自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


伯爵府

積分: 19487


121#
發表於 14-7-4 16:03 |只看該作者
CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58
老實講我唔認同一個讀左咁多年中文,又以中文為母語既人,中文唔合格係夠資格入大學。Dse 中文已經比以前alevel 淺。咁多年黎讀書真係有花過時間係中文科上面,要合格其實係咪真係咁難? 平時有冇閱讀習慣? 我眼見唔少中文唔合格既學生都係平時連書都蹰會掂下

另請參考下文,DSE中文絕對比以前香港高級程度會考中國語文及文化科

資深中學中文科主任蒲葦引述考評局數據指,相比高考中化科94.3%的合格率,文憑試中文達3級達標水平的比率只有49%,可謂「差天共地」

文憑試中文科成升大殺手


大宅

積分: 2714


122#
發表於 14-7-4 16:20 |只看該作者

引用:Quote:CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58

原帖由 circleda 於 14-07-04 發表
另請參考下文,DSE中文絕對比以前香港高級程度會考中國語文及文化科難

資深中學中文科主任蒲葦 ...
用合格準睇冇用,根本當年ce 已經走左一大班人
仲有dse又唔係拉curve


大宅

積分: 2714


123#
發表於 14-7-4 16:22 |只看該作者

引用:Quote:CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58

原帖由 circleda 於 14-07-04 發表
而家入大學最低資格係中美文要"3"級,數學及通識只要"2"級,明顯數學既要求已經是低於語文科。

2012年,數 ...
要求低同有冇得拉高個分兩回事喎

同埋香港唔係叫美文,係叫英文,大陸同台灣先會叫美文


伯爵府

積分: 19487


124#
發表於 14-7-4 17:28 |只看該作者
CaramelLatte 發表於 14-7-4 16:22
要求低同有冇得拉高個分兩回事喎

同埋香港唔係叫美文,係叫英文,大陸同台灣先會叫美文
而家係講最低入學資格喎,拉咩高分

老人家老花,打錯字已改。


禁止訪問

積分: 102652


125#
發表於 14-7-4 18:44 |只看該作者

引用:點解作者去幾個幼稚園畢業禮都可以諗咁多野

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


126#
發表於 14-7-4 19:01 |只看該作者

引用:接受現實!+事實証明女仔喺小三前都係比男仔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


127#
發表於 14-7-4 19:18 |只看該作者

回覆:有仔既媽媽,你地點做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


128#
發表於 14-7-4 20:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo