烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


1361#
發表於 13-4-30 10:16 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

Rose想問下酵素,如果d糖容晒7日到,可以放進雪櫃繼續待至收成嗎?thx

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1362#
發表於 13-4-30 10:30 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-30 01:43
我浸緊一樽,有落橙(我最近試以橙代檸檬),但我見幾日糖都唔溶,
汁都好少,似乎只浸兩星期唔會收成幾多 ...

咁我就浸青梅濃縮液好了^^


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1363#
發表於 13-4-30 10:35 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

唔知點解我果機薑酵素好難打開依家又開唔到mouth:mouth:mouth:其實我都無扭到好緊好緊




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 19187


1364#
發表於 13-4-30 11:01 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我刀浸左十種生果!但冇比水!我怕發毛,會浪費!所以加左0檬,糖!
請問高手係咪要一個月收成?





伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1365#
發表於 13-4-30 11:48 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-28+17:24+Ros

原帖由 rose-mag 於 13-04-29 發表
開到未呀?試下用條熱毛巾蓋住個蓋扭,冷縮熱脹原理試下開唔開到。
睇下幾勁唔怪得甘難開
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1366#
發表於 13-4-30 11:49 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-28+17:24+Ros

原帖由 rose-mag 於 13-04-29 發表
開到未呀?試下用條熱毛巾蓋住個蓋扭,冷縮熱脹原理試下開唔開到。
一扭鬆就甘
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1367#
發表於 13-4-30 12:27 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-28+17:24+Ros

原帖由 rose-mag 於 13-04-29 發表
開到未呀?試下用條熱毛巾蓋住個蓋扭,冷縮熱脹原理試下開唔開到。
回復平靜
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1368#
發表於 13-4-30 12:31 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-29 13:22
我一向都係用普通隔渣嘅隔篩,冇咩大問題,反正好快飲晒。網上有冇話咩原因唔好用金屬工具?
...

網上有提及酵素和鐵類物質會產生化學反應

點評

rose-mag    發表於 13-4-30 14:53


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1369#
發表於 13-4-30 12:42 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-27 06:31
之前我諗住無靚既梅都唔浸,點知又見到。我系土瓜灣買伽,因為個老闆娘自己都中意浸梅酒所以有貨就會攞。我 ...

謝謝, 土瓜灣 我唔就腳, 再周園睇下有冇d靚梅啦, 無就算


大宅

積分: 2994


1370#
發表於 13-4-30 12:44 |只看該作者
想問, 我未曾浸過, 若成功是加冰每日飲.


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1371#
發表於 13-4-30 14:51 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-29 18:16
Rose想問下酵素,如果d糖容晒7日到,可以放進雪櫃繼續待至收成嗎?thx

...
唔放好D,因為室溫放兩星期收得,你放雪櫃就會減慢發酵過程,
即係延長咗浸製時間,倒不如室溫兩星期收成後再放雪櫃好過。
你係咪驚天氣熱放室溫會發毛?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1372#
發表於 13-4-30 14:52 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-29 19:49
一扭鬆就甘
我果樽菠蘿都係咁鬼多泡,但又唔難開喎,開到就得啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1373#
發表於 13-4-30 14:54 |只看該作者
jsmleetse 發表於 13-4-29 20:44
想問, 我未曾浸過, 若成功是加冰每日飲.
收成後每日溝水或加冰飲就得,千萬唔好加熱水。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1374#
發表於 13-4-30 14:55 |只看該作者
yyan 發表於 13-4-29 19:01
我刀浸左十種生果!但冇比水!我怕發毛,會浪費!所以加左0檬,糖!
請問高手係咪要一個月收成?



...
我未浸過,唔知呢度有冇JM試過可以答你。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1375#
發表於 13-4-30 14:56 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-29+19:49+一

原帖由 rose-mag 於 13-04-30 發表
我果樽菠蘿都係咁鬼多泡,但又唔難開喎,開到就得啦。
尼個係薑。後而我樽菠蘿係咩特別




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


1376#
發表於 13-4-30 15:25 |只看該作者

引用:Quote:qmui+發表於+13-4-29+18:16+Rose想問

原帖由 rose-mag 於 13-04-30 發表
唔放好D,因為室溫放兩星期收得,你放雪櫃就會減慢發酵過程,
即係延長咗浸製時間,倒不如室溫兩星期收成後 ...
係呀我怕浪費,

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1377#
發表於 13-4-30 15:34 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-29 23:25
係呀我怕浪費,
東南亞咁熱都浸到,香港又點會唔得,不過小心放廚房,
如果你會開冷氣,而熱風又會入到廚房的話,要考慮將酵素放入廚櫃中,
減少溫差,唔係一入夏天就死硬。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1378#
發表於 13-4-30 17:49 |只看該作者
本帖最後由 Veronique@chan 於 13-4-30 18:02 編輯
fly2happy 發表於 13-4-30 00:09
我期待你樽士多啤梨係唔係士多啤梨+檸檬+糖?收成話我知味道



..


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1379#
發表於 13-4-30 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-30+發表係呀,

原帖由 fly2happy 於 13-04-30 發表
我收成左就會浸埋咸檸檬同咸蛋
浸緊咸蛋仲有半個月收成
1367316093058.jpg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1380#
發表於 13-4-30 18:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-30 發表
浸緊咸蛋仲有半個月收成





桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo