自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   855


子爵府

積分: 13347


121#
發表於 14-1-4 20:51 |只看該作者

引用:回覆+janicelui2002+的帖子想問問...係唔係

原帖由 conlysister 於 14-01-04 發表
回覆 janicelui2002 的帖子

想問問...係唔係夜晚臨瞓前飲...定任何時間都得....
我多數臨訓前一兩個鐘飲不過其實應該冇乜所謂既


大宅

積分: 4519


122#
發表於 14-1-4 21:23 |只看該作者


禁止訪問

積分: 1038


123#
發表於 14-1-4 21:24 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


124#
發表於 14-1-4 21:40 |只看該作者
回覆 janicelui2002 的帖子

好得...唔該晒...

少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


大宅

積分: 1375


125#
發表於 14-1-4 21:48 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

惜分享


大宅

積分: 1809


126#
發表於 14-1-4 22:52 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

Thx




珍珠宮

積分: 43999

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


127#
發表於 14-1-4 22:56 |只看該作者
多謝分享


男爵府

積分: 8250


128#
發表於 14-1-4 23:01 |只看該作者

回覆:janicelui2002 的帖子

thanks


伯爵府

積分: 15367


129#
發表於 14-1-4 23:02 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦




公爵府

積分: 27637


130#
發表於 14-1-4 23:05 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

我咳左成9日,睇左兩次醫生,而家都仲咳緊,就黎咳到肺nut ,咳到我都冇晒心機啦如果我乾咳,冇啖,有冇效呀?


公爵府

積分: 27637


131#
發表於 14-1-4 23:19 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

我而家咳到訓唔到,即刻沖左杯,而家等緊飲,希望飲完會唔咳啦,之後再報告比大家


珍珠宮

積分: 41556


132#
發表於 14-1-4 23:25 |只看該作者

引用:我咳左成9日,睇左兩次醫生,而家都仲咳緊

原帖由 pp_pp1021 於 14-01-04 發表
我咳左成9日,睇左兩次醫生,而家都仲咳緊,就黎咳到肺nut ,咳到我都冇晒心機啦如果我乾咳,冇啖 ...
我即場試煲,我用左兩粒蒜頭,煲左15 mins

依加飲緊, 我有氣管敏感, 咳到甩肺, 飲完話你知


珍珠宮

積分: 41556


133#
發表於 14-1-4 23:25 |只看該作者

引用:我而家咳到訓唔到,即刻沖左杯,而家等緊飲

原帖由 pp_pp1021 於 14-01-04 發表
我而家咳到訓唔到,即刻沖左杯,而家等緊飲,希望飲完會唔咳啦,之後再報告比大家

...
補返張相
1388849147968.jpg


公爵府

積分: 27637


134#
發表於 14-1-4 23:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pp_pp1021+於+14-01-04+發表

原帖由 小mama 於 14-01-04 發表
補返張相
我岩岩飲左啦,都仲冇小小咳,希望一陣會好啲啦


珍珠宮

積分: 41556


135#
發表於 14-1-4 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小mama+於+14-01-04+發表補返

原帖由 pp_pp1021 於 14-01-04 發表
我岩岩飲左啦,都仲冇小小咳,希望一陣會好啲啦
我都飲左,唔知幾耐先見效

希望今晚老公唔會投訴我口臭


公爵府

積分: 25065


136#
發表於 14-1-4 23:38 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

嘩嘩真係要學依個qq


公爵府

積分: 27637


137#
發表於 14-1-4 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pp_pp1021+於+14-01-04+發表

原帖由 小mama 於 14-01-04 發表
我都飲左,唔知幾耐先見效

希望今晚老公唔會投訴我口臭
我頂唔順陣味,飲完即刻去刷牙,但都仲好大陣味


珍珠宮

積分: 41556


138#
發表於 14-1-4 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小mama+於+14-01-04+發表我都

原帖由 pp_pp1021 於 14-01-04 發表
我頂唔順陣味,飲完即刻去刷牙,但都仲好大陣味
話你聽,刷牙係冇用

所以我唔敢用5 粒咁多, 怕c6 嫌棄我踢我做廳長


禁止訪問

積分: 16862


139#
發表於 14-1-4 23:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13347


140#
發表於 14-1-5 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pp_pp1021+於+14-01-04+發表

原帖由 小mama 於 14-01-04 發表
補返張相



首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo