影視娛樂

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17856


121#
發表於 15-1-4 22:56 |只看該作者

引用:Quote:cocok+發表於+15-1-4+21:08+我帶飯多

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
你叻,我係街甚少煲到劇,周圍環境令我安靜不下心神,必要坐下

安定環境下至開火。
Me 2. 我要夜晚或放假响屋企坐定定睇才覺得係享受



點評

SandyKL    發表於 15-1-4 23:31


伯爵府

積分: 18684


122#
發表於 15-1-4 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 高齡媽媽 於 15-01-04 發表我

原帖由 cocok 於 15-01-04 發表
有冇投訴你呀??
我c6幫我上網dl 架………………


琥珀宮

積分: 169761


123#
發表於 15-1-4 23:24 |只看該作者
tra5212 發表於 15-1-4 22:16
夜晚煲劇會容易啲喊,日頭睇會控制住情緒
夜晚煲劇易喊,竟然有此情況! 可能較靜情緒容易釋放出嚟?

我冇分別,要感動就感動,不分日夜,有啲劇夜晚睇寧舍有


氣氛,如《主君與太陽》與《阿娘使道傳》,一個人坐係大


廳睇好正。


伯爵府

積分: 18684


124#
發表於 15-1-4 23:25 |只看該作者

引用:Quote:高齡媽媽 發表於 15-1-4 18:34 我c6

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
本帖最後由 SandyKL 於 15-1-4 18:47 編輯
我一得閒…………就拎住ipad 睇…………睇得好快…………!



琥珀宮

積分: 169761


125#
發表於 15-1-4 23:33 |只看該作者
高齡媽媽 發表於 15-1-4 23:23
我c6幫我上網dl 架………………
你家男人幾好喎,我被放逐自己攪掂,用手機煲劇。


琥珀宮

積分: 169761


126#
發表於 15-1-4 23:43 |只看該作者
高齡媽媽 發表於 15-1-4 23:25
我一得閒…………就拎住ipad 睇…………睇得好快…………!
想像你一邊洗碗一邊煲劇。


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


127#
發表於 15-1-5 01:23 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-1-4 22:16 夜晚煲

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
夜晚煲劇易喊,竟然有此情況! 可能較靜情緒容易釋放出嚟?

我冇分別,要感動就感動,不分日夜,有啲劇夜晚 ...
我睇主君初頭勁驚,驚到第二集想棄,後尾大膽到自己一個煲到半夜三更


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


128#
發表於 15-1-5 01:25 |只看該作者

引用:Quote:cocok 發表於 15-1-4 21:08 我帶飯多

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
你叻,我係街甚少煲到劇,周圍環境令我安靜不下心神,必要坐下

安定環境下至開火。
我想在電視靜靜地好認真煲架,愈係自己重視既劇


琥珀宮

積分: 169761


129#
發表於 15-1-5 01:46 |只看該作者
cocok 發表於 15-1-5 01:23
我睇主君初頭勁驚,驚到第二集想棄,後尾大膽到自己一個煲到半夜三更

...
主君係頭3集有少少核突睇吓,之後一啲都唔核突,我用核突

嚟形容佢地而唔用恐怖,因為係化妝似萬聖節啫。第1集個阿


婆鬼魂直情係電腦製作動畫效果。


為了蘇生,咩恐懼都必定俾你克服到啦!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


130#
發表於 15-1-5 02:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-04 發表有冇

原帖由 高齡媽媽 於 15-01-04 發表
我c6幫我上網dl 架………………
嘩,呢d老公去邊度搵丫 佢有冇同你一齊睇?? 佢點comment你d男神??


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


131#
發表於 15-1-5 02:02 |只看該作者

引用:Quote:cocok 發表於 15-1-5 01:23 我睇主君

原帖由 SandyKL 於 15-01-05 發表
主君係頭3集有少少核突睇吓,之後一啲都唔核突,我用核突

嚟形容佢地而唔用恐怖,因為係化妝似萬聖節啫。 ...
我細膽同心血少嘛,平時唔敢睇恐怖片,亦唔敢去哈佬喂架

你講得啱,主君賜我力量

點評

SandyKL    發表於 15-1-5 22:23


公爵府

積分: 25514


132#
發表於 15-1-5 05:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Benbenmum+於+15-01-04+發表

原帖由 cocok 於 15-01-04 發表
Benbenmum好似幾花心,你頭號男神邊位??
彬彬同宋承憲




伯爵府

積分: 18684


133#
發表於 15-1-5 07:53 |只看該作者

引用:Quote:高齡媽媽 發表於 15-1-4 23:23 我c6

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
你家男人幾好喎,我被放逐自己攪掂,用手機煲劇。
佢喜搞^ 機^


伯爵府

積分: 18684


134#
發表於 15-1-5 07:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 高齡媽媽 於 15-01-04 發表我

原帖由 cocok 於 15-01-05 發表
嘩,呢d老公去邊度搵丫 佢有冇同你一齊睇?? 佢點comment你d男神??
佢要睇廣東話版…………依家煲j2 播个d…………第一套睇……主公…………跟住……未來的選擇…………九回時間旅行…………Good Doctor …………到依家的……來自星星的你…………

佢睇得慢…………!😀


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


135#
發表於 15-1-5 08:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-05 發表嘩,

原帖由 高齡媽媽 於 15-01-05 發表
佢要睇廣東話版…………依家煲j2 播个d…………第一套睇……主公…………跟住……未來的選擇…………九回時 ...
想講好耐,係主君唔係主公呀
我老公第一套都係主君,之後繼承者們、王世子、市政廳、秘密花園,而家J2星星 佢都睇得慢,因為忙,我而家翻播果d先可同一齊睇


伯爵府

積分: 18684


136#
發表於 15-1-5 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 高齡媽媽 於 14-12-31 發表…

原帖由 高齡媽媽 於 15-01-04 發表
电影我睇左…………

我的ps女友
原來仲有d戲睇左……未list 添……

建築學概論
两个婚禮一個葬禮
我的小小新娘
百萬富翁的初戀
摩天樓
狼族少年
七号房的礼物
寵物情人
野蠻師姐
假如愛有天意
愛回家
計劃男


水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


137#
發表於 15-1-5 19:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-04 發表Benbe

原帖由 Benbenmum 於 15-01-05 發表
彬彬同宋承憲
宋好少拍劇


公爵府

積分: 25514


138#
發表於 15-1-5 19:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Benbenmum+於+15-01-05+發表

原帖由 kiu1112 於 15-01-05 發表
宋好少拍劇
係囉!已經少拍劇,上一套竟然同申世京,嬲爆




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


139#
發表於 15-1-5 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 高齡媽媽 於 15-01-04 發表电

原帖由 高齡媽媽 於 15-01-05 發表
原來仲有d戲睇左……未list 添……

建築學概論
你竟然有睇百萬富翁的初戀


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


140#
發表於 15-1-5 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kiu1112 於 15-01-05 發表宋

原帖由 Benbenmum 於 15-01-05 發表
係囉!已經少拍劇,上一套竟然同申世京,嬲爆
但宋生成日來香港喎


首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo