跳至

首頁
56789...55

尾頁
   0


男爵府

積分: 7703


121#
發表於 08-9-23 20:14 |只看該作者
哈, 今朝我帶晞登返學時可能見到你, 你係咪n1, 帶住工人姐姐既大肚媽媽呢?
原文章由 tokyogirl 於 08-9-23 17:31 發表
愛美麗連自己個名都未識講﹐點會識得同我講0係學校做D乜丫~~ 不過有時聽佢啍D以前未聽過0既歌仔﹐我諗應該係學校教卦。

乜淨係check下小便咁求其.... 唔係要照超聲波咩...? 不過如果12去小便OK﹐唔痛﹐都應該無事0既﹐唔使擔 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 4455


122#
發表於 08-9-24 10:59 |只看該作者
tantaub,
係呀﹐0個個就係我la.
你小朋友係咪N1架?

原文章由 tantaub 於 08-9-23 20:14 發表
哈, 今朝我帶晞登返學時可能見到你, 你係咪n1, 帶住工人姐姐既大肚媽媽呢?


男爵府

積分: 7703


123#
發表於 08-9-24 12:05 |只看該作者
我係n2架. 結果你小朋友有無返學呀?定打回頭? 你有工人姐姐,第日呢d情況,你唔好返喇,尤其你大住個肚,危險呀.
紅雨/3號學校會停課,淨係託兒,幫我地呢d全職爸媽睇仔.

原文章由 tokyogirl 於 08-9-24 10:59 發表
tantaub,
係呀﹐0個個就係我la.
你小朋友係咪N1架?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


124#
發表於 08-9-24 13:01 |只看該作者

回覆 #5 klam 的文章

12MA 你依排都好頻撲喎, 好彩辛苦完12都無事, 係咪嚇到個人都慌哂! 連家好月圓都睇唔到, 個結局好睇呀! 試吓DOWNLOAD睇返. 星期一做做吓嘢釣魚, 個同事幾衰, 話驚我"熄燈". 依個星期無追電視, 早D同佢瞓等佢返學有精神D.

英文名其實一直都諗唔到啱心水, 我老公J字, 我又想改返J字, 咪叫JASON囉! 我D朋友一出世就改定, 係我咁遲. 12改左咩呀?

我個仔好衰, 問親佢咩都話"無呀", 問佢係學校有無瞓教同食飯, 咩都話無, 但老師話佢有. 上星期五許老師仲打比我同我傾佢係學校D情況, 我都覺得老師好好.


大宅

積分: 1455


125#
發表於 08-9-24 16:52 |只看該作者
老師搵你咁好既?!
我果日打番去學校同亞B請病假, 校長聽, 我講完請假原因, 順便問下亞B有冇訓覺, (因為前一日,佢返到屋企6:00左右又瞓, 我驚佢吾知食藥影響定係响學校冇訓....)校長答:中午會搵許老師覆我電話.....但結果冇打唻囉...

原文章由 cl76215 於 08-9-24 13:01 發表
12MA 你依排都好頻撲喎, 好彩辛苦完12都無事, 係咪嚇到個人都慌哂! 連家好月圓都睇唔到, 個結局好睇呀! 試吓DOWNLOAD睇返. 星期一做做吓嘢釣魚, 個同事幾衰, 話驚我"熄燈". 依個星期無追電視, 早D同佢瞓等佢返學 ...


男爵府

積分: 5465


126#
發表於 08-9-24 17:18 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

因為之前佢病左2日無返學, 星期五第一日留係度瞓覺, 所以老師先打比我講吓佢情況.
其實我估亞B佢哋唔係日日係學校都瞓得著, 我見希希星期一又係對眼DUM哂, 好似好攰, 所以我依排10點左右都同佢瞓覺. 你可以叫你99放學時問老師佢瞓唔瞓覺, 我都叫我62問, 如果唔係都唔知.


大宅

積分: 1455


127#
發表於 08-9-25 09:29 |只看該作者


[ 本文章最後由 klam 於 08-10-6 16:24 編輯 ]


大宅

積分: 4455


128#
發表於 08-9-25 09:54 |只看該作者
12媽

你地係咪同6299同住架? 係就慘囉.... 依家返基恩﹐有時你可以延展﹐就唔使靠6299咁多囉。我細佬兩公婆都無用工人﹐姪仔日日都響學校食埋晚飯先走﹐一年都係得幾次(小朋友病時)要公公婆婆幫手。

你忍下啦﹐始終係要佢地幫忙﹐無計.....

原文章由 klam 於 08-9-25 09:29 發表
99大人邊會問吖, 佢話細路仔吾餓就吾會食, 餓就會搵野食;吾眼瞓就吾瞓,眼瞓自己會去瞓,吾駛咁緊張!!!!~我佢問?咪戔俾人鬧...

我6299都係成日去旅行(一兩日團果D), 見特價團就去....大佬呀, 佢同我地湊亞B, 我地要返 ...


大宅

積分: 1455


129#
發表於 08-9-25 13:27 |只看該作者


[ 本文章最後由 klam 於 08-10-6 16:25 編輯 ]


大宅

積分: 1455


130#
發表於 08-9-25 13:45 |只看該作者
愛美麗,家希-冇返幾日學, 今朝有冇紐計呢?

愛美麗ma,
今日佢地係咪4:30放學?
今朝老師有冇咩特別野講?


大宅

積分: 1455


131#
發表於 08-9-25 13:53 |只看該作者
延展?我都係咁諗,
不過我老公又話:點解吾俾爺爺嫲嫲湊放學呀, 延展?成日咁長時間响學校...好慘喎!

原文章由 tokyogirl 於 08-9-25 09:54 發表
12媽

你地係咪同6299同住架? 係就慘囉.... 依家返基恩﹐有時你可以延展﹐就唔使靠6299咁多囉。我細佬兩公婆都無用工人﹐姪仔日日都響學校食埋晚飯先走﹐一年都係得幾次(小朋友病時)要公公婆婆幫手。

你忍下啦﹐始終係要佢地 ...


男爵府

積分: 5465


132#
發表於 08-9-25 16:50 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

點解你99同我99咁似嘅,仲以為佢哋係失散嘅兩姐妹.總之最好唔攪到佢,心諗,我得嘅話想唔做嘢自己湊,洗鬼求你呀?好彩我62唔鍾意去玩,有時我99去玩,我62一個人湊希希,不過有時都比我62鬧佢,再唔得我都要湊希希去我亞媽度,然後即刻返工,依兩年幾嘅日子就係咁過,所以依家佢返學我覺得鬆哂,希望第時自己老左唔好咁騎呢!今日亞B佢哋正式全日, 唔知佢哋點呢?


男爵府

積分: 5465


133#
發表於 08-9-25 17:08 |只看該作者

回覆 #3 klam 的文章

扭計係我個仔嘅強項,返學放學指定喊,不過老師話好快收聲,但放學明明無嘢, 一見到爺爺就喊, 老師話好似受左好多委屈. 上星期病無返二日, 今個星期又二日,佢又要從新適應,佢唔同12,愛美麗咁,鍾意左返學


大宅

積分: 4455


134#
發表於 08-9-25 17:26 |只看該作者
12媽
今日係C6湊返學﹐所以唔知老師有乜野講﹐我湊放學時就人頭湧湧﹐好擠迫﹐愛美麗又喊﹐因為真係幾混亂﹐不過喊唔夠一分鐘就無野。

希媽﹐
我諗你6299係希希喊0既主要原因﹐佢地真係好寶貝希希﹐一見到就急不及待抱抱錫錫﹐又呵呵又餵食野咁﹐希希點會唔嗲?! 不過爺爺錫孫實係咁﹐無計。

原文章由 klam 於 08-9-25 13:45 發表
愛美麗,家希-冇返幾日學, 今朝有冇紐計呢?

愛美麗ma,
今日佢地係咪4:30放學?
今朝老師有冇咩特別野講?


大宅

積分: 4455


135#
發表於 08-9-25 17:46 |只看該作者
唔會架﹐我姪仔不知幾鐘意﹐而且延展個班小朋友對學校特別有歸屬感﹐好似自己係大佬大家姐咁

原文章由 klam 於 08-9-25 13:53 發表
延展?我都係咁諗,
不過我老公又話:點解吾俾爺爺嫲嫲湊放學呀, 延展?成日咁長時間响學校...好慘喎!


大宅

積分: 1455


136#
發表於 08-9-26 00:04 |只看該作者
好驚呀...
頭先12,12pa同埋我, 如常食飯後果...坐埋準備開始食既時候,
12話:吾可以食住架, 都未祈禱,要祈禱左先食得架;
我問佢:點祈禱呀?
(我引導佢雙手合拾, )
12:感謝xxx...(又不停問佢跟住點呀?)求神賜福...賜我食物...xxxxx~嘩!我都未識up呀....突然覺得佢好犀利呀, 返學學到咁多野, 個女大個左呀!~真係又開心 又感動


男爵府

積分: 5465


137#
發表於 08-9-26 10:05 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

12好攪笑呀! 小朋友有時突然間講D嘢出黎真係估佢唔到. 希希尋晚玩玩吓玩具, 自己係度唱"早晨呀!早晨呀!很喜歡見到你! 歡迎, 歡迎, 你今天快樂嗎? " 我同老公聽完都好開心, 仲叫佢唱多二次, 希望佢真真正正好ENJOY返學.


男爵府

積分: 5465


138#
發表於 08-9-26 10:12 |只看該作者

回覆 #4 tokyogirl 的文章

尋晚我62都同我講放學好混亂, 4:30搭校車D小朋友放學先, 已經隊左十幾二十小朋友喺度, 清左場先到佢哋放出嚟, 都等左10-15分鐘先得.


大宅

積分: 4455


139#
發表於 08-9-26 12:30 |只看該作者
你地就好啦﹐希希同12都識講咁多野﹐愛美麗唔識架﹐所以我都唔知佢學左D乜mouth:


原文章由 cl76215 於 08-9-26 10:05 發表
12好攪笑呀! 小朋友有時突然間講D嘢出黎真係估佢唔到. 希希尋晚玩玩吓玩具, 自己係度唱"早晨呀!早晨呀!很喜歡見到你! 歡迎, 歡迎, 你今天快樂嗎? " 我同老公聽完都好開心, 仲叫佢唱多二次, 希望佢真真正正好ENJOY ...


男爵府

積分: 5465


140#
發表於 08-9-26 13:38 |只看該作者

回覆 #1 tokyogirl 的文章

唔洗心急架! 佢依家返左學, 好快會講多好多嘢! 12同希希大愛美麗幾個月, 點可以比較呢? 佢適應學校生活快過希希, 我個仔仲喊緊. 希希個表哥仔同佢同一個月, 但係已經滿口英文, 好早介哂片, 但我又覺得大家唔同環境, 教法唔同, 好難講.

首頁
56789...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo