家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 41538

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


121#
發表於 15-5-18 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大力大力+於+15-05-15+發表我

原帖由 cowcowb 於 15-05-17 發表
當然要賺錢啦,保險都係一門生意,邊盤生意,老闆唔係諗住賺錢。

你出街食飯,人地賺你錢,咁我唔食啦。自 ...
你嘅比喻好好




男爵府

積分: 5110


122#
發表於 15-5-18 08:30 |只看該作者

引用:買唔買,其實真係好睇個人。我自己有買危疾

原帖由 wswong66 於 15-05-17 發表
買唔買,其實真係好睇個人。我自己有買危疾同醫療,保費唔多,我相信保額亦唔高,我唔清楚因為我agent 係親 ...
羊毛出在羊身上

邊D食水最深,唔通唔知道

不明白樓主點解指明有信念、敢言嘅大力答此問題搵你好過


男爵府

積分: 6856


123#
發表於 15-5-18 08:55 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

政府醫院我都覺得某程度技術同資源會比二私家醫院好。

但政府醫院輪候人數真係太多啦,好多時係錯失左最佳醫療時間,其實屋企人有大病時,醫生都會建議自行出去做化驗,如果唔自己出去做化驗,通常都要再等多一段時間。

有錢既緊係無問題啦,無錢既有得claim都真係好緊要架,通常claim過1,2次已經賺過晒番黎。

話自己儲,自己投資,如果全世界個個都咁叻做投資就無窮人啦




男爵府

積分: 8044


124#
發表於 15-5-18 09:21 |只看該作者

引用:政府醫院我都覺得某程度技術同資源會比二私

原帖由 cowcowb 於 15-05-18 發表
政府醫院我都覺得某程度技術同資源會比二私家醫院好。

但政府醫院輪候人數真係太多啦,好多時係錯失左最佳 ...
如果自己出去化驗唔會太貴的。

例如懷疑有cancer,去私家做個磁力共振來確認, 收費唔使1萬,相信唔使買保險都俾得起。有私家檢查結果,公立醫院都醫得好快。只不過靚藥收費係另外一件事。



男爵府

積分: 6856


125#
發表於 15-5-18 10:43 |只看該作者
ismandy 發表於 15-5-18 09:21
如果自己出去化驗唔會太貴的。

例如懷疑有cancer,去私家做個磁力共振來確認, 收費唔使1萬,相信唔使買保 ...
YES, 化驗唔太貴, 但如果不幸有CANCER,靚藥醫藥費都真係唔平。

最近有個CASE,我朋友爸爸, 發現個腦有瘤, 政府醫生話最快要排一個月先有得做, 但我朋友爸爸個病黎得好急,發現開始短短幾日已經有時睇唔倒野同暈係街, 無可等到成個月, 佢地用左40萬係私家醫院做手術, 私家醫生話係最惡性既瘤。因為醫藥費太貴, 佢地做完手術都番去政府再跟進。.



禁止訪問

積分: 1933


126#
發表於 15-5-18 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1065


127#
發表於 15-5-18 18:20 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

我一早就買左,因為我唔係有錢人,真係病時要比幾十萬黎醫,但之後又點好呢?大病過後錢就洗哂,但又唔可能即刻去返工/照顧小朋友,呢啲數有排計




珍珠宮

積分: 41538

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 15-5-18 20:44 |只看該作者

引用:Quote:大力大力+發表於+15-5-16+05:40+大家

原帖由 nikolala 於 15-05-18 發表
我一家都買咗保柏幾年,但係賠償方式唔係好似你講咁喎
佢地係點計?




大宅

積分: 1971


129#
發表於 15-5-18 23:59 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

我讀書時住過私家醫院一星期,用了父母兩萬多元,這是我以後買保險的原因。

我一家三口有買危疾保及住院現金保,老公claim過3次,claim到近9成,其餘claim公司醫療保險,大致上claim足。就連住院前後門診費用也可claim。已claim總數已經over之前供款。

需唔需要保險好難講,視乎個人對疾病的看法。我覺得如小病,可以在發現問題時不用等公立排期即入私家,盡快把疾病治好,減少精神負擔。如大病,也可以有錢去公立醫院醫。無好以為公立醫院醫病唔洗錢,cancer藥物治療萬萬聲。我爸爸無買保險,有百萬元儲蓄,不幸有cancer, 他寧願把錢留給我們,也不願動用儲備,而只是用平價藥醫治。
我相信醫藥費能從保險得來比動用儲備用得輕鬆。




大宅

積分: 3501

好媽媽勳章 畀面勳章


130#
發表於 15-5-19 04:26 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

親身經歷。一個好姊妹今年年頭患左腸癌。佢今年得26歲。
佢用每個月300蚊。咁岩3年前買左份30萬既危疾!佢又吾多識買。份保險就係每個月供300蚊。供10年。無利息。但就送左10年既危疾保障期。咩公司就吾講。
不幸地。今日佢係床上。份保險全賠30萬。佢係政府醫院想買好既標把藥。要18萬。有防癌基金。買一送一。自費9萬。
係私家做個手術要19萬。公司claim.
好多時已經吾係精算師計人既年齡壽命問題。係好多時。係年輕時。無咁多錢。用一餐飯錢去買個保障比自己。吾需要累到屋企人要愁錢既問題。我覺得好必須。當然屋企好有錢絕對吾洗買。
但見到好多所講。自己儲錢最實際!如果好似我朋友咁。26歲。一個打工仔。剛出黎做野。又可以儲得幾多。後生有能力買到個保障吾會比到負擔仔女或父母。果幾百蚊比左出去係咪咁心痛呢。。。。我自己就會比囉!
到你有病時。無人會嫌錢多。


大宅

積分: 3501

好媽媽勳章 畀面勳章


131#
發表於 15-5-19 04:35 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

朋友都話。佢幸好有保險。比左醫療19萬同30萬危疾佢。如果當日無買。佢今日意志會無咁強。佢話無錢寧願吾醫。吾想搞到佢媽咪。所以好多野都好連貫性。

我吾係做保險!但我真係想講。買左果幾百。現今食餐飯都無左。我有子宮纖維瘤。我去浸會整應該都要7萬。但醫生話我保險cover哂。
好多時。燒到埋身。有用你就覺得值架喇。
不喜勿插!
最緊要係。網上既人講咩都好。你有病佢又吾會幫你。叫你買果個又無著數。叫你吾買果個到你有事又吾會幫你。自己諗清楚啦。


大宅

積分: 4806


132#
發表於 15-5-19 09:11 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

其實好睇個人,以自己為例:
阿女出世買份住院保障每年收二千幾,二歲時揾教授做手術,claim到十八萬。
自己每月saving唔多,買份危疾保障每月幾百,touchwood 有事都有錢醫。如果每月幾百都唔願意洗,靠自己平時saving,份份鐘只夠錢支撐家庭日常開支。

我只係一個積蓄不多的平民,所以一定會買




大宅

積分: 1530


133#
發表於 15-5-19 09:47 |只看該作者
其實買唔買係自已要諗清楚,大力係好心提醒有些唔清楚的惊佢地俾人呃,都係好心做好事值得讚賞.至於話要買的都係同樣心態,大家同理心,又點可以當大力好似害人咁話佢?當事人睇完正反言論自已論清楚(聲明:我都有買保險但無買危疾,但身邊确有朋友呢幾年由唔到到買;我唔識大力,但真的欣賞佢做吃力不討好的利人之為).


大宅

積分: 1971


134#
發表於 15-5-19 10:39 |只看該作者

回覆:uumeme 的帖子

我會諗這一生會唔會有大小疾病需要入院,有沒有家族病。




禁止訪問

積分: 1591

認識瑞士牛牛第二回


135#
發表於 15-5-19 10:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1591

認識瑞士牛牛第二回


136#
發表於 15-5-19 10:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


137#
發表於 15-5-19 11:29 |只看該作者

引用:其實買唔買係自已要諗清楚,大力係好心提醒

原帖由 kittymam 於 15-05-19 發表
其實買唔買係自已要諗清楚,大力係好心提醒有些唔清楚的惊佢地俾人呃,都係好心做好事值得讚賞.至於話要買的 ...
謝謝.....你明白我的苦心~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4133

MommyPanel勳章


138#
發表於 15-5-19 14:31 |只看該作者

引用:親身經歷。一個好姊妹今年年頭患左腸癌。佢

原帖由 km1021 於 15-05-19 發表
親身經歷。一個好姊妹今年年頭患左腸癌。佢今年得26歲。
佢用每個月300蚊。咁岩3年前買左份30萬既危疾!佢 ...
算啦jm 跟住又會有人同你計通脹輸贏...又同你計有幾多人會26歲出事...然後繼續無限loop

政府能醫百病架嘛洗乜去私家。


伯爵府

積分: 17805


139#
發表於 15-5-19 14:47 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

買唔買就見仁見智, 我啱啱有個真實個案, 有個朋友得左癌, 全私家,首先手術費幾十萬,跟住要做22次化療, 30次電療,每次化療兩萬幾, 已經係診所做,醫院做就每次四萬幾, 其間血色素唔夠, 打補針, 成六千一支, 估計完成晒療程,大概500 萬, 朋友冇買保險, 因為佢係有錢人。

我個人覺得, 買呢類保險, 除非你買到保額好高, 否則作用不大, 最終都係要番政府,但如保額大保費我相信係好貴!


男爵府

積分: 5110


140#
發表於 15-5-19 20:15 |只看該作者

引用:買唔買就見仁見智, 我啱啱有個真實個案,

原帖由 88muimui 於 15-05-19 發表
買唔買就見仁見智, 我啱啱有個真實個案, 有個朋友得左癌, 全私家,首先手術費幾十萬,跟住要做22次化療 ...
我就係想從專業agent給我知道,每月比一千幾百供保險,應用你朋友case,醫療開支共500萬,最後可claim到幾多

有無十分之一


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo