跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


121#
發表於 08-7-18 11:08 |只看該作者
原文章由 聰明笨伯 於 08-7-18 10:54 發表
咁多位媽咪, 其實除左你地所講的救世軍&青山st. peter外, 你地知唔知屯門區仲有邊間好的幼兒園可讀埋幼稚園果隻呢?


幼兒園已包埋幼稚園的課程,全部都係喎,讀到n4畢業上小學的!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


122#
發表於 08-7-18 11:08 |只看該作者
原文章由 傻妹 於 08-7-18 10:31 發表
我想係屯門區搵一間n1係全英,唔知有無呢?


全英的好似得新一代, 你可去問下!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 3832


123#
發表於 08-7-18 11:09 |只看該作者
原文章由 傻妹 於 08-7-18 10:31 發表
我想係屯門區搵一間n1係全英,唔知有無呢?



新一代就係啦, 我都係呢個原因比囝囝讀n1, 八月開學


男爵府

積分: 5224


124#
發表於 08-7-18 11:15 |只看該作者
原文章由 mcdullyiu 於 08-7-18 11:08 發表


幼兒園已包埋幼稚園的課程,全部都係喎,讀到n4畢業上小學的!


敢除左私校外, 仲有邊間係好?


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


125#
發表於 08-7-18 11:19 |只看該作者
原文章由 聰明笨伯 於 08-7-18 11:15 發表


敢除左私校外, 仲有邊間係好?


所有學校都有好同唔好, 家長要自己比較和取捨!

有d學校深,有d學校淺,
有d學貴貴,有d學費平,
有d全日, 有d半日

自己比較下, 無人可以話比你知你小朋友適合咩學校!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


男爵府

積分: 5259


126#
發表於 08-7-18 11:41 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-7-18 11:09 發表



新一代就係啦, 我都係呢個原因比囝囝讀n1, 八月開學


cyrus_cedric,
你覺得新一代好唔好?係咪真係只用英文?外藉人教嗎?會唔會有埋普通話呢?係咪全日?幾$?唔該晒


mudullyiu,
thank you!
印象中好似黃金海岸&大欖都有幼稚園不過唔知咩名&有無2歲班?


大宅

積分: 1670


127#
發表於 08-7-18 13:08 |只看該作者
新一代係邊到呀.......


男爵府

積分: 5259


128#
發表於 08-7-18 13:52 |只看該作者
原文章由 KoB媽 於 08-7-18 13:08 發表
新一代係邊到呀.......


新屯門中心


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


129#
發表於 08-7-19 01:01 |只看該作者
咁快就15張form喇..... 我上星期六交, 都好快喎;

救世軍有度好, 用活動教學, 極少test/默書, 佢地著重小朋友既發展rather than佢識幾多個生字, 我就係buy呢樣先揀呢間......

我都係特登sat 帶埋佢去交form咋, 平時都交唔到...


原文章由 sasa612 於 08-7-17 12:33 發表
3座呀...
仲有我今日去左報名lu, 個miss話已經收左15張form lu, 可能再遲d去會full晒, 我都係在職mama, 但依家放大假, 所以可以去報囉, 好采啫.
頭先同個miss了解過, 佢地唔會有太多test, dictation, 我都好怕小朋 ...


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


130#
發表於 08-7-19 01:01 |只看該作者
問過校長佢話n1一班得十幾個學生......... so我都唔知15個係咪叫ful左;

原文章由 mcdullyiu 於 08-7-17 14:21 發表


每年收廿十幾個位啦, 係全校包插班!

15份表格應講緊2010年的n班,未計之前收的!


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


131#
發表於 08-7-19 01:03 |只看該作者
咁我大約知邊間喇........ 你囡囡依家學習無咩喇麻?

原文章由 sophyma 於 08-7-18 00:42 發表

屯門區大機構其中一間幼稚園, 此大機構在屯門區有多間band 1小學及2間band 1英中.

其實間學校係好ge, 但我個係細囡, 發展又比同齡的女生慢D, 性格又很BB, 咁適應力又差D, 所以咪唔適合囉.
都怪自己無了解清楚間學 ...


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


132#
發表於 08-7-19 01:04 |只看該作者
其實我都好想知多o的青山st peter.... 大家點睇;

原文章由 KoB媽 於 08-7-18 10:27 發表
其實我都諗過幾間 n1 都覺得幾好, 但又擔心上 k1 & 小一的問題, 以下三間唔知有冇直屬小學呢........有冇mama可以幫吓手呀....


1. 三聖救世軍幼兒園
2. 啟思
3. 青山st.peter ...


男爵府

積分: 5259


133#
發表於 08-7-19 11:25 |只看該作者
brbaby2007,
你星期交表?我頭先打去問佢地話星期六唔收表,只係星期四下晝2-6先收


大宅

積分: 1670


134#
發表於 08-7-19 11:56 |只看該作者
救世軍邊個年度n1 咁快就15張form喇..... 係唔係 2009年, 我囡囡係 07年9月, 我打過去問校舍話叫我明年 2009年頭先報名 la.......



原文章由 brbaby2007 於 08-7-19 01:01 發表
咁快就15張form喇..... 我上星期六交, 都好快喎;

救世軍有度好, 用活動教學, 極少test/默書, 佢地著重小朋友既發展rather than佢識幾多個生字, 我就係buy呢樣先揀呢間......

我都係特登sat 帶埋佢去交form咋, 平時 ...


大宅

積分: 4688


135#
發表於 08-7-19 15:41 |只看該作者
原文章由 mcdullyiu 於 08-7-18 09:50 發表


係順德人?

一定唔係. [2間英中:]實係保記


大宅

積分: 2398


136#
發表於 08-7-20 01:04 |只看該作者
原文章由 brbaby2007 於 08-7-19 01:03 發表
咁我大約知邊間喇........ 你囡囡依家學習無咩喇麻?

多謝關心, 我囡囡讀回以前唸N1的幼稚園後, 老師說囡囡怕給別人touch到, 繼而發脾氣 & 大喊, 容易被小許聲響或事情引開注意 (例如有蚊飛過), 並非專注力不足, 後來我自己問過治療師, 原來囡囡係有小小觸覺敏感, 咁下學期開始特別出佐敦返治療師主辦的
playgroup, 現各方面進步加快, 連老師都話佢成個唔同晒.

至於成績在班裏是中上, 除了美術 & 合群方面是B, 其他全部取A, 總算托賴.

若果個囡仍待在之前的幼稚園, 我諗佢冇進步得咁快, 同埋到現在我都唔知個囡咩事, 總之就被形容到好似問題兒童咁.
我覺得幼稚園最重要係老師有經驗, 有愛心及細心, 令到小朋友喜歡上學, 學術反而是次要的.


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


137#
發表於 08-7-21 00:07 |只看該作者
傻妹:

我係sat交form架..... 我之前都問過但老師話dayday都收架, 因為佢知道o的家長要返工難就時間麻;



至於sat就要先打電話make sure佢地有開先交得囉~



原文章由 傻妹 於 08-7-19 11:25 發表
brbaby2007,
你星期交表?我頭先打去問佢地話星期六唔收表,只係星期四下晝2-6先收


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


138#
發表於 08-7-21 00:08 |只看該作者
我地報2010年9月既n1呀
2009年n1 以我所知應該full左喇喎;

原文章由 KoB媽 於 08-7-19 11:56 發表
救世軍邊個年度n1 咁快就15張form喇..... 係唔係 2009年, 我囡囡係 07年9月, 我打過去問校舍話叫我明年 2009年頭先報名 la.......


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


139#
發表於 08-7-21 00:09 |只看該作者
咦? 你囡囡都幾敏感喎..... 咁呢o的係女人天性黎既, kakakaka!!

見佢依家學習無問題就好喇.....

小朋友真係好多野煩, 我都唔知第日個女會俾咩麻煩我, 大家要加油啊!


原文章由 sophyma 於 08-7-20 01:04 發表

多謝關心, 我囡囡讀回以前唸N1的幼稚園後, 老師說囡囡怕給別人touch到, 繼而發脾氣 & 大喊, 容易被小許聲響或事情引開注意 (例如有蚊飛過), 並非專注力不足, 後來我自己問過治療師, 原來囡囡係有小小觸覺敏感, 咁下 ...


大宅

積分: 1670


140#
發表於 08-7-21 00:47 |只看該作者
吓, 唔係呱.....full左...我之前打去問過, 佢地叫我 2009年頭先報都唔遲, 囡囡 0709, 2009年 9月 先 兩歲, 咁我依家是否要立刻報名......


原文章由 brbaby2007 於 08-7-21 00:08 發表
我地報2010年9月既n1呀
2009年n1 以我所知應該full左喇喎;

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo