跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1323


121#
發表於 07-8-11 00:45 |只看該作者
JojoB,

我已經將相及心聲分別 send 左去兩個 email , 如果收到請通知我, Thank You!:-P

momokomak


大宅

積分: 2747


122#
發表於 07-8-11 02:16 |只看該作者
JOJOB,

今天因打風. 所以無得去影相.

現在要比舊相呀.

父母心聲都send埋啦
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo