跳至

首頁
56789...97

尾頁
   0


別墅

積分: 764


121#
發表於 07-12-22 21:49 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-22 16:59 發表
我都未開始儲奶,連奶袋都未去買...懶得好緊要下,哈哈~~
你地真係勁,咁快儲到百幾安奶,我都唔知自己泵出黎會有幾多,但而家次次餵完呀妹個胸都仲會谷谷地,'連'落去仲有奶'之'到出黎...我打算下星期先去買奶袋,有人講話 ...

我都係用boots奶袋.. Baby Outlet 買.. 記實問佢攞9折卡.. $68 仲有9折架..


別墅

積分: 764


122#
發表於 07-12-22 21:54 |只看該作者
原文章由 Gicobaby 於 07-12-22 19:23 發表
你地個乳頭有冇餵到好痛, 我就係嘞, 但不至於流血, 只係好似冇左d表皮咁, 有灼熱既感覺, 你地有冇咁, 定係我個b個口吾夠大呢??

我又無好痛.. 但呢2日會突然間有針吉的感覺.. 都唔知做乜.. 但又無紅又無腫的喎..
你可能係俾bb啜到脫左皮.. 每次餵完奶後"jet"少少奶出黎搽下個乳頭.. 人奶係最好的天然保護膜.. :-P


大宅

積分: 1467


123#
發表於 07-12-22 23:25 |只看該作者
應該係脫左皮, 因為已經變左粉紅色, 比bb啜到晦晒咁樣....
我買左羊脂膏塗架喇, 但日日啜, 情況冇咩改善!

原文章由 JD11 於 07-12-22 21:54 發表

我又無好痛.. 但呢2日會突然間有針吉的感覺.. 都唔知做乜.. 但又無紅又無腫的喎..
你可能係俾bb啜到脫左皮.. 每次餵完奶後"jet"少少奶出黎搽下個乳頭.. 人奶係最好的天然保護膜.. :-P ...


男爵府

積分: 6482


124#
發表於 07-12-23 09:58 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-22 09:57 發表
勁呀!
我亞b剛剛勁食左3日(猛長期)琴日正常番,而且好似開始食得冇咁密(猛長期前隔2小時一次,琴日可以2-3小時一次),每次食量多左。我諗係時候要開始儲奶了。
係呢你有mud秘訣可以儲到咁多奶?
-1. 用mud奶pump?( ...


嘩...10分鐘就泵到3安都唔錯呀

我e ka都開始泵奶啦
多數係呀b食完一邊掃完風泵另外0個邊
我做嫂嫂0既護士教我
如果真係好谷可以泵左先,再比呀b威 (同一邊)
因為我地泵唔到唔代表呀b食唔到
呀b啜同泵0既力爭好遠
佢反而可以食到多d後奶
不過我就未試過呢個方法
因為呀b啜損左我一邊,所以餐後要泵0個邊出黎比佢下餐食

奶泵我有3個
一個係medela mini 電泵
得個嘈字...泵得唔係太清,不過勝在唔洗自己郁咁勀,泵得快low
另一個係piegon,我覺得好好用,好舒服,泵得好清,但係泵得慢,同圭好攰
最後一個係avent手泵,嫂嫂借比我0既,尋日先拎返黎,一陣會試下

餐後泵另一邊...以前就只泵到2安
呢2日就開始泵到3安
如果食之前泵就泵到4安一邊


男爵府

積分: 6482


125#
發表於 07-12-23 10:02 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-22 16:59 發表
我都未開始儲奶,連奶袋都未去買...懶得好緊要下,哈哈~~
你地真係勁,咁快儲到百幾安奶,我都唔知自己泵出黎會有幾多,但而家次次餵完呀妹個胸都仲會谷谷地,'連'落去仲有奶'之'到出黎...我打算下星期先去買奶袋,有人講話 ...


我都係用緊boots我覺得好好用
不過係家姐叫人係泰國買返黎
佢話牙過係香港買好多喎,,
幾多公我就唔知,佢比左160個用住先我low
你布冇需要 ?如果係我問下佢幾多錢
賣d比你呀,佢買左好多
但係返左工壓力大冇乜奶餵呀b
所以已經冇再泵


男爵府

積分: 6482


126#
發表於 07-12-23 10:03 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-22 17:10 發表
我都係用boots, $68/40個一盒, 好好用! 你可以去baby outlet睇下
冰奶我先用奶袋, 凍奶我會用奶樽


我想問呢...冰奶可以擺幾耐ka ?

凍奶擺係雪櫃洗唔洗搵野特別將d奶隔開 ?


男爵府

積分: 6482


127#
發表於 07-12-23 10:06 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 07-12-22 18:39 發表
你地咁厲害既,仲可以儲到奶~~你地餐餐都食完一邊pump一邊?
好羨慕只係餵7-8餐....我個仔而家40日,仲係要2個鐘一餐,準時過鬧鐘

餵人奶真係重得好好,就係lee個原因先會堅持到而家。我個仔出世7.5磅,滿月去健康院再磅已 ...


重得好好喎 ~~
我自己就係食一邊泵一邊low
但係呀仔就3個鐘食一次
e ka好d,一日都有1,2餐3個半鐘
有1餐over 4個鐘,都有機會有2個鐘
總之佢一扭食就比佢食
我一日都一定over 8餐ka


男爵府

積分: 6482


128#
發表於 07-12-23 10:11 |只看該作者
原文章由 Gicobaby 於 07-12-22 19:23 發表
你地個乳頭有冇餵到好痛, 我就係嘞, 但不至於流血, 只係好似冇左d表皮咁, 有灼熱既感覺, 你地有冇咁, 定係我個b個口吾夠大呢??



我一早已經比呀b啜到d皮薄晒
沖完涼只可以印乾個nipple
掂到,唔小心擦到都會痛痛地
前日呀b就啜損左我右邊
我見結左焦,只係小小痛,我咪忍痛照餵佢
點知尋日,佢啜到塊焦甩左即刻流血
咁我就開始泵右邊比佢,等好返先餵呢邊
左邊就照舊埋身


男爵府

積分: 6482


129#
發表於 07-12-23 10:13 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-22 21:43 發表
嘩! 你個仔真係重得好好, 你好叻
唔只係增磅呢個原因要堅持, 仲要因為那些無可取替既抗體, 令bb身體健康打好底, 我大女依家17個月, so far只係試過輕微感冒兩次, 所以真係幾辛苦都好值得, 希望細b一樣無 ...


食人奶0既bb真係健康好多
即使真係病,都比食奶粉0既b快好返


男爵府

積分: 6482


130#
發表於 07-12-23 10:15 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-22 21:54 發表

我又無好痛.. 但呢2日會突然間有針吉的感覺.. 都唔知做乜.. 但又無紅又無腫的喎..
你可能係俾bb啜到脫左皮.. 每次餵完奶後"jet"少少奶出黎搽下個乳頭.. 人奶係最好的天然保護膜.. :-P ...

係呀係呀
我都有針拮0既感覺
特別係餵緊,另外一邊就勁拮


大宅

積分: 1274


131#
發表於 07-12-23 12:16 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-23 10:02 發表


我都係用緊boots我覺得好好用
不過係家姐叫人係泰國買返黎
佢話牙過係香港買好多喎,,
幾多公我就唔知,佢比左160個用住先我low
你布冇需要 ?如果係我問下佢幾多錢
賣d比你呀,佢買左好多
但係返左工壓力大冇乜奶餵呀 ...



你好, 我而家正在找那一隻冰奶袋比較便宜抵用, 你幫我問你家姐幾多錢?

其實冰奶袋係唔係一定係即棄架, 有無可再做用架, 因為用一次就唔用, 好晒錢呀! 事關我打算返工後都一直喂, 到時可能需要大量.

另外, 冰奶袋是否就唔晒攞雪櫃冰格, 事關佢已係冰奶袋.


大宅

積分: 3548


132#
發表於 07-12-23 13:50 |只看該作者
冰奶可以放2個月, 如果係獨立冰櫃就可以放3個月, 不過我覺得d冰奶愈來愈so, 所以最好個半月左右要飲左去

凍奶我會用一個密實袋裝好, 以免太接近其他食物, 不過儲奶後我唔俾工人存放咁多野於雪櫃, 我成日同佢講人奶保鮮最緊要

原文章由 phoebe_liu 於 07-12-23 10:03 發表


我想問呢...冰奶可以擺幾耐ka ?

凍奶擺係雪櫃洗唔洗搵野特別將d奶隔開 ?


大宅

積分: 3548


133#
發表於 07-12-23 13:53 |只看該作者
奶袋一定係即棄架, 因為衛生問題, 所有牌子都係未開封前已消毒, 用過之後就一定要掉, 佢其實只係一個膠袋, 放入冰格等結冰, 本身唔係一個冰袋黎架


原文章由 zoe98chan 於 07-12-23 12:16 發表



你好, 我而家正在找那一隻冰奶袋比較便宜抵用, 你幫我問你家姐幾多錢?

其實冰奶袋係唔係一定係即棄架, 有無可再做用架, 因為用一次就唔用, 好晒錢呀! 事關我打算返工後都一直喂, 到時可能需要大量.

另外, 冰奶 ...

[ 本文章最後由 doublei 於 07-12-23 13:54 編輯 ]


男爵府

積分: 6482


134#
發表於 07-12-23 16:01 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 07-12-23 12:16 發表



你好, 我而家正在找那一隻冰奶袋比較便宜抵用, 你幫我問你家姐幾多錢?

其實冰奶袋係唔係一定係即棄架, 有無可再做用架, 因為用一次就唔用, 好晒錢呀! 事關我打算返工後都一直喂, 到時可能需要大量.

另外, 冰奶 ...


我問左家姐la..
boots 0既奶袋...55蚊40個
如果買得多仲有價講...
你地睇下有冇興趣la ~~


男爵府

積分: 6482


135#
發表於 07-12-23 16:02 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-23 13:50 發表
冰奶可以放2個月, 如果係獨立冰櫃就可以放3個月, 不過我覺得d冰奶愈來愈so, 所以最好個半月左右要飲左去

凍奶我會用一個密實袋裝好, 以免太接近其他食物, 不過儲奶後我唔俾工人存放咁多野於雪櫃, 我成日同佢講人奶 ...


明白晒...
唔該你 !!


別墅

積分: 764


136#
發表於 07-12-23 16:29 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-23 09:58 發表
我e ka都開始泵奶啦
多數係呀b食完一邊掃完風泵另外0個邊
我做嫂嫂0既護士教我
如果真係好谷可以泵左先,再比呀b威 (同一邊)
因為我地泵唔到唔代表呀b食唔到
呀b啜同泵0既力爭好遠
佢反而可以食到多d後奶
不過我就未試過呢個方法...

我今日試過用呢個方法.. 因為我有一邊出得太"行".. 燥豬B次次食都會"chok"親.. 咁我咪諗住泵左先.. 反正燥豬未叫餓... 我諗住我已經泵清左架喇.. 泵完燥豬B就叫餓.. 唔理諗住埋身餵下先.. 佢仲餓先食凍奶.. 點知... 竟然仲有好多係入面.. 可以餵飽埋阿B..


男爵府

積分: 6482


137#
發表於 07-12-23 16:54 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-23 16:29 發表

我今日試過用呢個方法.. 因為我有一邊出得太"行".. 燥豬B次次食都會"chok"親.. 咁我咪諗住泵左先.. 反正燥豬未叫餓... 我諗住我已經泵清左架喇.. 泵完燥豬B就叫餓.. 唔理諗住埋身餵下先.. 佢仲餓先食凍奶.. ...


係呀
泵出黎同bb啜係2回事黎ka
所以我e ka唔驚啦
有理冇理泵左先...haha


大宅

積分: 1274


138#
發表於 07-12-23 17:25 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-23 16:01 發表


我問左家姐la..
boots 0既奶袋...55蚊40個
如果買得多仲有價講...
你地睇下有冇興趣la ~~


真係好便宜呀, 買得過. 但我老公有d擔心: 話係泰國買嘅奶袋. 唔知會唔會冇咁衙生呢.


大宅

積分: 1274


139#
發表於 07-12-23 17:46 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-23 13:50 發表
冰奶可以放2個月, 如果係獨立冰櫃就可以放3個月, 不過我覺得d冰奶愈來愈so, 所以最好個半月左右要飲左去

凍奶我會用一個密實袋裝好, 以免太接近其他食物, 不過儲奶後我唔俾工人存放咁多野於雪櫃, 我成日同佢講人奶 ...


請問何謂獨立冰櫃? 係唔係即係冰格? 同埋冰奶點樣開奶? 凍奶開奶係唔係用助熱器開就得啦? 如冇助奶器, 是否用熱開水開?但用熱開水,果奶袋會唔會爛架?定將奶倒入奶瓶先加熱.唉, 好多問題添, 真唔好意思?


複式洋房

積分: 322


140#
發表於 07-12-23 20:54 |只看該作者
有時真係好矛盾,我阿b真係好吸收,埋身食時個樣真係好冧。不過,佢真係好無時間,有時一個鐘就要一次,真係有少少覺得我係人肉奶機,想要按個制就有:cry: 而家只希望佢大d(3個月)會好d。並且提住自己唔好比好啜住訓覺。唔係變埋人肉奶咀

有時一日啜得多,nipple真係痛,而且紅。

首頁
56789...97

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo