立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19487
CaramelLatte 發表於 14-7-4 12:58 老實講我唔認同一個讀左咁多年中文,又以中文為母語既人,中文唔合格係夠資格入大學。Dse 中文已經比以前alevel 淺。咁多年黎讀書真係有花過時間係中文科上面,要合格其實係咪真係咁難? 平時有冇閱讀習慣? 我眼見唔少中文唔合格既學生都係平時連書都蹰會掂下
大宅
積分: 2714
原帖由 circleda 於 14-07-04 發表 另請參考下文,DSE中文絕對比以前香港高級程度會考中國語文及文化科難 資深中學中文科主任蒲葦 ...
原帖由 circleda 於 14-07-04 發表 而家入大學最低資格係中美文要"3"級,數學及通識只要"2"級,明顯數學既要求已經是低於語文科。 2012年,數 ...
CaramelLatte 發表於 14-7-4 16:22 要求低同有冇得拉高個分兩回事喎 同埋香港唔係叫美文,係叫英文,大陸同台灣先會叫美文
禁止訪問
積分: 102652
已刪除用户
積分: 64841
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy