自由報料

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 2591


121#
發表於 14-10-10 14:16 |只看該作者
回覆 l_wingwing 的帖子

我都覺得係


男爵府

積分: 7772

BK Milk勳章 畀面勳章


122#
發表於 14-10-10 17:40 |只看該作者

引用:回覆 kwclau 的帖子我第一日就係帶B去一件

原帖由 minzmin 於 14-10-10 發表
回覆 kwclau 的帖子

我第一日就係帶B去一件都無!第二曰自己去買佐幾百!但無我想要的8Y冷背心和冷外套! ...
請問係咪show whatsapp果幅up to 90%圖就可以入去? 使唔使print 出黎? thanks

點評

minzmin  係就俾電話他睇  發表於 14-10-10 19:43


大宅

積分: 4529


123#
發表於 14-10-10 19:27 |只看該作者

回覆:MrsloMan 的帖子

吾駛prink,比電話佢睇得了


大宅

積分: 4529


124#
發表於 14-10-10 19:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 spunkielam 於 14-10-10 發表

原帖由 l_wingwing 於 14-10-10 發表
當然見仁見智啦,否則都唔會有人覺得排7個鈡都值。呢個我個人看法,我覺得2xx一件小朋友衫都唔平呢!



...
其實絕大多數都係50-100蚊內,只是連身裙或褸款會過200。



洋房

積分: 74


125#
發表於 14-10-10 23:19 |只看該作者

回覆:yayukicheung 的帖子

有呀




禁止訪問

積分: 10178


126#
發表於 14-10-11 00:19 |只看該作者

回覆:ksfashion 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2117


127#
發表於 14-10-11 00:32 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

今天下午三点到,不須排隊。久不久有新貨補出。臨走排隊付款只須十分鐘。 非常抵買。


男爵府

積分: 9958


128#
發表於 14-10-11 00:51 |只看該作者
但10/10 的折扣調整了,沒有第一丶二天那麼抵買了。
衣服放得好亂,好難簡到。
鞋部要等咗好耐才售一批,又未必搶購到想要的size.
結果2點走空手而回。


大宅

積分: 2432


129#
發表於 14-10-11 01:20 |只看該作者
chilokbb 發表於 14-10-11 00:51
但10/10 的折扣調整了,沒有第一丶二天那麼抵買了。
衣服放得好亂,好難簡到。
鞋部要等咗好耐才售一批,又 ...

On Wed & Thurs, the discounts were 90% off for Year 2009 or before, 80% off for Year 2010 or after.
May I know what's the discount now?


伯爵府

積分: 18929

Poo得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


130#
發表於 14-10-11 01:50 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

其實男仔3歲 係咪無咩款?


大宅

積分: 3582


131#
發表於 14-10-11 04:23 |只看該作者

引用:戰利品。有羽絨有衫有裙。右下角果件藍色裙

原帖由 aphek 於 14-10-08 發表
戰利品。有羽絨有衫有裙。
右下角果件藍色裙我買錯左size, 如果有人想要可pm我(18mth, $69)
羽絨幾錢呀?


大宅

積分: 3906


132#
發表於 14-10-11 06:32 |只看該作者
回覆 sweatheart 的帖子

If I remember correctly, should be 90% off before 2007, 80%off 2008-2011, 70% off 2012. So I don't think it is too cheap as most of the items I picked are only having 70% off.


禁止訪問

積分: 1627


133#
發表於 14-10-11 08:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ms.coffee 於 14-10-09 發表d

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1627


134#
發表於 14-10-11 08:35 |只看該作者

引用:都幾好!2y

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5814


135#
發表於 14-10-11 08:49 |只看該作者
回覆 meimei05 的帖子

乜開倉用scb卡都有coupon, 上年蝕佐添!


大宅

積分: 1791


136#
發表於 14-10-11 09:32 |只看該作者

引用:戰利品。有羽絨有衫有裙。右下角果件藍色裙

原帖由 aphek 於 14-10-08 發表
戰利品。有羽絨有衫有裙。
右下角果件藍色裙我買錯左size, 如果有人想要可pm我(18mth, $69)
請問知唔知Nicolas n bears coupon 個度用唔用得?thx

點評

aphek  唔得  發表於 14-10-11 09:38


大宅

積分: 4580


137#
發表於 14-10-11 10:44 |只看該作者
外套抵買,但係無本事搶到。見到啲人一個拎左6-7件羽絨,咩碼都拎。鞋又係,我見到啲人一個拎4-5對鞋,好癲。

點評

aphek  我喺度諗,d人係咪拎   發表於 14-10-11 20:51


大宅

積分: 2511

BK Milk勳章


138#
發表於 14-10-11 10:49 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

有無人今日星期六去?我同朋友11點幾會到達,一齊買一齊揀,留電話


男爵府

積分: 7998


139#
發表於 14-10-11 10:59 |只看該作者
回覆 Piko 的帖子

你好啊!因我仔仔發燒去唔到如有8Y男冷背心和冷面衫可否幫忙各買一件!


男爵府

積分: 7998


140#
發表於 14-10-11 11:08 |只看該作者
我仔發燒去唔到!今日有無8Y冷背心或冷外套!有無媽買多佐啊!可以讓一件8Y冷背心或冷長袖衫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo