跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


1361#
發表於 09-9-22 17:44 |只看該作者
我回來了,今日檢查阿b有4.1磅,我就冇重,
醫生估阿b出生應有6.5磅.
仲有,阿b今次終於比個樣我睇吓,好開心.

另外,今日終於買左產婦衛生巾,$19.5/包.
仲有床墊,$22/10張.
個走佬袋執得8899了,真好.


大宅

積分: 3487


1362#
發表於 09-9-22 17:44 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 14:08 發表
老公就生日。。我lum住買幾樣野俾佢。。
其中一樣系公事包。。但系唔知應該買邊個好睇。。大家可可唔可以俾D意見我啊~~



我老公星期四生日, 我都係送了公事包~~


大宅

積分: 3518


1363#
發表於 09-9-22 17:50 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 17:44 發表



我老公星期四生日, 我都係送了公事包~~


咦..我老公又係星期四生日啊....大家都請左假..諗緊去邊玩


大宅

積分: 3899


1364#
發表於 09-9-22 17:51 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 17:29 發表
我就係網上訂, 有個媽咪自己整薑皂, 佢話洗頭沖涼都得, 4塊好夠了~~一共104蚊~


你媽咪好叻呀,我都想學正D天然肥皂呢!


大宅

積分: 2704


1365#
發表於 09-9-22 17:52 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-22 13:56 發表
近兩日有點頭重重 應該唔係病
好似懷孕初期噤
你地會唔會噤呢


我係成曰都暈暈地.....


男爵府

積分: 5770


1366#
發表於 09-9-22 17:59 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 17:44 發表



我老公星期四生日, 我都係送了公事包~~

我都係星期四生日,不過係舊曆.


大宅

積分: 1139


1367#
發表於 09-9-22 17:59 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 16:20 發表
我唔知呀...
不過有得用好過無得用吖...

如果唔用佢, 我連有少少薑味嘅嘢都無得用喎...


我就買咗薑soap, 係hand made嫁!
另外我媽咪會煲薑水俾我洗頭沖涼同埋洗手....... 因為唔可以掂生水喎!


大宅

積分: 4922


1368#
發表於 09-9-22 18:00 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 05:29 PM 發表
我就係網上訂, 有個媽咪自己整薑皂, 佢話洗頭沖涼都得, 4塊好夠了~~一共104蚊~


可唔可以PM個website俾我啊。。
我之前有save一個薑皂嘅website,但系頭先穩唔到。。


大宅

積分: 4922


1369#
發表於 09-9-22 18:01 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-22 05:44 PM 發表



我老公星期四生日, 我都係送了公事包~~


你系邊到買啊?。。。我仲煩緊咩brand好。。


男爵府

積分: 5770


1370#
發表於 09-9-22 18:01 |只看該作者
我在facebook 叫Gobby Leung,
display係我同老公的結婚相,請大家add我,thanks~


大宅

積分: 1139


1371#
發表於 09-9-22 18:03 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 17:29 發表
我就係網上訂, 有個媽咪自己整薑皂, 佢話洗頭沖涼都得, 4塊好夠了~~一共104蚊~


我仲分咗2舊俾我個friend, 佢遲我1.5 months生..... 我諗2舊都夠, 都好大舊....


大宅

積分: 4922


1372#
發表於 09-9-22 18:03 |只看該作者
頭先雀巢打電話俾我,同我confirm地址。。好似話系寄奶粉俾我。。有無媽咪收到雀巢嘅奶粉啊?


男爵府

積分: 5770


1373#
發表於 09-9-22 18:12 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:03 發表
頭先雀巢打電話俾我,同我confirm地址。。好似話系寄奶粉俾我。。有無媽咪收到雀巢嘅奶粉啊?

你就好,我仲未收到呀~


大宅

積分: 1139


1374#
發表於 09-9-22 18:13 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:00 發表


可唔可以PM個website俾我啊。。
我之前有save一個薑皂嘅website,但系頭先穩唔到。。


http://gingerhk.com/products/%E8%96%91%E5%A5%B6%E7%9A%82%28%E5%A4%A7%29.html

不過我唔係响呢間買, 我係上唔知咩網見到平d, 但而家醒唔起係咩網mouth:
我轉頭pm果個人個email俾你吖!


大宅

積分: 4922


1375#
發表於 09-9-22 18:19 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 06:12 PM 發表

你就好,我仲未收到呀~


我只系收到lee個電話。。我仲未收到A+嘅。。


大宅

積分: 4922


1376#
發表於 09-9-22 18:22 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-22 06:13 PM 發表


http://gingerhk.com/products/%E8%96%91%E5%A5%B6%E7%9A%82%28%E5%A4%A7%29.html

不過我唔係响呢間買, 我係上唔知咩網見到平d, 但而家醒唔起係咩網mouth:mouth:" />
我轉頭pm果個人個email俾你吖! ...


好~~ thx a lot!!~


大宅

積分: 4922


1377#
發表於 09-9-22 18:26 |只看該作者
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 17286?u=firestone64


剛剛系yahoo到穩到lee個薑皂。。
佢嘅成份系 黑庶糖(片糖)、美國甘油皂基、維他命E、天然薑汁、薑蓉

佢仲話100% 天然薑汁、薑蓉,絕對不用 [薑精油] !!!

我想問點嘅薑皂系arm生完BB嘅媽媽呢?


大宅

積分: 1139


1378#
發表於 09-9-22 18:30 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 18:26 發表
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1120517286?u=firestone64


剛剛系yahoo到穩到lee個薑皂。。
佢嘅成份系 黑庶糖(片糖)、美國甘油皂基、維他命E、天然薑汁、薑蓉

佢仲話100% 天然薑汁、薑蓉,絕對 ...


驅風吖嘛!
PM咗你喇!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1379#
發表於 09-9-22 18:38 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 17:39 發表


係呀,我有哮喘底,鼻敏感,氣管敏感等。次次感冒到後來唔好彩的話都會引發哂出嚟 ,但平時一D事都無架。去旅行又係,記得上兩次喺外面留咗好耐(多過半個月) , 最尾又係氣管炎,下次真係要帶定D藥出門呀,不過無病時永遠唔記得病 ...


哈哈... 你咁大頭蝦ga, 下次遠行前叫你老公幫你帶藥, 或者提你帶藥啦.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1380#
發表於 09-9-22 18:40 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 17:44 發表
我回來了,今日檢查阿b有4.1磅,我就冇重,
醫生估阿b出生應有6.5磅.
仲有,阿b今次終於比個樣我睇吓,好開心.

另外,今日終於買左產婦衛生巾,$19.5/包.
仲有床墊,$22/10張.
個走佬袋執得8899了,真好. ...


6.5磅ok喎, 我都想阿b係6磅, 生時無咁辛苦.
我執咗個走佬袋, 都安心好多啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo