烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 6644


1361#
發表於 12-5-5 15:56 |只看該作者
emryhk 發表於 12-5-5 15:50
小朋友大d就會舒服d,大少瘦曬,臉珠肉細左
陰公, but no worries la. you make him more fatty home made bread, 儲肥佢!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1362#
發表於 12-5-5 15:57 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-5+15:48+以為你有

原帖由 Ruby1219 於 12-05-05 發表
i have a part time helper coming twice a week for the laundry and cleaning ja. day day cook and wash ...
你好能幹呀!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1363#
發表於 12-5-5 15:57 |只看該作者

引用:Quote:emryhk+發表於+12-5-5+15:50+小朋友

原帖由 Ruby1219 於 12-05-05 發表
陰公, but no worries la. you make him more fatty home made bread, 儲肥佢!





珍珠宮

積分: 46431

大廚勳章


1364#
發表於 12-5-5 15:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表以為

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
小朋友大d就會舒服d,大少瘦曬,臉珠肉細左





        


珍珠宮

積分: 40434


1365#
發表於 12-5-5 15:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+phibow+於+12-05-05+發表我冇

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-05 發表
佢可能好掛住個仔同新抱,唔可以日日見到個人都見住張相頂吓先



...
張相原封不動在紙盒中




子爵府

積分: 13105


1366#
發表於 12-5-5 16:01 |只看該作者
emryhk 發表於 12-5-5 15:48
我都係全職阿四,大少病左幾日無返學,日日對足24小時

大少辛苦妳又辛苦


侯爵府

積分: 20309


1367#
發表於 12-5-5 16:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表做咩

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
12 點幾走人,落咗去書局幫我 boss 買 maps,接住又去交收粉,而家搭番地鐵去荃灣,轉巴士返屋企!:thinkin ...
好忙碌的一天




男爵府

積分: 6644


1368#
發表於 12-5-5 16:11 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 15:57
你好能幹呀!
我認ga. 跟住我老公咪乘機話你能者多勞lor. 我sister話我縱壞big & little bosses.mouth:
不過,見佢地食得開心又真係好開心gei. 佢地把口有時好甜.阿仔話mammy 煮d嘢最好食,因為有愛心响入面,我老豆話小朋友會一世掛住mammy煮嘅食物嘅味道.我覺得好窩心

我hubby今日食我gei吉吉家牛肉飯時,又氹我話我可以開鋪頭,跟住阿仔話"no,mammyd好嘢淨係比我地食",氹死人.

其實我係舊年先開始"全職煮婦",explore下面包,甜品& 中西餐.成日蒲BK真係偷到好多師,又識到friends, 又好玩!


男爵府

積分: 6644


1369#
發表於 12-5-5 16:12 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 15:51
Yes, 我覺得一般!
oh then forget it la. thanks.


子爵府

積分: 13105


1370#
發表於 12-5-5 16:19 |只看該作者
emryhk 發表於 12-5-5 15:50
小朋友大d就會舒服d,大少瘦曬,臉珠肉細左

之前辛辛苦苦同佢儲左 D 豬肉仔,咁就一舖清袋。我個女又係咁。


子爵府

積分: 13105


1371#
發表於 12-5-5 16:20 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-5 16:11
我認ga. 跟住我老公咪乘機話你能者多勞lor. 我sister話我縱壞big & little bosses.
不過, ...

Super Mum!


大宅

積分: 4342


1372#
發表於 12-5-5 16:20 |只看該作者
phibow 發表於 12-5-5 15:59
張相原封不動在紙盒中
ME 2


大宅

積分: 4342


1373#
發表於 12-5-5 16:23 |只看該作者
happylamily 發表於 12-5-5 16:19
之前辛辛苦苦同佢儲左 D 豬肉仔,咁就一舖清袋。我個女又係咁。
D豬肉仔儲來都係咁用0者
小朋友一病就瘦, 真係唔怕肥!
點解佢阿媽唔得呢?


子爵府

積分: 13105


1374#
發表於 12-5-5 16:36 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-5-5 16:23
D豬肉仔儲來都係咁用0者
小朋友一病就瘦, 真係唔怕肥!
點解佢阿媽唔得呢?

好認同。小朋友吾怕肥。


子爵府

積分: 10570


1375#
發表於 12-5-5 16:45 |只看該作者

引用:今日仲收成咗大拿拿半打蕃茄(仔)!+ +

原帖由 Ruby1219 於 12-05-05 發表
今日仲收成咗大拿拿半打蕃茄(仔)!





子爵府

積分: 10570


1376#
發表於 12-5-5 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表以為

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
小朋友大d就會舒服d,大少瘦曬,臉珠肉細左
一病就瘦,好番再努力過




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1377#
發表於 12-5-5 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 wyfpoon 於 12-05-05 發表
好忙碌的一天


下星期一又要去 boss 屋企




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1378#
發表於 12-5-5 16:50 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-5-5+15:57+

原帖由 Ruby1219 於 12-05-05 發表
我認ga. 跟住我老公咪乘機話你能者多勞lor. 我sister話我縱壞big & little bosses.
不過, ...


勁呀你




子爵府

積分: 13105


1379#
發表於 12-5-5 16:52 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 16:49
下星期一又要去 boss 屋企

亞四又攪吾點部麵包機呀?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1380#
發表於 12-5-5 16:53 |只看該作者

引用:Quote:happylamily+發表於+12-5-5+16:19+之

原帖由 worldrecord 於 12-05-05 發表
D豬肉仔儲來都係咁用0者
小朋友一病就瘦, 真係唔怕肥!
點解佢阿媽唔得呢?
亞媽飲水都會肥




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo