跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


121#
發表於 08-1-2 12:40 |只看該作者
早幾晚差d賴佢野:evil: :evil: :evil: :evil: 好彩隔左幾日親戚黎探我....我尋晚先知原來佢裝我
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:37 發表
你咪抗議罷工


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


122#
發表於 08-1-2 12:40 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:38 發表
如果 take pills, 幾年 of course 無問題啦. 但你要想吓, 而家可能仲有 1x/2x 年要 take wor, 條數又唔同計法啦.

同埋, 又鬼咁多啲壞鬼 survey, 成日嚇人話 pills cause cancer ma. 我想太長期, 真係唔係好得 l ...


伯爵府

積分: 18644


123#
發表於 08-1-2 12:40 |只看該作者
pp......在你立暢我唔生,因pressure同負擔太大

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:35 發表
係呀...我就係話太多野要諗...條數計唔掂...佢嗌我唔好計...計唔得咁多wor...但係如果一大肚...我個plan又變ga喇


珍珠宮

積分: 43437


124#
發表於 08-1-2 12:41 |只看該作者
真係好 wor.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:40 發表
早幾晚差d賴佢野:evil: :evil: :evil: :evil: 好彩隔左幾日親戚黎探我....我尋晚先知原來佢裝我


伯爵府

積分: 18644


125#
發表於 08-1-2 12:42 |只看該作者
但pp e+只需幾年之嘛

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:38 發表
如果 take pills, 幾年 of course 無問題啦. 但你要想吓, 而家可能仲有 1x/2x 年要 take wor, 條數又唔同計法啦.

同埋, 又鬼咁多啲壞鬼 survey, 成日嚇人話 pills cause cancer ma. 我想太長期, 真係唔係好得 l ...


珍珠宮

積分: 43437


126#
發表於 08-1-2 12:43 |只看該作者
又或者, 你叫你果個, 生性啲, 唔做購物狂先再考慮吓 lor.

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:40 發表
pp......在你立暢我唔生,因pressure同負擔太大


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


127#
發表於 08-1-2 12:43 |只看該作者
我唔想打亂晒我d plan囉...講好慇慇kg畢業去日本麻...有件細到時點去...咁我都有自己計劃...唔想又比個細gex住我... 負擔呢樣野佢幫我諗左啦...又搬返99度wor...e+呢度租出去wor
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:40 發表
pp......在你立暢我唔生,因pressure同負擔太大


珍珠宮

積分: 43437


128#
發表於 08-1-2 12:45 |只看該作者
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

可能我諗咗我自己. 因為當初生完, 我就係係庶 struggle 近 pill 定 dom. 因為呢啲考慮, 最後選咗後者.

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:42 發表
但pp e+只需幾年之嘛


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


129#
發表於 08-1-2 12:45 |只看該作者
我尋晚都有野黎同佢交換ga...生都得...每個月要比一個double我...一係成層樓贖左...就即生啦
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:43 發表
又或者, 你叫你果個, 生性啲, 唔做購物狂先再考慮吓 lor.


珍珠宮

積分: 43437


130#
發表於 08-1-2 12:48 |只看該作者
如果負擔解決到, 旅行係小事 je, 咪豪佢一次去咗先, 又或者再遲啲 lor. 有囝緊係親嫩生啦.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:43 發表
我唔想打亂晒我d plan囉...講好慇慇kg畢業去日本麻...有件細到時點去...咁我都有自己計劃...唔想又比個細gex住我... 負擔呢樣野佢幫我諗左啦...又搬返99度wor...e+呢度租出去wor ...

[ 本文章最後由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:49 編輯 ]


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


131#
發表於 08-1-2 12:48 |只看該作者
no
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:48 發表
如果負擔解決到, 旅行係小事 je, 咪豪佢一之去咗先, 又或者再遲啲 lor. 有囝緊你親嫩生啦.


珍珠宮

積分: 43437


132#
發表於 08-1-2 12:49 |只看該作者
閃.....去買o野食先.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


133#
發表於 08-1-2 12:56 |只看該作者
咁我都閃喇
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:49 發表
閃.....去買o野食先.


伯爵府

積分: 18644


134#
發表於 08-1-2 13:04 |只看該作者
搬返99度住 ......你得我5得
但我始終都覺得係你自己想5想先重要:-| :-| :-|
因為後果好大..........5好後悔


原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:43 發表
我唔想打亂晒我d plan囉...講好慇慇kg畢業去日本麻...有件細到時點去...咁我都有自己計劃...唔想又比個細gex住我... 負擔呢樣野佢幫我諗左啦...又搬返99度wor...e+呢度租出去wor ...


伯爵府

積分: 18644


135#
發表於 08-1-2 13:11 |只看該作者
agree........旅行事小........你真係要諗清楚
雖然我都好認同2個係好過一個......
但真係要双方agree
尤其係女人......凑仔係我地
baba係咪想追個仔
一係你話遲2年先,等yy上p1先....你咁後生唔洗急
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:48 發表
no


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


136#
發表於 08-1-2 13:12 |只看該作者
搬返99度就50/50啦...搬唔搬都問題唔算太大ge...生唔生呢樣...我都知生多個對慇慇都係好...不過...外圍要諗ge野實在太多 而且我有我自己plan...唔想又因為生多個要我再延期囉 人都係自私ge
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:04 發表
搬返99度住 ......你得我5得
但我始終都覺得係你自己想5想先重要:-| :-| :-|
因為後果好大..........5好後悔


伯爵府

積分: 18644


137#
發表於 08-1-2 13:13 |只看該作者
baba咩反應

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:45 發表
我尋晚都有野黎同佢交換ga...生都得...每個月要比一個double我...一係成層樓贖左...就即生啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


138#
發表於 08-1-2 13:14 |只看該作者
佢唔係想追仔ga...不過佢話襯99仲幫到手...同我講就有仔襯x生 所以唔好再等幾年... 唔係佢點會陰我wor:evil: :evil: :evil: :evil:
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:11 發表
agree........旅行事小........你真係要諗清楚
雖然我都好認同2個係好過一個......
但真係要双方agree
尤其係女人......凑仔係我地
baba係咪想追個仔
一係你話遲2年先,等 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


139#
發表於 08-1-2 13:15 |只看該作者
反應→
我嗌佢呢期開始期期買mark six 做人唔可以咁灰:lol :lol
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:13 發表
baba咩反應


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


140#
發表於 08-1-2 13:16 |只看該作者
凍到唔想出去添

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo