立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4057
原帖由 joey_23 於 10-10-13 13:08 發表 有時間星期日同佢一齊去食早餐,等佢習慣下! 咁即係蝦你地law,三款真係唔夠,要加多d元素至得! 你度好每星期餐單,叫媽媽跟住你比佢果d款煮啦,煮開飯既,無話好辛苦既! 最緊要小朋友肯食!
伯爵府
積分: 16082
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:15 發表 其實話就話粥仔, 但嗰煲嘢仲杰過爛飯~~ 我自己睇到都唔想食~~ 我上個月已經提議話唔好煲粥, 跟我哋食GAR喇~~ 但婆婆堅持要煲, 話再大啲先算~~ 同埋我女未識自己食~~ 餵得佢黎, 自己就食唔到~~ 睇人哋嗰啲就大得 ...
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:19 發表 講左D鞋音既NO.字眼
公爵府
積分: 29452
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 13:12 發表 佢唔想食都無辦法, 婆婆負責佢膳食嘅, 佢係蝦我哋先唔食~~ 婆婆餵就快靚正...... 即係唔關啲粥事, 係人嘅問題~~ <-----咁思想再教育既應該係你地兩公婆咯! 我又真係唔記得你話過父母好後生果d黎bor! 你幾大呀?過3字頭未呀? 我個妹唔同住, 好少返黎食飯, 所以佢返親黎會點菜比老豆煮~~ 同埋我哋斬料都少斬燒味~~ ... <-----原來你妹先係正常果個!唔怪得你話阿妹返黎,會好餸好多,原來阿妹識食!
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:29 發表 尖叫,即係感示好不滿,情勢好波動,對小朋友唔健康架,你地有無試過了解佢咩事呀? 打唔係辦法黎架,要真正了解佢先得! 果D杰爛飯佢唔食,就要出第二D方法架喇! 墨守成規都唔係辦法,改變下,試下比通粉,意粉佢食丫,佢咁大個 ...
積分: 28938
原帖由 joey_23 於 10-10-13 13:57 發表 佳佳想攞你命呀?!
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 12:29 發表 果3個....連我都覺得 呀囝比佢地圍就喊到收唔到聲...
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 13:25 發表 唔洗咁大反應嘛......... mouth:mouth:" /> 唔好話聽~~ 大家交流吓心得啫!!
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:00 發表 冇計la, 點都要時時check住佢有無退燒, 安安你都要小心身體~
原帖由 hellomiffy 於 10-10-13 13:33 發表 根日矛咩精神貢哇......
積分: 2393
原帖由 joey_23 於 10-10-13 13:13 發表 你都講既咩?我唔信! 快d講黎聽下! 要幾咸得幾咸至得!
原帖由 JChan 於 10-10-13 13:34 發表 I want to try. Please PM me details.
原帖由 idac_c 於 10-10-13 13:36 發表 貢遠, 近d我都去試下
原帖由 idac_c 於 10-10-13 13:40 發表 約會愉快嗎?
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:16 發表 可唔可以轉診所呀?
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:32 發表 其實我哋多數係炒菜, 跟住就係斬料~~ 都無乜比到佢食~ 係食菜+飯LOR~~
原帖由 hellomiffy 於 10-10-13 13:56 發表 係咪一齊睇清明上河圖+buffet呀
原帖由 idac_c 於 10-10-13 13:46 發表 阿女而家鍾意自己夾餸, 所以除咗菜同魚外, 我都會由佢自己夾, 佢會食得開心d~
子爵府
積分: 13058
原帖由 idac_c 於 10-10-13 14:09 發表 其實你女都差唔多兩歲, 應該開始教佢自食 出牙仔好辛苦架, 算la, 煮番d稀粥佢食la
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy