跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


1361#
發表於 04-12-4 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all ,,

溫書溫左廿幾板.....好攰.............

而家同芷晴落公園玩下...影下相....好開心呀..... :lol: :lol: :lol:

返黎再傾過.............. 等我呀!!
該用戶已被刪除

1362#
發表於 04-12-4 17:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12627

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


1363#
發表於 04-12-4 17:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

尋日同BB去左健康院喇~佢重左呀.....出院o個陣2.990kg,依家有3.21kg lu..........


子爵府

積分: 13184


1364#
發表於 04-12-4 18:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

各位媽媽:

你地有冇試過揍b時整親隻手,我依家右手手指公條根移左位,要敷跌打藥,真係幾唔方便,所以有時真係唔好心急,要留意揍b手勢,如果唔係都幾長尾





大宅

積分: 4607


1365#
發表於 04-12-4 20:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carmenw 寫道:
囡囡對手&腳成日係咁撥, 好抿咁, 您地呀b會唔會, 定係我呀囡零舍曳曳百厭呢 ?-(

我隻囡都係咁, 有時見到覺得好攪嘢....


伯爵府

積分: 18746


1366#
發表於 04-12-4 21:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
買sealer啦....啱哂細碼bb,我前日係吉豬島買左包,真係脾位細過pampers nb好多架....


子爵府

積分: 12555


1367#
發表於 04-12-4 21:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
你今日有冇出街呀?
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1368#
發表於 04-12-4 21:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我今日出左成日啦,去左tko呀,因為有好多hello kitty係新都城呀
不過宜家累c我呀


侯爵府

積分: 23951


1369#
發表於 04-12-4 22:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi all,
long time no chat. How are you, all 靚 ma?
I am really busy in these few days, a lot of thing to do and now sharing with you all.
1/12 帶女去健康院打針 (very happy since she has 8.5 pounds, i.e 2 pounds more than birth )
2/12 幫女拿出世紙 and 帶仔去 Toysrus
3/12 帶女去做物理治療, 喊到佢CC下, 我當然肉赤到CC下 :cry: :cry:
4/12 今日去咗Jusco "搏命", 買咗衫比兩個小朋友, 真係好抵. 有一样超級推介, NUK 洗奶瓶液, $80两支,每支950ml, 平過other brands 好多, very very 抵
所以而家得番半條命.
溫下書再chat!


男爵府

積分: 7735


1370#
發表於 04-12-4 22:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cng,

首先恭喜你先,最緊要係母女平安,而家醫學倡明,放心啦!!我bb早左7個星期出世,touch wood 都算係咁啦!所以唔駛太擔心喎!最緊要係爭取時間休息,夜晚訓多d,日頭你都唔會抖架喇!一定去睇bb啦!因為我o個陣都係咁......每日朝早就pump奶,食完午飯就去醫院餵亞b,跟住7點零鐘或10點零鐘返亞媽度食飯,跟住就返屋企訓,咁o既日子真係幾攰,不過已經過左喇!!不過亞b返屋企之後o既生活仲忙,用o既精神重...............不過好藉得同開心呢!所以你而家千萬要早d訓呀!!

成日都唔記得問你,你係咪tpx miss 呀!我係o個日gathering之後睇返d相先覺得你好面善呀!!


侯爵府

積分: 23951


1371#
發表於 04-12-4 22:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今晚冇人?? 唔通去哂街??


男爵府

積分: 7735


1372#
發表於 04-12-4 22:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我返左黎喇!


男爵府

積分: 7735


1373#
發表於 04-12-4 22:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy mother

囡囡重左係咪好開心呢?點解你囡囡要做物理治療呀??佢好麻?

係呀!我尋日都去左jusco呀!真係好扺呀!我老豆仲買左一個雙面褸,100蚊都唔駛呀!!bb就首推nuk洗瓶液,我都有買呀!!又買左兩件夾乸衣、一件芝麻街棉袍比bb,都係買得好開心呢! 後來因為亞b要飲奶,所以要走................


侯爵府

積分: 23951


1374#
發表於 04-12-4 23:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Elaine,
因為她腳內彎(有人叫馬蹄足), 天生的, 曾經因為咁, 喊到我CC下, 不過 Physio 話佢不太serious, 只要比心机做物理治療就OK, 所以明知佢會痛, 都要狠心同佢做, 無計啦!


子爵府

積分: 12555


1375#
發表於 04-12-4 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother ,
唔好擔心,女女一定好快冇事。唔好喊呀!
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7640


1376#
發表於 04-12-5 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother,

你看見囡囡咁痛一定很肉赤...希望囡囡快d復原!


男爵府

積分: 7640


1377#
發表於 04-12-5 00:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,

囡囡張大頭照好似唔同左樣啦, BB真係日日都唔同!
佢宜家幾多磅呀!


伯爵府

積分: 18746


1378#
發表於 04-12-5 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother,
好明白你一定會好心痛囉,,,,,,等如我次次去同亞女覆診要抽血一樣,心痛c呀 :-(
不過你放心啦...亞女好快冇事....你自己要take care 呀


男爵府

積分: 7640


1379#
發表於 04-12-5 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,
餵奶衫除左背心外, 仲有咩款好呀? 我睇哂web site d 款式都唔知買咩好?
我今日係酒樓餵小b食奶, 我坐係房最入面張台, 用毛巾摭住都冇人知我餵緊奶喎! 佢食10分鐘可以頂到成2.5hrs, 返到屋企先喊咋, 我覺得好方便同BB出街唔駛帶咁多野! :-P


子爵府

積分: 12555


1380#
發表於 04-12-5 00:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunma,
25/11磅過3.74kg,要到9/12返健康院聽覺測試,17/12再返健康院打針。所以要密D影相。
chunchunmama 寫道:
ada,

囡囡張大頭照好似唔同左樣啦, BB真係日日都唔同!
佢宜家幾多磅呀!
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo