基督家庭

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18262


1361#
發表於 06-2-17 13:16 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

ypt...我唔覺form 7如妳所講bor~! 不過,似妳咁皮光肉滑,又真係好d嘅~ [quote]
ypt 寫道:

我好想小b似我 (呵呵, 似我靚女d 嘛)..如果似form 7...唉~ 大鼻, 單眼皮, 黑皮膚, 咀大.....點會靚女喎~ 女仔要靚靚架嘛~ 你小ko係男仔似爸爸就冇所謂既, man d 嘛~


別墅

積分: 785


1362#
發表於 06-2-17 13:39 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

Do enjoy the present when the baby is inside. You two are so close. 胎動真的好奇妙. Such experience can't be shared with your hubby and they will never experience it! You know, I missed it so much after delivery.
God is love


伯爵府

積分: 18262


1363#
發表於 06-2-17 13:51 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

Za...yesyesyes~~! 我不知幾懷念胎動嘅感覺,妳都好呀,有2次機會~
Za 寫道:
Do enjoy the present when the baby is inside. You two are so close. 胎動真的好奇妙. Such experience can't be shared with your hubby and they will never experience it! You know, I missed it so much after delivery.


別墅

積分: 785


1364#
發表於 06-2-17 13:57 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

你遲

God is love


伯爵府

積分: 18262


1365#
發表於 06-2-17 14:05 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

za...唔好攪我~

[quote]
Za 寫道:
你遲


子爵府

積分: 12340


1366#
發表於 06-2-17 14:35 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽.....呵呵, 係呀, 似我皮膚白白滑滑會好d, 話晒係女仔, 皮膚靚會好d~ 呵呵~ 但有一樣, 我都想小b似我個form7. form7有2粒好可愛既酒粒架, 如果小b都有2粒酒粒仔, 都幾cute~ 講講吓, 真係好想快d見到我小b的盧山真面目, 唔知佢想幾時出來呢~
米水 寫道:
ypt...我唔覺form 7如妳所講bor~! 不過,似妳咁皮光肉滑,又真係好d嘅~ [quote]
ypt 寫道:

我好想小b似我 (呵呵, 似我靚女d 嘛)..如果似form 7...唉~ 大鼻, 單眼皮, 黑皮膚, 咀大.....點會靚女喎~ 女仔要靚靚架嘛~ 你小ko係男仔似爸爸就冇所謂既, man d 嘛~


子爵府

積分: 12340


1367#
發表於 06-2-17 14:46 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽.....呵呵...世事難料喎,可能有意外驚喜呢, 好似mcdull咁.. [quote]
米水 寫道:
za...唔好攪我~

[quote]
Za 寫道:
你遲


男爵府

積分: 6905

陪月勳章


1368#
發表於 06-2-17 17:08 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽~

唔緊啦~神比得你︳一定係最好

[quote]
ypt 寫道:
米水媽.....呵呵...世事難料喎,可能有意外驚喜呢, 好似mcdull咁.. [quote]
米水 寫道:
za...唔好攪我~

[quote]
Za 寫道:
你遲
我家有毛豆,毛毛家姐長長的,豆豆妹妹圓圓的,我愛毛豆。


伯爵府

積分: 18262


1369#
發表於 06-2-17 17:26 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

queenie...hi~! 妳個囡依張相,睇得真d,好得意呀~

佢依家點呀?幾時出院?


子爵府

積分: 12340


1370#
發表於 06-2-17 21:36 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

queenie.....洋娃娃呢張相好可愛, 好CUTE呀~


子爵府

積分: 12340


1371#
發表於 06-2-17 21:37 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽....米水呢張大頭相都好可愛, 佢塊包包面好CUTE~ 真係恨C 我, 我都好想快D好似你地咁, POST小B張相出來~


伯爵府

積分: 18262


1372#
發表於 06-2-17 22:10 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

ypt...hehehe~~好彩妳唔係話佢塊face似烘燶包包jer~

喂,如果妳想好似我果陣咁,極速咁將妳囡囡嘅俏臉同我地分享,妳可以生左當日影底佢,叫form 7返屋企post上黎架~! :mrgreen:
ypt 寫道:
米水媽....米水呢張大頭相都好可愛, 佢塊包包面好CUTE~ 真係恨C 我, 我都好想快D好似你地咁, POST小B張相出來~


複式洋房

積分: 482


1373#
發表於 06-2-18 00:31 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

pastorshirley,
thanks god! praise the lord!好好休息呀!為你祈禱!

queenie,
你囡囡都好多頭髮wor!佢真係好大隻呀!好可愛呀!繼續為你囡囡祈禱!你都好好休息下,到囡囡一出院,你就會好忙ga 啦!

唔知係咪囡囡真係似爸爸多d既呢?d朋友都話我個女似爸爸,帶佢返教會,d弟兄姊妹同我老公講:'wa~~你仲mud縮細左瞓左係bb車度呀?'勁搞笑!不過囡囡開始大,d親戚朋友就覺得囡囡開始有d似我了!

dear all,
你地有冇睇過一本書叫做'為未生的孩子禱告'?作者會教你點樣為肚裏既bb祈禱(每個月都有教你為bb身體那個部份祈禱).而未有bb既,佢都會教你點樣prepare自己,都幾好架!我懷孕時都有跟住佢每日為囡囡祈禱!而且佢提議選定一首歌,每日唱比bb聽,到佢出生後,有時bb喊,你唱比佢聽,會有安撫既作用!我就真係o甘做,每晚祈完禱,就叫老公唱歌比囡囡聽,唱完後同佢講:'早抖啦!瞓覺了!'到依家佢晚晚瞓覺時我都繼續唱歌比佢聽,佢一聽好快就瞓著!又或者佢喊,我又唱歌佢聽,佢好快又會靜落黎!你地都可以試下!




複式洋房

積分: 318


1374#
發表於 06-2-18 08:11 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

The book : '為未生的孩子禱告' seems quite interesting. Where can I find this book? Please advice and thanks!


子爵府

積分: 12340


1375#
發表於 06-2-18 10:24 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

早晨啦~

米水媽.....你toto咁可愛, 邊到似烘燶包包jer~ 我form7都話toto豬塊包包面超得意, 好想咀佢一淡喎~

會架, 我一定會叫form7將我囡囡將相第一時間post上來比大家睇吓~
米水 寫道:
ypt...hehehe~~好彩妳唔係話佢塊face似烘燶包包jer~

喂,如果妳想好似我果陣咁,極速咁將妳囡囡嘅俏臉同我地分享,妳可以生左當日影底佢,叫form 7返屋企post上黎架~! :mrgreen: [quote]
ypt 寫道:
米水媽....米水呢張大頭相都好可愛, 佢塊包包面好CUTE~ 真係恨C 我, 我都好想快D好似你地咁, POST小B張相出來~
[/quote]


子爵府

積分: 12340


1376#
發表於 06-2-18 10:27 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

jennyjohnson.......呢本書, 我prepare生bb時已經買左, 仲買多左2本送比朋友tim~ 真係幾好睇架~ 你可以去尖沙咀"安德烈堂"的閱覽室買, 又可以去突破買, 其實好似好多福音書局有得買架, 你講個書名比d職員聽, 佢地會幫你找出來~ 價錢$65-
jennyjohnson 寫道:
The book : '為未生的孩子禱告' seems quite interesting. Where can I find this book? Please advice and thanks!


複式洋房

積分: 482


1377#
發表於 06-2-18 10:42 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

jennyjohnson,
係呀,好多福音書室都有得買架,得閒去睇下啦!


子爵府

積分: 12340


1378#
發表於 06-2-18 10:59 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

mcdull.....你今日last day返工啦喎, 下星期一開始放假, happy嗎? 幾日唔見你蒲頭, 你點呀, 生左未呀~ :mrgreen:


子爵府

積分: 12340


1379#
發表於 06-2-18 11:05 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

all....我奶奶搬左來我屋企住已經第三日啦, 佢好似好enjoy係我屋企生活咁~ 而家我屋企個廚房已經係佢既天地, 所有東西, 柴米油鹽, 佢都執過晒, 買過晒, 連平時我地用開的廁紙, 佢都轉埋牌子~ 家務全部佢做埋~ 我都唔知我可以做咩~ 只好上網, 睇電視, 食飽瞓, 瞓飽又食~ 呵呵...我唔同佢爭野做, 由得佢自己想點就點~


伯爵府

積分: 18262


1380#
發表於 06-2-18 11:48 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

ypt...慢慢妳會習慣架la~! 同埋,提下妳,妳可能大住肚,妳99先唔駛妳幫手,妳生完,妳咪好似依家咁,坐係到凈係抱住個囡唔郁呀~ 好好enjoy埋哩d咁"幸福"嘅日子la~
ypt 寫道:
all....我奶奶搬左來我屋企住已經第三日啦, 佢好似好enjoy係我屋企生活咁~ 而家我屋企個廚房已經係佢既天地, 所有東西, 柴米油鹽, 佢都執過晒, 買過晒, 連平時我地用開的廁紙, 佢都轉埋牌子~ 家務全部佢做埋~ 我都唔知我可以做咩~ 只好上網, 睇電視, 食飽瞓, 瞓飽又食~ 呵呵...我唔同佢爭野做, 由得佢自己想點就點~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo