在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3207


121#
發表於 08-6-27 14:27 |只看該作者
我個女而家有d衫喺0-6 mth 架

原文章由 tupytupy 於 08-6-27 11:22 發表
唔係呀,係佢條褲鬆呀,d碼真係好奇怪,佢尋日條褲已經係12-18個月,佢家下23個月都仲要鬆到甩,真係頂個size唔順呀,或許係鬼仔size掛


大宅

積分: 3207


122#
發表於 08-6-27 14:31 |只看該作者
我老公冇乜反應, 覺得正常喎, 佢應該同酌爸做到好朋友
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:19 發表
酌媽的精彩片段故事我講左比老公知, 佢都覺得好特別可以娶到老婆....hee...不過d男人可能覺得我地好古怪一班c9講d咁嘅野.


大宅

積分: 3207


123#
發表於 08-6-27 14:33 |只看該作者
汶媽, 妳忙完, 就可以再同我地聚會嘞...

夜晚錫多汶汶兩啖!

原文章由 jjtseung 於 08-6-27 06:59 發表
只可以極速搭嘴...mouth:
甜媽, 望山好ㄚ, 空氣好, 望落去又舒服, 又靜! 好過望海, 望海好濕, 我而加樓下對住東區走廊, 成9條行車線! mouth:
呢幾日都係早出晚歸... 好掛住好掛住汶汶 , 汶爸 ...


大宅

積分: 3207


124#
發表於 08-6-27 14:37 |只看該作者
我有d相信顏色會影响一個人既情緒, 呢隻紫好靚, 但我聽過對得多紫色會影响精神... 或者好似Mavis講, 用喺其中一幅牆, 有contrast效果...

原文章由 joannelai930 於 08-6-27 09:00 發表
我個廳幅牆想用 呢隻紫 , 大家點睇, 請幫下眼


大宅

積分: 2084


125#
發表於 08-6-27 14:50 |只看該作者
懿懿好乖, 尋日一覺瞓到今朝先醒, 諗諗吓, 都想日日玩盡佢, 等佢早d 瞓, 我多d 自由時間, 哈哈

關於yoho, 我諗以後都可能冇機會去yoho啦 因為我聽日見家姐, 佢問我攞番張証啦(因為個業主要賣樓啦)
下星期二我都得, 因為老公要返工. wed 上午有節目, 下午都可能ok

甜媽, 我都聽過顏色會影響人心情, 你可以參考吓以下條link:
http://www.simonchau.hk/Chinese_B5/health/colorheals.htm
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


大宅

積分: 3401


126#
發表於 08-6-27 15:11 |只看該作者
咁樣去唔到yoho, 不如去青衣濠景灣啦, 都ok呀!
星期二上午逸希爸爸要去training, 起碼下午唔知幾點先返, 所以我得閒.


大宅

積分: 3401


127#
發表於 08-6-27 15:13 |只看該作者
甜媽,
我記起我有兩個朋友的新居都係電視個牆油左"芥末"色, 其他地方用左白色(珍珠色之類)都好靚呀!


大宅

積分: 1404


128#
發表於 08-6-27 18:52 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-6-27 09:00 發表
我個廳幅牆想用 呢隻紫 , 大家點睇, 請幫下眼



紫色用在廳可能較沉woo...... 我之前聽人講話廳最好用淺色, 話會精神啲ka.......

個人意見


大宅

積分: 1404


129#
發表於 08-6-27 18:57 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-6-27 11:06 發表
咁我地不如改第2樣活動啦,可以一齊玩o麻



多謝大家就我啊! 好感動 !

甘難得識到大家, 我會好好珍惜, 去到我一定跑來參加ka.....


大宅

積分: 1404


130#
發表於 08-6-27 19:10 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:30 發表
逸希爸爸唔知我講左佢d野比大家知架...



我都唔會爆出黎o既


大宅

積分: 1404


131#
發表於 08-6-27 19:11 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:27 發表
我個女而家有d衫喺0-6 mth 架




me too ah


大宅

積分: 1404


132#
發表於 08-6-27 19:12 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:33 發表
汶媽, 妳忙完, 就可以再同我地聚會嘞...

夜晚錫多汶汶兩啖!



Yeah!!!!忙完, 就可以再同我地聚會嘞...

等你ka!!!


大宅

積分: 1404


133#
發表於 08-6-27 19:14 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 15:11 發表
咁樣去唔到yoho, 不如去青衣濠景灣啦, 都ok呀!
星期二上午逸希爸爸要去training, 起碼下午唔知幾點先返, 所以我得閒.



一齊玩边度我也ok


大宅

積分: 1404


134#
發表於 08-6-27 19:16 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 15:13 發表
甜媽,
我記起我有兩個朋友的新居都係電視個牆油左"芥末"色, 其他地方用左白色(珍珠色之類)都好靚呀!



甜媽,

攪掂就比我見下你和甜b la


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


135#
發表於 08-6-27 19:51 |只看該作者
呢排成日放低佢, 唔知係咪嬲左我
今日返去又係鎖左門, 不過我有 key 嘛
佢見到我入到黎, 即係推度門夾我唔俾我入呀
因為見到我代表要返屋企冇得o係婆婆度玩
原文章由 tupytupy 於 08-6-27 11:18 發表
點解呀?甜b轉"太"轉得咁快o既


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


136#
發表於 08-6-27 19:55 |只看該作者
我都冇諗過, 但我想打對面二幅牆呢隻色, 另外2面就淺色, 咁樣好唔好呢
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:29 發表
甜媽, 我覺得個color都幾特別, 不過如果只係一面牆係咁可以更加特出個效果, 其他地方用淺色.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


137#
發表於 08-6-27 19:58 |只看該作者
thanks, 不過冇講紫色, 但淺藍我都like o既
原文章由 Ballballmami 於 08-6-27 14:50 發表
懿懿好乖, 尋日一覺瞓到今朝先醒, 諗諗吓, 都想日日玩盡佢, 等佢早d 瞓, 我多d 自由時間, 哈哈

關於yoho, 我諗以後都可能冇機會去yoho啦 因為我聽日見家姐, 佢問我攞番張証啦(因為個業主要賣樓啦)
下星期 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


138#
發表於 08-6-27 19:59 |只看該作者
因為地同門都淺色, 諗住牆可以深少少囉
多謝意見, 我會參考
原文章由 vane@nana 於 08-6-27 18:52 發表



紫色用在廳可能較沉woo...... 我之前聽人講話廳最好用淺色, 話會精神啲ka.......

個人意見


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


139#
發表於 08-6-27 20:00 |只看該作者
決定好d野之後, 我應該有時間出來gathering 啦 , 俾多2,3 weeks 我
原文章由 vane@nana 於 08-6-27 19:16 發表



甜媽,

攪掂就比我見下你和甜b la


伯爵府

積分: 15067


140#
發表於 08-6-28 07:07 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 11:29 發表
甜媽, 我覺得個color都幾特別, 不過如果只係一面牆係咁可以更加特出個效果, 其他地方用淺色.

真係個好主意!
如果用晒, 間屋會好暗色!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo