跳至

首頁
56789...19

尾頁
   0


子爵府

積分: 13826


121#
發表於 08-4-1 21:04 |只看該作者
懿琳媽,

我有豆腐花粉, 你覺由你整好帶落去Club House 方便嗎??...

會唔會散晒....

Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3417


122#
發表於 08-4-1 22:11 |只看該作者
mmak,

我諗問題不大,因為我會係阿媽屋企整~~~

原文章由 mmak 於 08-4-1 21:04 發表
懿琳媽,

我有豆腐花粉, 你覺由你整好帶落去Club House 方便嗎??...

會唔會散晒....


大宅

積分: 4269


123#
發表於 08-4-2 10:05 |只看該作者
mmak,

no problem! 今日lunch去洗衣街睇睇先! 如果係每個小朋友1份好嗎?

下晝再update大家吖!
原文章由 mmak 於 08-4-1 16:30 發表
彤彤媽,

你係咪識去D 賣手工藝 嘅鋪頭....??

依家個場 免費俾我地加時 (12:30 - 5:00p) 有好多時間剩 ??
如果你方便 可否去睇吓, 有無D 小手工 可以方便俾小朋友 玩,

例如: 材料已預備好晒 嗰種...??
我囡曾在 ...


子爵府

積分: 13826


124#
發表於 08-4-2 14:31 |只看該作者
彤媽,

Thanks...

如果唔太貴... 請預鬆D 數量 有spare 會好D, D 小朋友 最鐘意爭嘢玩...

e....你lunch 唔係同 hubby 食飯咩 ???... 佢肯陪你去買嘢呀..??... 你地真sweet...

btw, 請 check pm...

原文章由 彤彤媽 於 08-4-2 10:05 發表
mmak,

no problem! 今日lunch去洗衣街睇睇先! 如果係每個小朋友1份好嗎?

下晝再update大家吖!

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-2 14:35 編輯 ]

Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 4269


125#
發表於 08-4-2 14:58 |只看該作者
今日唔見有一份份嗰d沙樽, 只有散賣: 8小包唔同color沙 $9.5, 樽$3; 等我去多間睇吓再同大家匯報!

原文章由 mmak 於 08-4-2 14:31 發表
彤媽,

Thanks...

如果唔太貴... 請預鬆D 數量 有spare 會好D, D 小朋友 最鐘意爭嘢玩...

e....你lunch 唔係同 hubby 食飯咩 ???... 佢肯陪你去買嘢呀..??... 你地真sweet...

btw, 請 ...


子爵府

積分: 10240


126#
發表於 08-4-2 15:31 |只看該作者
原文章由 mmak 於 08-4-2 14:31 發表
彤媽,

Thanks...

如果唔太貴... 請預鬆D 數量 有spare 會好D, D 小朋友 最鐘意爭嘢玩...

e....你lunch 唔係同 hubby 食飯咩 ???... 佢肯陪你去買嘢呀..??... 你地真sweet...

btw, 請 ...


e...你點知彤媽彤爸一起食lunch架? 好多時撞見佢地都只見一個身影+四隻腳行路架.


男爵府

積分: 5053


127#
發表於 08-4-2 19:18 |只看該作者

原文章由 Icycream 於 08-4-2 15:31 發表


e...你點知彤媽彤爸一起食lunch架? 好多時撞見佢地都只見一個身影+四隻腳行路架.


子爵府

積分: 13826


128#
發表於 08-4-2 22:29 |只看該作者
:;pppp: ... 佢倆公婆D sweet 嘢... 已經係公開嘅秘密喇..... .... 好羨慕佢地架, 我隻C6 ....叫到我口乾, 都無話同我去食餐飯....

原文章由 Icycream 於 08-4-2 15:31 發表


e...你點知彤媽彤爸一起食lunch架? 好多時撞見佢地都只見一個身影+四隻腳行路架.
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 4717


129#
發表於 08-4-3 00:07 |只看該作者
辛苦哂你啦, dorismama.

仲有唔該晒 懿琳媽...

仲有要多謝既就係我地既文書靚 ee mmak...每次都係多得你去 update d info ....

send you all a BIG ...

[ 本文章最後由 Cindy媽咪 於 08-4-3 00:10 編輯 ]


大宅

積分: 4717


130#
發表於 08-4-3 00:12 |只看該作者
YEAH

原文章由 懿琳媽媽 於 08-4-1 22:11 發表
mmak,

我諗問題不大,因為我會係阿媽屋企整~~~


大宅

積分: 4717


131#
發表於 08-4-3 00:14 |只看該作者


原文章由 Icycream 於 08-4-2 15:31 發表


e...你點知彤媽彤爸一起食lunch架? 好多時撞見佢地都只見一個身影+四隻腳行路架.


子爵府

積分: 10240


132#
發表於 08-4-3 11:26 |只看該作者
原文章由 mmak 於 08-4-2 22:29 發表
:;pppp: ... 佢倆公婆D sweet 嘢... 已經係公開嘅秘密喇..... .... 好羨慕佢地架, 我隻C6 ....叫到我口乾, 都無話同我去食餐飯....


喂, 今年生日會你一家三口一定要齊人到呀. 不如叫佢開個15mins 教功夫班丫.


大宅

積分: 3417


133#
發表於 08-4-3 12:23 |只看該作者
功夫班????舉腳贊成.......

原文章由 Icycream 於 08-4-3 11:26 發表


喂, 今年生日會你一家三口一定要齊人到呀. 不如叫佢開個15mins 教功夫班丫.


子爵府

積分: 13826


134#
發表於 08-4-3 13:09 |只看該作者
.... 馬師父 話: 無問題, 只要小朋友肯跟就得....

另, Zoe 話: 佢會表演 魔術.... 希望佢會喇, 佢舊年都話表演, 點知去到party 就唔肯, 掛住去玩....
mouth:

原文章由 Icycream 於 08-4-3 11:26 發表


喂, 今年生日會你一家三口一定要齊人到呀. 不如叫佢開個15mins 教功夫班丫.
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


135#
發表於 08-4-3 14:35 |只看該作者
all,

因為 時間關係, 我已send email 出去comfirm 個期先.......

27/4 有期... & confirmed 如下:

我揀 $1200 (1.5 hrs), 每個 item 平均用 30mins.
- Magic
- Balloon Twisting (扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins)
- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯)

= $1200+ 磨沙玻璃杯 $200 (Total: $1400)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Party Rundown....12:30 - 3:30 (3hrs)

(因唔肯定到時場地可否延長, 所以會按當日情況再即埸決定是否叫 Miracle 加時)

12:30 - 1:30 ~ lunch buffet
2:00 - 3:30 ~ (magic/balloon twisting/Art craft)
3:30 - 4:00 ~ 沙樽 小手工(15mins)......
4:15 - 4:45 ~ Birthday Cake + Photo
4:45 - 5:00 ~ 功夫班 (15mins)

散埸.... 仲未倦就去 children playroom 再玩...


** 沙樽 小手工/ 功夫班 / Birthday Cake ... 會按當日情況 調動 !!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

http://www.miracleatelier.com/birthday_price.htm


Sliver Birthday Party
1 hours 30 mins Happy Moment

- Magic / Games / Balloon Twisting / Art Craft*
/ Simple Face Painting
- Any 3 items of above
- Can choose Magician or Clown

HK$1,200.00

*Remark
如選擇手工藝需外加價錢如下(20人以下) * Additional price have to add if choose art craft(for 20 people or below)
得意降落傘 Parachute Soldier $100 (適合3歲或以上, for 3 years old or above)
磨沙玻璃杯 Sanded Glass$200 (適合3歲或以上, for 3 years old or above)



[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-8 00:05 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


136#
發表於 08-4-3 15:39 |只看該作者
all,

再補充....

Art Craft

選擇手工藝需外加價錢如下(20人以下)
.....我講左22人, 佢無報要加幾$$....我會再跟進!!

得意降落傘 Parachute Soldier $100 (適合3歲或以上)
..... 依樣嘢 Toyrus 有得賣(完成品), $12/5pcs.... 2吓就俾我囡玩爛, 所以我唔建議 做依樣.

磨沙玻璃杯 Sanded Glass$200 (適合3歲或以上)
......我地每年都做紀念品, 所以我揀 磨沙玻璃杯... 希望留個回憶, 我有要求佢地 整個"5"字 pattern, 佢地話無咁樣自定的, 但我可以自行畫圖案, 唔一定要跟佢... 我打算阿囡畫完, 自己再寫 5th Birthday 咁囉.....
玻璃杯 是可用得的, D磨沙 pattern 唔會甩嘅...
http://www.fotop.net/miracleatelier/Booth/DSC02884




依D可後加, 大家諗諗... ??


Balloon Twisting

http://www.fotop.net/miracleatelier/Clown

佢地都扭到D 勁嘢... 但通常要扭好耐, 所以想要D 特別款式 最好加時...
$400/30mins.... 佢地要我 如加時最好預先 confirm, 臨時 先要求加時, 就未必有時間俾到我...
(因唔肯定到時場地可否延長, 所以會按當日情況決定是否加時)

Foil balloon

佢地有D Balloon Decoration 氣球佈置 $700... 有好多款, 好似Mcdonald...
http://www.fotop.net/miracleatelier/Balloon_Album

不過 我諗整 Decoration 好浪費, 如果改晒 foil balloon, 散場帶埋返屋企, 玩足1個星期 佢地會開心D....

佢用package $700 計= 29 floating foil balloon (升空錫紙氣球)
我估係18吋大, 頭先無問佢...
通常都擺到1星期先漏氣..
好似講唔收我 delivery charges...的 ???.... not sure ...
平均$24/pcs (包埋個Balloon Weights)....



Ball Bouncer 波波池彈床
- 2 hours rent 2小時租用
- 7W x 7L x 4H feet 7呎長乘7呎闊乘7呎高

- HK$800+delivery $150 = $950
(加時$400/30mins)... 已問佢取discount, 但佢覆係叫人返嚟做, 所以價錢無得adjust...:-|

每次只可讓4位小朋友(5歲)入去玩, 只可承受200lbs...
要預留出入位, 要有 10ft x10ft 先夠位...

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-3 20:19 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3417


137#
發表於 08-4-3 16:56 |只看該作者
mmak,

check pm.thx.......


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


138#
發表於 08-4-3 17:35 |只看該作者
Dear all

o.k. 冇問題,我可做財政.

食物安排如有媽咪幫手,可叫少些到會,那先看媽咪提供的小食類別及大約費用,那才預計到會叫那些食物及價錢.
 


大宅

積分: 4717


139#
發表於 08-4-3 19:39 |只看該作者
馬師父,

你係 zoe 爸爸喎...我一定肯跟...之前睇太極...我都有跟住電視耍兩招架....

from: markus

原文章由 mmak 於 08-4-3 13:09 發表
.... 馬師父 話: 無問題, 只要小朋友肯跟就得....

另, Zoe 話: 佢會表演 魔術.... 希望佢會喇, 佢舊年都話表演, 點知去到party 就唔肯, 掛住去玩....
mouth:mouth:" />

...

[ 本文章最後由 Cindy媽咪 於 08-4-4 10:37 編輯 ]


子爵府

積分: 13826


140#
發表於 08-4-3 20:29 |只看該作者
thanks .....

原文章由 懿琳媽媽 於 08-4-3 16:56 發表
mmak,

check pm.thx.......
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|

首頁
56789...19

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo