哈, 今朝我帶晞登返學時可能見到你, 你係咪n1, 帶住工人姐姐既大肚媽媽呢?
原文章由 tokyogirl 於 08-9-23 17:31 發表 
愛美麗連自己個名都未識講﹐點會識得同我講0係學校做D乜丫~~ 不過有時聽佢啍D以前未聽過0既歌仔﹐我諗應該係學校教卦。
乜淨係check下小便咁求其.... 唔係要照超聲波咩...? 不過如果12去小便OK﹐唔痛﹐都應該無事0既﹐唔使擔 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16