自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   3


大宅

積分: 2557


121#
發表於 14-6-18 12:47 |只看該作者

引用:雖然你外國返黎好多野都變左,但長洲依然未

原帖由 kinmi 於 14-06-18 發表
雖然你外國返黎好多野都變左,但長洲依然未搭橋
你誤會啦 我係以為香港有汽車渡輪所以先會問可唔可以揸車咋




珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


122#
發表於 14-6-18 12:47 |只看該作者
Yubi.T 發表於 14-6-18 12:46
bk 通知成日都唔知 link 咗去邊,唔多唔少會去咗回收文章/違規文章等等版塊 ...

唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


禁止訪問

積分: 3370


123#
發表於 14-6-18 12:49 |只看該作者

回覆:渣車去長州

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7977


124#
發表於 14-6-18 12:52 |只看該作者

回覆:渣車去長州

唔識就問,唔明有咩咁好笑,每個人去到唔熟悉既地方都可能會問到一d當地人認為好白痴既問題。



伯爵府

積分: 17134


125#
發表於 14-6-18 12:53 |只看該作者

引用:想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
本帖最後由 laughoutloud 於 14-6-18 10:45 編輯

想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係中環碼頭然 ...
問下無問題ge,不過呢度唔知點解有時d回應係\"攪笑\"d,唔駛介意


大宅

積分: 2557


126#
發表於 14-6-18 12:55 |只看該作者

引用:如果你幾歲離開香港,而家六七十歲,中間又

原帖由 99dogdog 於 14-06-18 發表
如果你幾歲離開香港,而家六七十歲,中間又冇返過香港,你問呢個問題相信右冇人會怪你!



...
我諗你誤會啦 我係以為香港有汽車渡輪服務 所以我先咁問 唔好意思啊~




已刪除用户

積分: 17814


127#
發表於 14-6-18 12:56 |只看該作者

回覆:laughoutloud 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14175

BK Milk勳章 畀面勳章


128#
發表於 14-6-18 13:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kinmi 於 14-06-18 發表雖然

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
你誤會啦 我係以為香港有汽車渡輪所以先會問可唔可以揸車咋
o,i see,長洲係一個細島仔,香港唔會投放咁多資源係一個島仔


大宅

積分: 2557


129#
發表於 14-6-18 13:42 |只看該作者

引用:長洲D路好窄,同埋好細咋,當地既車都特

原帖由 milkylok 於 14-06-18 發表
長洲D路好窄,同埋好細咋,當地既車都特細,例如消防車,一般既車行吾到!

...
明白!已經有jm解答左啦




禁止訪問

積分: 2713


130#
發表於 14-6-18 14:07 |只看該作者

回覆:渣車去長州

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


131#
發表於 14-6-18 14:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+14-06-18+發表想問

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
知道 但係我諗緊d船會唔會係個種可以比車上去個種 就好似呢種
好令人懷念嘅渡海車船!我細個成日坐呢類車船由北角去九龍城,開船後可以落車行去船頭,好舒服好大風,仲有小食亭可以叫餐蛋麵,好想再可以坐呀!




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


132#
發表於 14-6-18 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+99dogdog+於+14-06-18+發表如

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
我諗你誤會啦 我係以為香港有汽車渡輪服務 所以我先咁問 唔好意思啊~



...
樓主你EQ好高又有修養,不恥下問沒有不對,好欣賞你呀!




公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


133#
發表於 14-6-18 14:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laughoutloud+於+14-06-18+發

原帖由 麟媽媽 於 14-06-18 發表
好令人懷念嘅渡海車船!我細個成日坐呢類車船由北角去九龍城,開船後可以落車行去船頭,好舒服好大風,仲有 ...
我搭過一兩次就無左




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


134#
發表於 14-6-18 14:17 |只看該作者

引用:如果你幾歲離開香港,而家六七十歲,中間又

原帖由 99dogdog 於 14-06-18 發表
如果你幾歲離開香港,而家六七十歲,中間又冇返過香港,你問呢個問題相信右冇人會怪你!



...
有乜出奇,我夠就黎半百,係香港土生土長,只係二十幾年前出去留學幾年,家下都唔知天水圍係邊度?可唔可以坐車定坐船去啦!




伯爵府

積分: 15161


135#
發表於 14-6-18 14:17 |只看該作者

回覆:渣車去長州

實在唔明白!
一個簡單問下野嘅topic ,問題已經解答左,仲可以延伸咁多版!
當中不乏取笑嘅朋友!
唉!咩咁大件事!問下有無載車嘅渡海輪啫!無咪就無囉!

點評

heygirl123  agree  發表於 14-6-18 14:31


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


136#
發表於 14-6-18 14:18 |只看該作者
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


137#
發表於 14-6-18 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+麟媽媽+於+14-06-18+發表好令

原帖由 siukei17 於 14-06-18 發表
我搭過一兩次就無左
我daddy以前公司在土瓜環同埋新蒲崗,所以坐車船過九龍城快過紅隧架!




水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


138#
發表於 14-6-18 14:19 |只看該作者

回覆:laughoutloud 的帖子

要搭船去嫁,長洲好細同冇馬路

去到記住食大魚蛋,糯米池同魚蛋粉呀

點評

laughoutloud  一定會食呢幾樣:)!  發表於 14-6-18 14:37


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


139#
發表於 14-6-18 14:27 |只看該作者

回覆:BigPig阿花 的帖子

花,你幾好嗎?

Exactly ,不知道而問清楚,冇問題。況且,我以前真的坐過喔。好像係北角,九龍城碼頭。
開船後仲可以落車吹風,正到爆!




侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


140#
發表於 14-6-18 14:29 |只看該作者

回覆:麟媽媽 的帖子

係。好有內涵!敬佩!




首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo