烹飪搵食

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   172


大宅

積分: 1940


121#
發表於 15-5-28 08:43 |只看該作者

引用:回覆+mswailee+的帖子可以提供食譜嗎?

原帖由 sammibaby 於 15-05-21 發表
回覆 mswailee 的帖子

可以提供食譜嗎?
您好,請問是想要那一個食譜?




大宅

積分: 1940


122#
發表於 15-5-28 08:44 |只看該作者

回覆:素食交流區

白汁芝士焗西蘭花伴薯仔

自己煮的白汁配西蘭花及薯仔;
加一碟忌廉汁蘑菇意粉;
半小時開餐食得
myphoto.jpg



點評

lydialydialydia    發表於 16-5-1 15:01
122510    發表於 15-9-18 12:45


大宅

積分: 1807


123#
發表於 15-5-28 09:49 |只看該作者
回覆 rose-mag 的帖子

素湯餃可以提供食譜嗎


大宅

積分: 1807


124#
發表於 15-5-28 09:52 |只看該作者
回覆 mswailee 的帖子

忌廉芝士年糕


大宅

積分: 1940


125#
發表於 15-5-28 10:07 |只看該作者

引用:回覆+mswailee+的帖子忌廉芝士年糕

原帖由 sammibaby 於 15-05-28 發表
回覆 mswailee 的帖子

忌廉芝士年糕
食譜👇
myphoto.jpg



點評

lydialydialydia    發表於 16-5-1 15:01
122510    發表於 15-9-18 12:45


大宅

積分: 1807


126#
發表於 15-5-28 23:43 |只看該作者
大愛謝謝


大宅

積分: 1468


127#
發表於 15-5-29 00:17 |只看該作者

回覆:素食交流區

留毛




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


128#
發表於 15-5-29 02:01 |只看該作者
sammibaby 發表於 15-5-27 17:49
回覆 rose-mag 的帖子

素湯餃可以提供食譜嗎
其實份量好隨意下,我係上次整釀蒲團剩低D料,包括木耳、粟米、芋絲、紅蘿蔔、舞茸菇、百頁豆乾、甜豆角,全部切細,用蒜頭、乾蔥頭、青蔥、芫茜炒香,炒時加鹽、豉油、麻油、糖調味,就係餡料,用水餃皮包好,用少少水或蛋汁封口,滾水煮到水餃浮面變透明就食得。湯底我多數用菜加薑滾就算。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 1940


129#
發表於 15-5-30 11:47 |只看該作者

回覆:素食交流區

琴晚既韓風晚餐
泡泡菜豆腐湯
炒粉絲
忌廉芝士年糕
myphoto.jpg



點評

lydialydialydia    發表於 16-5-1 15:01
122510    發表於 15-9-18 12:46


珍珠宮

積分: 42483


130#
發表於 15-5-31 11:40 |只看該作者

回覆:素食交流區

新會商會學校有D餐


伯爵府

積分: 17239


131#
發表於 15-5-31 22:10 |只看該作者

引用:琴晚既韓風晚餐泡泡菜豆腐湯炒粉絲忌廉芝士

原帖由 mswailee 於 15-05-30 發表
琴晚既韓風晚餐
泡泡菜豆腐湯
炒粉絲



伯爵府

積分: 17463


132#
發表於 15-6-1 01:59 |只看該作者
雜貨店買到的紅豆蓉及蓮蓉其實是否素. 有無人知製法呢?
平日會買饅頭夾紅豆蓉及蓮蓉.

但突然想起會否用豬油?


侯爵府

積分: 22569

DHA勳章


133#
發表於 15-6-1 12:05 |只看該作者
今日十五, 又係素食日


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


134#
發表於 15-6-1 12:20 |只看該作者
Chamo 發表於 15-5-31 09:59
雜貨店買到的紅豆蓉及蓮蓉其實是否素. 有無人知製法呢?
平日會買饅頭夾紅豆蓉及蓮蓉.
好老實,自己整就當然會用菜油,但出面買嘅好難講,最怕唔係豬油,
而係D唔知咩嘢油同埋好多防腐劑添加劑,不過你去買時睇清楚個包裝上成份,
有咩唔妥最多唔好買,紅豆餡唔用豬油都OK,蓮蓉就冇咁香,差好遠架。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 1940


135#
發表於 15-6-1 12:24 |只看該作者

引用:雜貨店買到的紅豆蓉及蓮蓉其實是否素.+有無

原帖由 Chamo 於 15-06-01 發表
雜貨店買到的紅豆蓉及蓮蓉其實是否素. 有無人知製法呢?
平日會買饅頭夾紅豆蓉及蓮蓉.
自己煮蜜紅豆都好容易呀。

呢個係我整既紅豆鍋餅☺️
myphoto.jpg



點評

lydialydialydia    發表於 16-5-1 15:02
122510    發表於 15-9-18 12:46


伯爵府

積分: 17463


136#
發表於 15-6-1 14:48 |只看該作者
mswailee 發表於 15-6-1 12:24
自己煮蜜紅豆都好容易呀。

呢個係我整既紅豆鍋餅☺️




咁請教你的紅豆餡點整 ga?


伯爵府

積分: 17463


137#
發表於 15-6-1 14:53 |只看該作者
rose-mag 發表於 15-6-1 12:20
好老實,自己整就當然會用菜油,但出面買嘅好難講,最怕唔係豬油,
而係D唔知咩嘢油同埋好多防腐劑添加劑, ...
雜貨店那些無包裝. 要幾多, 不幾多俾你.

我都估好多防腐劑. 因為我見佢係成大筒放係度不. 好似連雪都唔使雪.

但因為雜貨店那些真係好好味, 好滑好清甜, 甜度又剛好. 令我忍唔住買. 否則去 $12 店買有包裝既我估安全 D.

有咩化學野都算. 只怕一心想吃素時, 都係吃了豬油落肚.



王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


138#
發表於 15-6-2 01:53 |只看該作者
Chamo 發表於 15-5-31 22:53
雜貨店那些無包裝. 要幾多, 不幾多俾你.

我都估好多防腐劑. 因為我見佢係成大筒放係度不. 好似連雪都唔使 ...
每年D月餅都係用豬油整蓮蓉,唔係又點會咁香,自己整用菜油。我見好多人傳統做法都用豬油,有D用牛油,係講究健康D就話用菜油,
但比較下,點都係豬油香好多,外國都有用豆做沾醬,做法係豆加橄欖油,
再加甜椒、水、孜然粉、鹽、黑胡椒、芫茜、青蔥、洋蔥、蒜頭等,
煮完打爛就係,傳統中式紅豆蓉同蓮蓉係炒到手軟。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


139#
發表於 15-6-2 23:42 |只看該作者

回覆:素食交流區

今日午餐食呢個,中西合璧沙律
1433259688123.jpg

點評

lydialydialydia    發表於 16-5-1 15:02
122510    發表於 15-9-18 12:46
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 8553


140#
發表於 15-6-3 01:37 |只看該作者
回覆 ilovedancendanc 的帖子

你老公好攪笑

首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo