Chamo 發表於 15-5-31 22:53 
雜貨店那些無包裝. 要幾多, 不幾多俾你.
我都估好多防腐劑. 因為我見佢係成大筒放係度不. 好似連雪都唔使 ...
每年D月餅都係用豬油整蓮蓉,唔係又點會咁香,自己整用菜油。我見好多人傳統做法都用豬油,有D用牛油,係講究健康D就話用菜油,
但比較下,點都係豬油香好多,外國都有用豆做沾醬,做法係豆加橄欖油,
再加甜椒、水、孜然粉、鹽、黑胡椒、芫茜、青蔥、洋蔥、蒜頭等,
煮完打爛就係,傳統中式紅豆蓉同蓮蓉係炒到手軟。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。