跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1529


1361#
發表於 07-4-26 17:13 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

喂! 究竟漢城係邊呀.....


男爵府

積分: 5942


1362#
發表於 07-4-27 09:16 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

8號花園同大埔中心 (以前超群個位), 不過我自己like去8號o個間囉.
chicchic05 寫道:
喂! 究竟漢城係邊呀.....


大宅

積分: 1529


1363#
發表於 07-4-27 12:57 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

thank you

henhen 寫道:
8號花園同大埔中心 (以前超群個位), 不過我自己like去8號o個間囉.[quote]
chicchic05 寫道:
喂! 究竟漢城係邊呀.....
[/quote]


別墅

積分: 807


1364#
發表於 07-4-28 12:55 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

拜拜
我星期四先返工呀!


大宅

積分: 1529


1365#
發表於 07-4-30 09:24 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Hello:

清淨晒


男爵府

積分: 5773


1366#
發表於 07-4-30 18:05 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

chicchic05 寫道:
Hello:

清淨晒


大宅

積分: 1529


1367#
發表於 07-5-3 12:57 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good afternoon


大宅

積分: 1529


1368#
發表於 07-5-4 12:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello!

你地好忙咩....


子爵府

積分: 10056


1369#
發表於 07-5-4 12:43 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Hello~~

你地呢排咁靜既


男爵府

積分: 5942


1370#
發表於 07-5-4 13:07 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

你唔忙咩......

你地今個星期6, 日去邊度wet呀?


子爵府

積分: 10056


1371#
發表於 07-5-4 13:14 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:
你唔忙咩......

你地今個星期6, 日去邊度wet呀?


hahahahhaa 原來你地人人都忙, 唔怪得咁小留言啦.hehe....

我今個星期會去元朗大棠宿營, 而家開始有小小擔心, 細女去生寶地方唔知得唔得呢


別墅

積分: 807


1372#
發表於 07-5-4 14:35 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

去元朗大棠宿營咁開心呀!
有咩玩架?
mama1210 寫道:
[quote]
henhen 寫道:
你唔忙咩......

你地今個星期6, 日去邊度wet呀?


hahahahhaa 原來你地人人都忙, 唔怪得咁小留言啦.hehe....

我今個星期會去元朗大棠宿營, 而家開始有小小擔心, 細女去生寶地方唔知得唔得呢 [/quote]


大宅

積分: 1529


1373#
發表於 07-5-7 12:30 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

mama1210:

你就好啦....我地起碼要等bb大少少先去得啦...除非日營啫!
又要帶奶又要帶好多野....

mama1210 寫道:
[quote]
henhen 寫道:
你唔忙咩......

你地今個星期6, 日去邊度wet呀?


hahahahhaa 原來你地人人都忙, 唔怪得咁小留言啦.hehe....

我今個星期會去元朗大棠宿營, 而家開始有小小擔心, 細女去生寶地方唔知得唔得呢 [/quote]


大宅

積分: 1331


1374#
發表於 07-5-7 13:32 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

係呀現在同樺樺出街要帶好多嘢又要抱佢又要拎嘢,重死我
chicchic05 寫道:
mama1210:

你就好啦....我地起碼要等bb大少少先去得啦...除非日營啫!
又要帶奶又要帶好多野....

[quote]
mama1210 寫道:
[quote]
henhen 寫道:
你唔忙咩......

你地今個星期6, 日去邊度wet呀?


hahahahhaa 原來你地人人都忙, 唔怪得咁小留言啦.hehe....

我今個星期會去元朗大棠宿營, 而家開始有小小擔心, 細女去生寶地方唔知得唔得呢 [/quote][/quote]


男爵府

積分: 5773


1375#
發表於 07-5-7 16:24 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

喂--------各位mami!!!
五月份有咩活動


子爵府

積分: 10056


1376#
發表於 07-5-8 13:02 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

suhanna 寫道:
去元朗大棠宿營咁開心呀!
有咩玩架?


都好多野玩架, 不過就岩大d既小朋友, e.g. 射箭, 單車, 游水, 滾軸溜冰, 彈床, 室內攀石場, 繩網.....等.

另外, 佢地都有2間兒童活動室係比bb入去玩既, 所以就算我地d細b去到都唔怕悶, 我個女都係去下活動室, 踩單車, 玩下繩網同埋學人亂打乒乓球.....哈哈


子爵府

積分: 10056


1377#
發表於 07-5-8 13:05 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

chicchic05 寫道:
mama1210:

你就好啦....我地起碼要等bb大少少先去得啦...除非日營啫!
又要帶奶又要帶好多野....


咁又係...我個女唔飲奶我都一大袋行李呀, 不過好就好在私家車可以泊係入面, d野擺晒係架車到唔駛拎咁多hehe.....


大宅

積分: 1529


1378#
發表於 07-5-8 13:07 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我都去過, 小朋友最好10歲左右去就好!
太細父母好辛苦!!


mama1210 寫道:
[quote]
suhanna 寫道:
去元朗大棠宿營咁開心呀!
有咩玩架?


都好多野玩架, 不過就岩大d既小朋友, e.g. 射箭, 單車, 游水, 滾軸溜冰, 彈床, 室內攀石場, 繩網.....等.

另外, 佢地都有2間兒童活動室係比bb入去玩既, 所以就算我地d細b去到都唔怕悶, 我個女都係去下活動室, 踩單車, 玩下繩網同埋學人亂打乒乓球.....哈哈[/quote]


子爵府

積分: 10056


1379#
發表於 07-5-8 13:09 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

eudoraBB 寫道:
係呀現在同樺樺出街要帶好多嘢又要抱佢又要拎嘢,重死我


唔駛煩...你個女就快2歲, 好快就可以輕鬆好多架啦. 係呢, 你地其實而家出街會帶d咩架??

我個女而家20個月, 每次都會帶一支水, 4條尿片, 紗巾, 口水肩, 食具, 奶咀, 2樽babyfood同餅餅比佢, 你地呢?


子爵府

積分: 10056


1380#
發表於 07-5-8 13:12 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

chicchic05 寫道:
我都去過, 小朋友最好10歲左右去就好!
太細父母好辛苦!!


唔駛咁耐....6歲打後基本上所有既野佢地都玩得, 都好岩去架啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo