自由講場

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   150


男爵府

積分: 7823


121#
發表於 15-7-15 10:03 |只看該作者
本帖最後由 tp-windy 於 15-7-15 10:23 編輯

請問: Best 5 有22分,

中, 英, 通識, chemistry有 4 分,
maths and physics 有 5 分;

想入 Engineering, 機會大嗎?

Thanks in advance!


侯爵府

積分: 21054


122#
發表於 15-7-15 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+someone123+於+15-07-15+發表

原帖由 yellowmama 於 15-07-15 發表
本身地理通識都叻。
會retake通識。
因為覺得失手。
沒有的 通常得主科理科有 bonus




男爵府

積分: 7257


123#
發表於 15-7-15 10:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+someone123+於+15-07-15+發表

原帖由 yellowmama 於 15-07-15 發表
本身地理通識都叻。
會retake通識。
因為覺得失手。
我只記得cu有個咩地理資源管理(類似咁既名)對地理會加分 不過呢科都收得高分架 睇下其他jm知唔知




男爵府

積分: 7257


124#
發表於 15-7-15 10:08 |只看該作者

引用:請問:+Best+5+有22分,中,+英,+通識,+chemis

原帖由 tp-windy 於 15-07-15 發表
請問: Best 5 有22分,

中, 英, 通識, chemistry, M2 有 4 分,
可以擺A1一摶 舊年見過人21分入





侯爵府

積分: 21054


125#
發表於 15-7-15 10:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yellowmama+於+15-07-15+發表

原帖由 我是乖乖 於 15-07-15 發表
我只記得cu有個咩地理資源管理(類似咁既名)對地理會加分 不過呢科都收得高分架 睇下其他jm知唔知



...
收好高的 加好少分 不會雙計




男爵府

積分: 7823


126#
發表於 15-7-15 10:10 |只看該作者
回覆 我是乖乖 的帖子

Thank you!


複式洋房

積分: 341


127#
發表於 15-7-15 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tseamy1212 於 15-07-15 發表

原帖由 someone123 於 15-07-15 發表
Ou轉七大一係non jupas,機會不大(除非你gpa極高),一係重新玩過jupas(即係repeat)

High dip/asso入返 ...
多謝你地嘅意見,喺呢刻大家心情都咁亂咁緊張嘅時候,你地咁幫手解答大家問題,真係唔該你地


男爵府

積分: 6252


128#
發表於 15-7-15 10:12 |只看該作者
請問ASSO己有conditional offer但又想retake, 應點選擇? ASSO音樂要GPA幾多分至可以博到直入U? THX.


侯爵府

積分: 21054


129#
發表於 15-7-15 10:13 |只看該作者

引用:請問ASSO己有conditional+offer但又想retak

原帖由 josephine11 於 15-07-15 發表
請問ASSO己有conditional offer但又想retake, 應點選擇? ASSO音樂要GPA幾多分至可以博到直入U? THX. ...
要睇衰乜
如果全部都衰就asso
得一兩科炒就retake




男爵府

積分: 7257


130#
發表於 15-7-15 10:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+someone123+於+15-07-15+發表

原帖由 tseamy1212 於 15-07-15 發表
多謝你地嘅意見,喺呢刻大家心情都咁亂咁緊張嘅時候,你地咁幫手解答大家問題,真係唔該你地

...
希望jm既仔仔女女都入到幫得就幫嘛



點評

wcpcelia    發表於 15-7-15 10:21


男爵府

積分: 9685


131#
發表於 15-7-15 10:16 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

中文-3
英文-4
數學-2
通識-4
化學-3
Best five係唔係計中英數通識加一科?




大宅

積分: 3630


132#
發表於 15-7-15 10:18 |只看該作者
本帖最後由 yanloi_lou 於 15-7-15 10:20 編輯

中 - 5*
英 - 3
數 - 5*
M2 - 5
LS - 3
Phy - 5
Econ - 5

A1) HKU Engine
A2) UST Engine
A3) Poly Civil

請問咁樣排得唔得?
唉.... 衰英文


男爵府

積分: 7257


133#
發表於 15-7-15 10:18 |只看該作者

引用:中文-3英文-4數學-2通識-4化學-3Best+five

原帖由 Cheetos 於 15-07-15 發表
中文-3
英文-4
數學-2
b5係計加權後最好既5科成績
Chi maths eng LS and one elective is 4c+1




侯爵府

積分: 21054


134#
發表於 15-7-15 10:18 |只看該作者

引用:中文-3英文-4數學-2通識-4化學-3Best+five

原帖由 Cheetos 於 15-07-15 發表
中文-3
英文-4
數學-2
Best five係最勁個五科
4c+1係四科主科加一科最勁選修




男爵府

積分: 5567


135#
發表於 15-7-15 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ececbaby+於+15-07-15+發表代

原帖由 Joant 於 15-07-15 發表
衰成點?
Fail左?
得1分通識




男爵府

積分: 7257


136#
發表於 15-7-15 10:19 |只看該作者

引用:中 -+5*英 -+3數 -+5*M2 -+5LS -+3Phy -+5E

原帖由 yanloi_lou 於 15-07-15 發表
中 - 5*
英 - 3
數 - 5*
Hku engine 舊年都要成 24分先入到?ust都叫有d機會




侯爵府

積分: 21054


137#
發表於 15-7-15 10:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joant+於+15-07-15+發表衰成

原帖由 ececbaby 於 15-07-15 發表
得1分通識
Retake吧
1左其他5**都無用




侯爵府

積分: 21054


138#
發表於 15-7-15 10:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanloi_lou+於+15-07-15+發表

原帖由 我是乖乖 於 15-07-15 發表
Hku engine 舊年都要成 24分先入到?ust都叫有d機會
舊年lowest 22喎我見
不過ust安全啲




男爵府

積分: 6252


139#
發表於 15-7-15 10:23 |只看該作者
Joant 發表於 15-7-15 10:13
要睇衰乜
如果全部都衰就asso
得一兩科炒就retake

唔該哂, 衰中文同地理


大宅

積分: 4169


140#
發表於 15-7-15 10:25 |只看該作者
真的好開心,囡囡可入港大醫學院

點評

funfun759    發表於 15-7-16 17:22
citty    發表於 15-7-15 18:59
josephine11    發表於 15-7-15 10:44
baby_lover    發表於 15-7-15 10:29
yanloi_lou    發表於 15-7-15 10:26

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo