立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3207
原文章由 tupytupy 於 08-6-27 11:22 發表 唔係呀,係佢條褲鬆呀,d碼真係好奇怪,佢尋日條褲已經係12-18個月,佢家下23個月都仲要鬆到甩,真係頂個size唔順呀,或許係鬼仔size掛
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:19 發表 酌媽的精彩片段故事我講左比老公知, 佢都覺得好特別可以娶到老婆....hee...不過d男人可能覺得我地好古怪一班c9講d咁嘅野.
原文章由 jjtseung 於 08-6-27 06:59 發表 只可以極速搭嘴...mouth: 甜媽, 望山好ㄚ, 空氣好, 望落去又舒服, 又靜! 好過望海, 望海好濕, 我而加樓下對住東區走廊, 成9條行車線! mouth: 呢幾日都係早出晚歸... 好掛住好掛住汶汶 , 汶爸 ...
原文章由 joannelai930 於 08-6-27 09:00 發表 我個廳幅牆想用 呢隻紫 , 大家點睇, 請幫下眼
積分: 2084
積分: 3401
積分: 1404
原文章由 tupytupy 於 08-6-27 11:06 發表 咁我地不如改第2樣活動啦,可以一齊玩o麻
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:30 發表 逸希爸爸唔知我講左佢d野比大家知架...
原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:27 發表 我個女而家有d衫喺0-6 mth 架
原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:33 發表 汶媽, 妳忙完, 就可以再同我地聚會嘞... 夜晚錫多汶汶兩啖!
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 15:11 發表 咁樣去唔到yoho, 不如去青衣濠景灣啦, 都ok呀! 星期二上午逸希爸爸要去training, 起碼下午唔知幾點先返, 所以我得閒.
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 15:13 發表 甜媽, 我記起我有兩個朋友的新居都係電視個牆油左"芥末"色, 其他地方用左白色(珍珠色之類)都好靚呀!
琥珀宮
積分: 192715
原文章由 tupytupy 於 08-6-27 11:18 發表 點解呀?甜b轉"太"轉得咁快o既
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:29 發表 甜媽, 我覺得個color都幾特別, 不過如果只係一面牆係咁可以更加特出個效果, 其他地方用淺色.
原文章由 Ballballmami 於 08-6-27 14:50 發表 懿懿好乖, 尋日一覺瞓到今朝先醒, 諗諗吓, 都想日日玩盡佢, 等佢早d 瞓, 我多d 自由時間, 哈哈 關於yoho, 我諗以後都可能冇機會去yoho啦 因為我聽日見家姐, 佢問我攞番張証啦(因為個業主要賣樓啦) 下星期 ...
原文章由 vane@nana 於 08-6-27 18:52 發表 紫色用在廳可能較沉woo...... 我之前聽人講話廳最好用淺色, 話會精神啲ka....... 個人意見
原文章由 vane@nana 於 08-6-27 19:16 發表 甜媽, 攪掂就比我見下你和甜b la
伯爵府
積分: 15067
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy