自由講場

跳至

首頁
56789...25

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


121#
發表於 14-10-6 14:44 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:39
回覆 Sindy 的帖子

放棄了理想, 誰人都可以
無人話放棄, 生命係最寶貴既野, 有咩理想都無用, 要達到理想, 有好多因素, 其中政治係需要手腕的, 無既話, 就唔好學人講政治... 認清邊D係好人, 邊D想推你地去死既, 係好重要的


珍珠宮

積分: 49724


122#
發表於 14-10-6 14:45 |只看該作者

引用:如果只能非黑即白+我只能表示我來自另一個

原帖由 小豬澄 於 14-10-06 發表
如果只能非黑即白 我只能表示我來自另一個宇宙 我不能接受因為a唔聽我講野 所以bcd都唔出得聲 我話事 我要 ...
支持你




翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


123#
發表於 14-10-6 14:45 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

支持你哋嘅理念,但並不代表大哂可以想點就點;請還給我們一個法治安寜的社會



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


複式洋房

積分: 227


124#
發表於 14-10-6 14:46 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

你自認為你比香港咁多人有腦??

大家都係人, 都有不同立場
係呢d事人, 分對錯分有冇腦好似唔係咁理性

你咁有理性, 請問你喜記果位点睇呀?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


125#
發表於 14-10-6 14:46 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:38
回覆 Sindy 的帖子

普選未必有用, 你試過嗎?
講極都要問呢D問題, 要爭取係可以架, 你問我十萬次, 我都支持架, 但唔係不擇手段, 唔理民間苦況架, 有邊個政權可以唔理民生架? 好似北韓? 我唔清楚


大宅

積分: 2882


126#
發表於 14-10-6 14:47 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

好多嘢,唔到手你永遠唔會知道佢值唔值得,都未得到過,點會知係咪不外如是呢? 但唔爭取,就連覺得佢係不外如是既機會都無。
你講得啱,成年人通常無咩理想,但調轉頭諗一諗,你後唔後悔自己曾經有理想? 你想唔想你仔女一世都無理想?

現實磨人,磨走晒人們曾經有既理想,但如果有機會有空間,我想大家都會為理想努力一下吧....


男爵府

積分: 7166

畀面勳章


127#
發表於 14-10-6 14:48 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

當他們不能感受到別人的痛
還怎能說愛民主(即聽大衆的聲音)?
認為踏着其他人的頭向上爬只是要人們犧牲少少啫
就算將來在民主制度下,他們也不明白什麼是對民生好的

點評

ungoobee  冇錯,乜都理想化   發表於 14-10-6 16:44
Sindy    發表於 14-10-6 14:51


複式洋房

積分: 227


128#
發表於 14-10-6 14:49 |只看該作者
回覆 kokobear 的帖子

嗯嗯, 法治安寧, 我們也是擔心學生安危, 請反佔中不去打人 / 非禮

另外希望政府盡快會談

話說你覺得政府, 學生應該点做先更有誠意


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


129#
發表於 14-10-6 14:50 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:46
回覆 Sindy 的帖子

你自認為你比香港咁多人有腦??
我自認比大學生有腦啫.... 佢地做D野出黎跟本不成氣候, 本來佢地最重要既民心, 打呢場杖最緊要係民心呀, 佢地都可以唔要既, 有乜腦呀, 相反對方就知呢點, 放完催淚彈即刻唔同你地玩, 出擺課, 出cut巴士, 你地到而家都未知衰咩? 衰唔得老練呀, 衰讀得書少, 無睇歷史呀... 所以返去讀下孫子兵法啦...
我同情喜記老闆的.. 唔係成日浦係呢度, 我有開post支持佢的, 再講多次, 非禮罪係有其他因素架, 唔係單單咁掂到就係非禮, 如果咁單純話掂到就係既話, 第時仲有好多激氣野你受呀...

點評

一粒塵  講得好  發表於 14-10-7 09:24
monmon108  支持Sindy  發表於 14-10-7 04:00
rosetina  sindy, 我支持你.  發表於 14-10-6 21:31
conniengor  sindy, 你講野好有道理   發表於 14-10-6 17:57
Baby531  笑咗,自大   發表於 14-10-6 16:27


複式洋房

積分: 227


130#
發表於 14-10-6 14:50 |只看該作者
回覆 glorio 的帖子

的確民主是双方面的

所以請問你有什麼方法幫助他們發聲, 还是你不讓他們發聲?


大宅

積分: 4004


131#
發表於 14-10-6 14:51 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子






大宅

積分: 3210


132#
發表於 14-10-6 14:51 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

拍爛手掌贊同



點評

conniengor    sindy!  發表於 14-10-6 17:58


子爵府

積分: 11996

陪月勳章


133#
發表於 14-10-6 14:51 |只看該作者
又係新國民:nothing


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


134#
發表於 14-10-6 14:51 |只看該作者
babie2 發表於 14-10-6 13:35
If you understand what COUNTRY means in 'One Country, Two Systems":

講得好


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


135#
發表於 14-10-6 14:52 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 14:47
回覆 Sindy 的帖子

好多嘢,唔到手你永遠唔會知道佢值唔值得,都未得到過,點會知係咪不外如是呢? 但唔爭取, ...
理想係需要現實去支持架, 得個諗字係無用架, 要行得通架.. 諗下我講呢句野啦

點評

larky  認同  發表於 14-10-7 01:21
superlungc  絕對認同。  發表於 14-10-6 21:33
taidy    發表於 14-10-6 14:54


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


136#
發表於 14-10-6 14:52 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


137#
發表於 14-10-6 14:54 |只看該作者
本帖最後由 Sindy 於 14-10-6 14:56 編輯
為人子女 發表於 14-10-6 14:50
回覆 glorio 的帖子

的確民主是双方面的

其實我出過主意架, 只要佢地訓同坐既地方係行人路, 就反對既聲音已經細好多, 幾千人企係銅鑼灣既行人路, 一樣可以達到咁既目的, 幾壯觀呀... 但佢地以為自己係神, 為所欲為...幾十/一百人係sogo隔離排隊, D人都話佢地阻住晒啦


大宅

積分: 1871


138#
發表於 14-10-6 14:55 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

support! Question 9


男爵府

積分: 9834


139#
發表於 14-10-6 14:56 |只看該作者

引用:回覆+Sindy+的帖子普選未必有用,+你試過嗎?

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 Sindy 的帖子

普選未必有用, 你試過嗎?
台灣有普選,台灣現時的生活就是你們佔中的目標?




複式洋房

積分: 227


140#
發表於 14-10-6 14:56 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

請問咩係民心, 當放完摧淚彈, 賺到人心??

你家中不會先打你个女一把, 用打者愛也的道理去賺取佢既人心吧??

其實你唔信呢d叫非禮, 你大可以問人法律意見, 查下條例

就如我一開始提到
如果有一日, 某中年男子撲到你女身上, 大哭大叫, 你會先等他喊完攬夠, 先問他原因, 再確定是否非禮嗎?

首頁
56789...25

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo