影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 169717


1361#
發表於 11-5-26 01:24 |只看該作者
回覆 乖乖 的帖子
各位姊妹, 民浩係 city hunter 正 + 帥到暈呀


http://player.youku.com/player.php/sid/XMjY5OTc0NzA0/v.swf

乖:

睇咗啦,謝謝!李民浩真係好型

不過齣劇似乎咁悲調嘅,我心目中嘅《城市獵人》好輕鬆幽默架,
男主角打起上嚟好型,間唔時露出猥瑣樣去追女仔,好似IQ博士
咁架。我唔想齣劇氣氛似《Iris》或《雅典娜》咁嚴肅。


公爵府

積分: 28709


1362#
發表於 11-5-26 05:38 |只看該作者
本帖最後由 creamybaby 於 11-5-26 05:39 編輯

曳, 08 & 有興趣既姊妹,

呢個土豆播客既視頻唔係小賢就係皇甫,有d有中字,有d冇,我唔知道妳地睇左未,即管post上黎。

http://www.tudou.com/home/item_u34155438s0p1.html


公爵府

積分: 28709


1363#
發表於 11-5-26 05:55 |只看該作者
本帖最後由 creamybaby 於 11-5-26 06:42 編輯

曳,昨天妳問我關於「當然了」的視頻。以下的blog介紹了「當然了」這個環節的特質。如blog所說,「當然了」由第10期X-man開始,我會建議妳睇(快轉)X-man,然後睇足版的「當然了」。因為像我們玩猜皇帝的遊戲一樣,一個一個的挑戰下去!越看越爆笑,藝人也越放肆!忘了那一集有鄭俊浩&小賢,小賢的急才令鄭俊浩嘆為觀止!


http://wowmatt.pixnet.net/blog/post/26349084



X-man 10期17:33第一次的當然了

http://www.tudou.com/playlist/p/l6984791i12921314.html

X-man 第15期A..允浩黃甫....

http://www.tudou.com/playlist/p/l6984791i18981353.html

X-man 第15期B...當然了的位置在16:28,這期也很經典!(會看到律皇子..my love!!)

http://www.tudou.com/playlist/p/l6984791i18981187.html

如果真的想看cut version,可試試這個。看看喜歡cut version的方便,還是快轉的原汁原味?!

http://www.tudou.com/playlist/id/810970/

如果真的喜歡原汁原味的話,可以在 X-man全集的視頻中慢慢找出來看。(可從上面第十期視頻開始,一期期咁follow落去.......我之前是用這樣的方法)










公爵府

積分: 27683


1364#
發表於 11-5-26 09:32 |只看該作者
乖乖 我比你D CITY HUNTER資料軍炸到我暈
希望等陣睇第1集5會失望

點評

0120  好心急睇, 冇心機做野tim  發表於 11-5-26 10:01


公爵府

積分: 27683


1365#
發表於 11-5-26 09:32 |只看該作者
早呀 各位

點評

曵曵  早呀,jane  發表於 11-5-26 10:37


水晶宮

積分: 73395


1366#
發表於 11-5-26 09:46 |只看該作者
本帖最後由 0120 於 11-5-26 09:47 編輯
janeleung 發表於 11-5-26 09:32
早呀 各位


MORNING JANE:



點評

曵曵  早呀,大人  發表於 11-5-26 10:37


水晶宮

積分: 73395


1367#
發表於 11-5-26 10:00 |只看該作者


亞 jane

你睇亞su個偶像

點評

SandyKL  係咪合成惡作劇照嚟架?張根碩點會肯整個咁嘅頭?  發表於 11-5-26 22:50
朗朗咪咪  哈哈!LEE張要珍藏呀!  發表於 11-5-26 15:07
曵曵  我都係笑到噴水,收唔到制,笑c我  發表於 11-5-26 10:38
janeleung  笑到噴水  發表於 11-5-26 10:32
susanfss  講笑咋,he he!  其實我都覺佢hair 好唔掂呀  發表於 11-5-26 10:24
susanfss  大人 咩意思呀,吓><  發表於 11-5-26 10:22


珍珠宮

積分: 35017


1368#
發表於 11-5-26 10:01 |只看該作者
本帖最後由 曵曵 於 11-5-26 10:33 編輯

大人,
夠長嗎?


水晶宮

積分: 73395


1369#
發表於 11-5-26 10:13 |只看該作者
曵曵 發表於 11-5-26 10:01
大人,
夠長嗎?

早晨 曳~
我係google搵果d冇敢長既

係簽名檔我之前用過, but好細架

點解你搵到敢長既


珍珠宮

積分: 35017


1370#
發表於 11-5-26 10:16 |只看該作者
creamybaby 發表於 11-5-25 17:28
曳,我睇完d link 通常都delete晒,我試下搵下,比住呢一個視頻妳先,係好早期皇甫出席「誰和誰」,不過應 ...

cb,

皇甫好靚女呀,好鍾意佢呢個look,03年的她和11年的她,一點兒都沒有分別,

仲有我想講佢係天然美人,我摷佢D相時,都有類似造型,一係要睇佢MV先睇到,

但鬆郁矇,呢個視頻好高清呀,一流呀^^~~~

阿rain個look果時都好得,係咪浪慢满屋果期呀?

點評

0120  我信皇浦係天然美女黎, 佢應該冇整過  發表於 11-5-26 10:19


珍珠宮

積分: 35017


1371#
發表於 11-5-26 10:19 |只看該作者
本帖最後由 曵曵 於 11-5-26 10:22 編輯
0120 發表於 11-5-26 10:13
早晨 曳~
我係google搵果d冇敢長既


大人,

我呢張和比妳呢張原圖係LM post出來(49頁),佢應該响百度摷,我就幫妳截簽名檔size比妳

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3887824&extra=page%3D1&page=49

點評

朗朗咪咪  大人百度好多嫁!不過要比D耐性搵!  發表於 11-5-26 15:09
0120  多謝曳曳姓姐  發表於 11-5-26 10:28


水晶宮

積分: 73395


1372#
發表於 11-5-26 10:32 |只看該作者
0120 發表於 11-5-26 10:00
亞 jane

你睇亞su個偶像
點評susanfss 講笑咋,he he! 其實我都覺佢hair 好唔掂呀 發表於 6 分鐘前
susanfss 大人 咩意思呀,吓>< 發表於 8 分鐘前

su~

冇~ 我見佢d頭髮"吉"住個nose,

好似好辛苦敢lor, 想叫你幫佢搞搞

點評

曵曵  係張生呀  發表於 11-5-26 10:41
janeleung  5係呀 真係佢嚟  發表於 11-5-26 10:39
susanfss  佢呢期個髮形真係好唔掂,no good!  發表於 11-5-26 10:37


珍珠宮

積分: 35017


1373#
發表於 11-5-26 10:35 |只看該作者
本帖最後由 曵曵 於 11-5-26 10:36 編輯



大人收相

點評

0120  收左la  發表於 11-5-26 10:54
0120  我應該點收法  發表於 11-5-26 10:43


珍珠宮

積分: 35017


1374#
發表於 11-5-26 10:41 |只看該作者
0120 發表於 11-5-26 10:32
su~

冇~ 我見佢d頭髮"吉"住個nose,

大人,

叫阿su幫張生搞搞

點評

朗朗咪咪  SU攪髮型好LA,唔好攪左第二樣!YA YA  發表於 11-5-26 15:11
susanfss  好!等我嚟同佢搞.....  發表於 11-5-26 10:49


水晶宮

積分: 73395


1375#
發表於 11-5-26 10:42 |只看該作者
本帖最後由 0120 於 11-5-26 10:53 編輯
曵曵 發表於 11-5-26 10:35
大人收相

多謝曳曳姐姐割愛

呢張清楚好多

點評

susanfss  曳真係我地姐姐嚟,每次我地想要乜就有乜  發表於 11-5-26 10:58


男爵府

積分: 6584


1376#
發表於 11-5-26 10:48 |只看該作者
曵曵 我都係笑到噴水,收唔到制,笑c我 發表於 1 分鐘前
janeleung 笑到噴水 發表於 8 分鐘前
susanfss 講笑咋,he he! 其實我都覺佢hair 好唔掂呀 發表於 15 分鐘前
susanfss 大人 咩意思呀,吓>< 發表於 18 分鐘前

今次連鄰居果便都話髮形唔得呀

點評

SandyKL  吓,真人真髮嚟架?!佢玩咩呀!  發表於 11-5-26 22:52
0120  你覺得靚米得lor,  發表於 11-5-26 10:51


珍珠宮

積分: 35017


1377#
發表於 11-5-26 10:51 |只看該作者
susanfss 發表於 11-5-26 10:48
今次連鄰居果便都話髮形唔得呀

髮型真係可令人變天變地{:1_1:}

點評

SandyKL  絕對同意,三千煩惱絲確令人好苦惱,哈哈!  發表於 11-5-26 22:52


珍珠宮

積分: 35017


1378#
發表於 11-5-26 10:52 |只看該作者
jane)))))


男爵府

積分: 6584


1379#
發表於 11-5-26 10:57 |只看該作者
曵曵 發表於 11-5-26 10:51
髮型真係可令人變天變地

最敝連我都唔like呢mouth:


水晶宮

積分: 73395


1380#
發表於 11-5-26 11:01 |只看該作者
本帖最後由 0120 於 11-5-26 11:02 編輯

曳曳~
你個簽名檔轉呢個都好得
尋晚第一集就沖涼戲la, 好想快d睇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo