想生BB

跳至

首頁
56789...27

尾頁
   8


別墅

積分: 527


121#
發表於 14-9-7 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-07+發表你

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-07 發表
day11(10:30) 果支排緊!今日day16!
JM話唔會咁快,但我前年有個8wk既經驗。。當時我3wk有反應,醫生話我體質對荷爾蒙變化好敏感。




別墅

積分: 527


122#
發表於 14-9-7 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-07+發表你

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-07 發表
我今日都無啦啦深左呀!我係左邊痛完左邊痛完到右邊!
我寫錯最後果條,應該係day 20,5/6
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 196


123#
發表於 14-9-7 23:41 |只看該作者

回覆:cyffanny 的帖子

我都係28一個cycle,我今個月第一次用棒測試咋,所以乜都唔識!
因周邊朋友個個都有B,朋友建議我用棒check,希望可以快D中




男爵府

積分: 5782


124#
發表於 14-9-8 00:21 |只看該作者
古妮 發表於 14-9-7 23:41
我都係28一個cycle,我今個月第一次用棒測試咋,所以乜都唔識!
因周邊朋友個個都有B,朋友建議我用棒check ...

祝好孕




大宅

積分: 1409


125#
發表於 14-9-8 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-07

原帖由 siumojai 於 14-09-07 發表
我寫錯最後果條,應該係day 20,5/6
你day18排!我上胎3weeks4驗到3weeks 5囉埋醫生信!4week嘔到出唔到街!再上胎就3weeks2驗到


別墅

積分: 527


126#
發表於 14-9-8 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-07+發表我

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-08 發表
你day18排!我上胎3weeks4驗到3weeks 5囉埋醫生信!4week嘔到出唔到街!再上胎就3weeks2驗到

...
所以我地體質敏感,早有反應,早驗到唔係無可能。




大宅

積分: 1409


127#
發表於 14-9-8 00:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-08

原帖由 siumojai 於 14-09-08 發表
所以我地體質敏感,早有反應,早驗到唔係無可能。
就係呢個原因一有左就會好有反應驗到淺線唔係點加深就個拿野!我上胎自己驗得淺線,第二日去醫生度驗明顯雙槓!不過點都好辛苦都好過無


別墅

積分: 527


128#
發表於 14-9-8 00:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-08+發表所

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-08 發表
就係呢個原因一有左就會好有反應驗到淺線唔係點加深就個拿野!我上胎自己驗得淺線,第二日去醫生 ...
我前年8wk被迫人流果次咪就係咁囉,嘔到住左兩日醫院,又食唔到野,但又好易餓喎,條腰赤赤痛,痛到喊!
上個月我化學左,一樣3wk開始反胃,勁多胃氣,然後腰痛肚脹,一化學左就乜都無晒。好明顯!




大宅

積分: 1409


129#
發表於 14-9-8 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-08

原帖由 siumojai 於 14-09-08 發表
我前年8wk被迫人流果次咪就係咁囉,嘔到住左兩日醫院,又食唔到野,但又好易餓喎,條腰赤赤痛,痛到喊!
上 ...
大家都係差不多我上個cycle都化學左!排卵後第十日把脈把到,第十二日驗到,第十三日痾到9彩,果晚就流血絲,第二日見紅流血塊第三日驗重有線嫁再去睇中醫先知有左唔可以肚痾,一痾就好易無


大宅

積分: 2145


130#
發表於 14-9-8 01:55 |只看該作者

回覆:siumojai 的帖子

妳果時幾時驗?day幾?




大宅

積分: 2145


131#
發表於 14-9-8 01:56 |只看該作者

回覆:babypigpig1228 的帖子

當時3wk4係咪好淺色?




大宅

積分: 1397


132#
發表於 14-9-8 07:58 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

留羊毛,就大家都變羊媽媽


男爵府

積分: 5782


133#
發表於 14-9-8 08:36 |只看該作者
本帖最後由 cyffanny 於 14-9-8 08:37 編輯

回覆 StraySheepy 的帖子

大家有冇特別感覺呢?我就九唔九有小小微黃分泌!胸部又冇反應,但我直覺今個月唔中!因為红d 轉到20淺色,我已經冇交功課了!


大宅

積分: 1409


134#
發表於 14-9-8 09:58 |只看該作者

引用:當時3wk4係咪好淺色?

原帖由 Lockheart 於 14-09-08 發表
當時3wk4係咪好淺色?
唔算淺!我係下午check 用cb都有一半深!到左夜晚都有70-80%


大宅

積分: 1409


135#
發表於 14-9-8 10:05 |只看該作者

引用:妳果時幾時驗?day幾?

原帖由 Lockheart 於 14-09-08 發表
妳果時幾時驗?day幾?
我果陣都3x一個cycle嫁!印象中day2x驗到,其實我係抱住女好似有野扯住先驗下


大宅

積分: 1409


136#
發表於 14-9-8 10:06 |只看該作者

引用:回覆 StraySheepy 的帖子大家有冇特別感覺

原帖由 cyffanny 於 14-09-08 發表
本帖最後由 cyffanny 於 14-9-8 08:37 編輯

回覆 StraySheepy 的帖子
高温36.72,肚有扯好好訓,訓醒會出汗好耐無試過


別墅

積分: 752


137#
發表於 14-9-8 11:28 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

報到!我上個月5weeks 化學左,今個cycle只 係day 10 & day 14 開工,希望bb快d痴實我!


大宅

積分: 2145


138#
發表於 14-9-8 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lockheart+於+14-09-08+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-08 發表
唔算淺!我係下午check 用cb都有一半深!到左夜晚都有70-80%
請問cb係咩?




別墅

積分: 527


139#
發表於 14-9-8 13:02 |只看該作者

引用:妳果時幾時驗?day幾? +

原帖由 Lockheart 於 14-09-08 發表
妳果時幾時驗?day幾?
你話幾時呀?




別墅

積分: 527


140#
發表於 14-9-8 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-08+發表我

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-08 發表
大家都係差不多我上個cycle都化學左!排卵後第十日把脈把到,第十二日驗到,第十三日痾到9彩,果 ...
身同感受。。。
你睇我今日條紅d。。。
myphoto.jpg




首頁
56789...27

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo