跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8410


1361#
發表於 04-12-20 10:04 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

呵...呵...呵...聖誕小美人同你講Merry X'mas~1218


大宅

積分: 4057


1362#
發表於 04-12-20 10:11 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

3,
check pm & "睜"我一餐飯!

mike, bblong & 3,
Re: 1218
我都要講thank you .....我咩都冇幫手...淨係食咋.....
唔該晒!!!!

bblong,
D 蛋真係好難包, 辛苦晒你吖! long long: 做咩唔咩mami手???

cwy,
琴晚明珠...我都有睇.....USA d 女監犯大住個肚仲食煙, 真過份!! 仲有個女人係獄中扮男人仲要有好多girlfriend先難頂!

yuma,
幾時去旅行??? 整返個make in Japan 哩!


大宅

積分: 3970


1363#
發表於 04-12-20 10:23 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

[size=small]1218 Photos (附送小當開心出浴照)


男爵府

積分: 8410


1364#
發表於 04-12-20 10:31 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

二當家,
你又話del 人地張豬咀.....

benben,
一定一定無事ge!!
痛完叫老公呵番....乖....無事...放心....
(Need to do further 抽 yung 毛 on next Monday!!
so scare and worry now . . . .)

Timma,
我地隨時等你留言.....你想講時再講啦...take care!

vvbb,
哈哈....我地又真係幾似團年.... 時間真係太少,都無mug 同大家傾過計就夠鐘走tim....

(真係好開心, 似團年多過X'mas party ....見返你哋咁多個, 好齊人, 好似傾唔完咁....)

new,
我睇yuma d 相, 見你同Alex 咀咀.....好sweet 啊~~ :mrgreen:

emilyobchan,
Oh~~ 你講o左我ge心聲...再過2日....又係我出動之時...

(Also I'm doing the Admin job for my office, every yr I'll need to organise the lucky draw & taking photo, t4 always very tired & can't enjoy the dinner, this time I really can enjoy the fun.........)



大宅

積分: 4057


1365#
發表於 04-12-20 10:34 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

二當家,
睇完你D相.........
你個浴缸邊真係白shu shu por!!
想問吓邊個咁醒買件靚背心抽奬, 好實用por!

我去眠一眠先....................


子爵府

積分: 10471


1366#
發表於 04-12-20 10:41 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

vvbb
re : gift
haha... of course it's me la!


大宅

積分: 3970


1367#
發表於 04-12-20 10:42 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

大肚v,
唔好睇浴缸邊啦!!!上次hellohello已經提點o左我.唔該你睇o下小當啦!!!!佢笑得好鬼"正".件背心係大當抽到,不過佢比o左小當,自己就"立"o左小當隻"熊啤啤".

rabbit,
原來係你...件背心仔著得小當好醒神.

mike,
已9.9秒deleted.


子爵府

積分: 10471


1368#
發表於 04-12-20 10:47 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

2 dong ka,
re : 背心
I think for tai dong, maybe too small, for siu dong, should be fit ga... I will buy for heib!


大宅

積分: 3970


1369#
發表於 04-12-20 10:51 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

rabbit,

大當見自己抽到唔係玩具,又小當抽到熊啤啤,已經第一時間換o左!你同heib買返件......可以一齊著"情侶裝".


大宅

積分: 1596


1370#
發表於 04-12-20 10:58 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

Hi sisters,
Good Morning


大宅

積分: 1596


1371#
發表於 04-12-20 11:00 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

silver,new,mike,
re : photo
你地D相我全部都睇唔到呀,其他人睇唔睇到呀??我淨係見到無著衫o既細當咋 :mrgreen:


男爵府

積分: 9117


1372#
發表於 04-12-20 11:12 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf,
同你一樣,我都only睇到小當的出浴照炸.

二當家,
小當出浴照真係迷死女 :mrgreen: 佢真係白裏透紅,好想咬佢一啖
大當好醒丫,咁快識同細佬交換gift :mrgreen:

rabbit,
條背心好靚呀.你真係有心思 :lol:

vvbb,
食飯姐,有咩所謂,最緊要你大肚v賞面姐

琴晚見cc額頭d hair成日整到佢d蚊lan,所以第一次幫cc cut hair. 第一次的感覺真係好正,好驚cut衰左,好彩冇事 :mrgreen: 雖然係cut得d咁多,但老公都話要好好收埋佢wor :mrgreen: 你地有冇收埋bb 1st cutting hair 架?


伯爵府

積分: 15218

畀面勳章


1373#
發表於 04-12-20 11:20 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

1218 睇下而家睇唔睇到啦
http://www.edu-kingdom.com/?10928
教育王國個人空間


伯爵府

積分: 15218

畀面勳章


1374#
發表於 04-12-20 11:21 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf,
哈哈,你一定要睇,呀車厘子好"lum"呀肥齊。
http://www.edu-kingdom.com/?10928
教育王國個人空間


大宅

積分: 3914


1375#
發表於 04-12-20 11:25 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

vvbb,
22號 (即後日) 飛喇

3,
cc個d 會唔會係被蚤咬 ?
我睇到mike d 靚相wor :lol:

bmf,
今日有無睇生果報 ? 娛樂版 c7有個安嬰x全版廣告, 個bb囡好似車厘子細個o個陣, 眼大大, 好得意 :lol:


子爵府

積分: 10471


1376#
發表於 04-12-20 11:26 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

yuma
Have a nice holiday!

3
re : cc
same to yuma, maybe 被蚤咬!


大宅

積分: 4164


1377#
發表於 04-12-20 11:30 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

Hellohello, bmf, 3 & sisters...
Please try again

1218 x'mas gathering


男爵府

積分: 8410


1378#
發表於 04-12-20 11:30 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

二當家,
tks....

BMF,
.........亞謝生除o左一歲生日會post 過相之外......其余......唉~~你地慢慢等........
(頭先睇番先知,原來我影左唔夠廿張相咋........好心急等阿謝生個d,我見佢係咁周圍影,成個娛記咁)

謝生,
heheee....講笑o者.....你o吾嬲ga 呵.......

yuma,new,hellohello & cwy,
咦....你地個pg o吾繼續上o羊? ?-(


大宅

積分: 4164


1379#
發表於 04-12-20 11:31 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

yuma & bmf...
Yes, I also saw the ad on magazine... the girl looks like cherry ah!!!

bmf,
今日有無睇生果報 ? 娛樂版 c7有個安嬰x全版廣告, 個bb囡好似車厘子細個o個陣, 眼大大, 好得意 :lol:


mike...
re: pg
yes, will go on... on late Jan!!!


男爵府

積分: 8410


1380#
發表於 04-12-20 11:34 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

new,
hubby 話亞仔果日發脾4推Alex....sorry....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo