跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6331


13841#
發表於 05-7-26 21:41 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

kam kam )))))))))))))))))))))))))))))


子爵府

積分: 10963


13842#
發表於 05-7-26 21:44 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

rubby,
就你啦,你瞓醒打俾我啦! :mrgreen:


別墅

積分: 867


13843#
發表於 05-7-26 22:02 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

最新消息報導(updated on 9:45pm), 又幫妳搵多幾個啦,
- 意大利
- 南非 (巳在手)
- 約旦 (巳在手)
- England (巳在手)
- New Zealand (巳在手)
- 法國
- 南韓
- Blue Salvia (粉萼鼠尾草 /維多利亞鼠尾草 )– "I Think of You"
- Dandelion (蒲公英 ) – "Happiness"
- Azalea (杜鵑花 )– "Take Care of Yourself" (巳在手)
- Elderberry Blossom (接骨木漿果花 ) – "Kindness" (巳在手)

重爭以下呢幾個:
- 津巴布韋
- 泰國
- Coreopsis (金雞菊 )– "Always Cheerful"


男爵府

積分: 6331


13844#
發表於 05-7-26 22:02 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

好呀 ! 我聽日電你啦 ~~ :mrgreen:
wandyfok 寫道:
rubby,
就你啦,你瞓醒打俾我啦! :mrgreen:


男爵府

積分: 6331


13845#
發表於 05-7-26 22:03 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

shirley )))))))))))))))))))))))))))))


公爵府

積分: 27320


13846#
發表於 05-7-26 22:03 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

wendy,

要呀...你如方便可以交俾rubby,
thank~~~~~


子爵府

積分: 10963


13847#
發表於 05-7-26 22:04 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

好呀!我等你call我啦,明天會有二少招呼你呀!
rubbychow@tong 寫道:
好呀 ! 我聽日電你啦 ~~ :mrgreen:
[quote]
wandyfok 寫道:
rubby,
就你啦,你瞓醒打俾我啦! :mrgreen:
[/quote]


男爵府

積分: 6331


13848#
發表於 05-7-26 22:06 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

咁你亞二少講 : 聽日有兩個靚女陪佢呀 !! :mrgreen:
wandyfok 寫道:
好呀!我等你call我啦,明天會有二少招呼你呀!
[quote]
rubbychow@tong 寫道:
好呀 ! 我聽日電你啦 ~~ :mrgreen:
[quote]
wandyfok 寫道:
rubby,
就你啦,你瞓醒打俾我啦! :mrgreen:
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 27320


13849#
發表於 05-7-26 22:12 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

shirley,

尚欠~~~~~
意大利
法國
南韓
津巴布韋
泰國
蒲公英(Dandelion)

繼續搵啦..........
覬蒂Shirley 寫道:
最新消息報導(updated on 9:45pm), 又幫妳搵多幾個啦,
- 意大利
- 南非 (巳在手)
- 約旦 (巳在手)
- England (巳在手)
- New Zealand (巳在手)
- 法國
- 南韓
- Blue Salvia (粉萼鼠尾草 /維多利亞鼠尾草 )– "I Think of You"
- Dandelion (蒲公英 ) – "Happiness"
- Azalea (杜鵑花 )– "Take Care of Yourself" (巳在手)
- Elderberry Blossom (接骨木漿果花 ) – "Kindness" (巳在手)

重爭以下呢幾個:
- 津巴布韋
- 泰國
- Coreopsis (金雞菊 )– "Always Cheerful"


公爵府

積分: 27320


13850#
發表於 05-7-26 22:14 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

wendy,

不要喇...shirley 搵到了...thank!!!!!
wandyfok 寫道:
katherine,
我有約旦同南非呀!要嗎?


子爵府

積分: 10963


13851#
發表於 05-7-26 22:17 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

katherine,
ok啦!


男爵府

積分: 6331


13852#
發表於 05-7-26 22:21 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

wandy,

恩恩聽日要番學咩 ??

應該放緊暑假 la 喎 ! :mrgreen:


男爵府

積分: 7925


13853#
發表於 05-7-26 22:21 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

RUBBY )))))


男爵府

積分: 6331


13854#
發表於 05-7-26 22:22 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

思樂媽媽 ))))))))))))))))))))))))))))))

I AM HERE )))))))))))))))))


男爵府

積分: 7925


13855#
發表於 05-7-26 22:25 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

個信封係FREE 緊係寄乜都得LA.. HA! HA!
katherine612 寫道:
思樂媽媽,

我今日收到封好得意的信...有人用好大個信封
寄信俾我...但內面只係放左2個好細的stamp,


男爵府

積分: 7925


13856#
發表於 05-7-26 22:25 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

開 MSN LA


男爵府

積分: 6331


13857#
發表於 05-7-26 22:40 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........

開 LA , 亞貓 ................... :tongue:


男爵府

積分: 6331


13858#
發表於 05-7-26 22:43 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........


男爵府

積分: 6331


13859#
發表於 05-7-26 22:43 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........


男爵府

積分: 6331


13860#
發表於 05-7-26 22:44 |只看該作者

Re: 歡迎(68)年出世?靚媽咪入黎咪傾傾.........


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo