單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1361#
發表於 10-3-12 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1362#
發表於 10-3-12 12:09 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:06 發表
咁就好啦
我平時唔講開
根本隻野好似冇存在過咁


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1363#
發表於 10-3-12 12:12 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 12:04 發表
同埋仔仔呢單嘢,你有無同佢爸爸提過,你比得仔仔見,其實都接受番呢個人,起碼叫做可以做番朋友吖,何況仔仔佢都有份,同埋你要講唔好再咁物質比仔仔,呢點要佢留意番,唔係就唔比佢見囉!
...

唉~~佢爸爸咪好理直氣壯咁話~你同返我一齊咪可以比一個好既家庭佢囉~咪可以咩都滿足佢囉~
我就係唔想囉~
我唔想再比佢見佢啦~


原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 12:01 發表
一個月見一次都好吖,咁樣仔仔可能仲會珍惜!


我都好希望會係咁呀~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1364#
發表於 10-3-12 12:13 |只看該作者
係啱,但時間都係一個問題,唔好令怨恨加深囉
我覺得唔應該响呢個時候搞,掉淡左再慢慢傾去寄宿,等佢自願去寄宿好d囉

原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:07 發表


一次唔聽~兩次唔聽~三次都唔聽~
就要忍心~呢家佢嬲我~總好過佢將來長大做壞人
打劫~做小偷~
對嗎??


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1365#
發表於 10-3-12 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1366#
發表於 10-3-12 12:14 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 12:08 發表
或者你攬住佢喊,佢可能明白你既心情呢


我有試過~但結果第二日就無用~
打回原形~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1367#
發表於 10-3-12 12:14 |只看該作者
我都唔係指呢樣
原帖由 ikle 於 10-3-12 12:09 發表
我平時唔講開
根本隻野好似冇存在過咁


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1368#
發表於 10-3-12 12:14 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 12:09 發表


99.9 % 唔得...

人地會諗...你當我呢度動物園咩.....

咁打個電話問下冇壞
如果好彩可以參觀下
對個仔可能有幫助呢
少少面濛冇所謂架
再唔係求下個社工囉


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1369#
發表於 10-3-12 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1370#
發表於 10-3-12 12:16 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:13 發表
係啱,但時間都係一個問題,唔好令怨恨加深囉
我覺得唔應該响呢個時候搞,掉淡左再慢慢傾去寄宿,等佢自願去寄宿好d囉
可能真係有需要送
但唔好係而家


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1371#
發表於 10-3-12 12:17 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:14 發表
我都唔係指呢樣
咁係邊樣呀?


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1372#
發表於 10-3-12 12:18 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:07 發表


一次唔聽~兩次唔聽~三次都唔聽~
就要忍心~呢家佢嬲我~總好過佢將來長大做壞人
打劫~做小偷~
對嗎??

sasa, 要再諗深一層, 依家佢嬲你送入去宿舍, 將來佢大個係咪一定唔會學壞(唔好諗得咁完美), 佢入咗去寄宿, 唔代表佢一定唔學壞. 只係有人幫你教下個仔, 唔代表教得好架. 你話入面比人打, 入面係啲咩人打佢? 等佢學識點樣走精面(點樣埋堆), 出到黎又群埋啲壞朋友咪仲幣? 真係要三思


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1373#
發表於 10-3-12 12:18 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:14 發表


我有試過~但結果第二日就無用~
打回原形~
..........


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1374#
發表於 10-3-12 12:19 |只看該作者
之前講過架啦,你都話知架,仲問
原帖由 ikle 於 10-3-12 12:17 發表
咁係邊樣呀?


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1375#
發表於 10-3-12 12:20 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 12:13 發表



我就係想咁講~~~10年LA...你用10年心機...

我覺得我仔就算讀書唔叻, 唔緊要, 打份工, 一萬幾千都夠GA LA...
我想佢開心, 唔洗做咩偉人, 名人, 搵份自己鐘意又HEA 既工, 得閒去下旅行~~~~

間中探下我.......... ...


我都係咁諗~我無要求佢讀書好~
只係要佢努左力就算~我對佢好少要求~
但連少少佢都唔肯回報比我既話~
我會開始灰灰灰~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1376#
發表於 10-3-12 12:20 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:19 發表
之前講過架啦,你都話知架,仲問
我年紀大,記性唔好
真係唔記得喎


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1377#
發表於 10-3-12 12:22 |只看該作者
原帖由 20022009 於 10-3-12 12:18 發表

sasa, 要再諗深一層, 依家佢嬲你送入去宿舍, 將來佢大個係咪一定唔會學壞(唔好諗得咁完美), 佢入咗去寄宿, 唔代表佢一定唔學壞. 只係有人幫你教下個仔, 唔代表教得好架. 你話入面比人打, 入面係啲咩人打佢? 等佢學 ...


我都知道呀~不過~我唔係去到絕望都唔會咁做囉~
無一個家長會捨得咁做~我更+唔會~
呢10年入面~我盡左努力~我盡左自己可以既責任~
但如果都係唔得既~我就會放棄~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1378#
發表於 10-3-12 12:23 |只看該作者
唔記得咪好囉,由頭黎過
原帖由 ikle 於 10-3-12 12:20 發表
我年紀大,記性唔好
真係唔記得喎


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1379#
發表於 10-3-12 12:24 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 12:22 發表


我都知道呀~不過~我唔係去到絕望都唔會咁做囉~
無一個家長會捨得咁做~我更+唔會~
呢10年入面~我盡左努力~我盡左自己可以既責任~
但如果都係唔得既~我就會放棄~ ...
唔好放棄
你個仔黎架
點都唔可以放棄
呢個世上有好多方法
你都未用晒


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1380#
發表於 10-3-12 12:26 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:23 發表
唔記得咪好囉,由頭黎過
係架
日日都重新做人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo