:52 |只看該作者
我都報o左la..

原文章由 makfr 於 08-12-5 10:13 發表
仁安有免費產前講座 : http://www.union.org/green/cs_register_event.php

講題 :
日期 :
時間 :
地點:
講者 :
如何迎接寶寶出世
順產、無痛分娩及剖腹生產
孕婦及初生嬰兒飲食DO & DON’T
2009-01-10
2:30-5:0 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo