立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2676
原文章由 makmaklau 於 08-10-20 00:26 發表 hi, 我都係荃灣友,預埋我一齊傾可以嗎?阿囡剛剛係熊貓商場間熊貓城堡報playgroup,佢而家2歲3個月,返過2堂,見佢都幾開心,我 mon & thur 朝早都去,唔知我地會唔會見過呢? ...
積分: 1557
原文章由 NaNami 於 08-10-20 00:31 發表 我以前都有係熊貓城堡俾2個仔女玩過! 我地可以話係同學仔一場
積分: 1389
原文章由 ChristieMing 於 08-10-20 00:19 發表 同我一樣~ 比佢o係附近讀一年n班,出去九龍o個邊讀k1。 不過,我只有附近n班o既資料.. 因我唔想個仔坐校巴,我想自己帶佢返學.. 所以冇搵附近以外o既幼兒園.. 我地附近原來都有好多間有n班的.. 但如果只返半 ...
侯爵府
積分: 20768
原文章由 rita2008 於 08-10-20 21:17 發表 得一間有半日ja. 哈哈.......咁皓皓讀得開唔開心呀? 一班幾多人架? 係唔係1:14?
積分: 2764
原文章由 hin@mama 於 08-10-21 01:19 發表 Hello, 我都係大窩口媽媽, 仔仔4個半月啦
原文章由 ChristieMing 於 08-10-20 21:46 發表 皓皓讀得好開心~ 而已我覺得個班主任都好好.. 我成日都會同個班主任傾皓皓o係學校o既狀況, 佢又會提議我o係屋企應該要點做, 可以幫皓皓改正唔好o既行為... 但呢間學校唔同出面o個o的.. 因我比較過其他幼兒園... 尤其 ...
原文章由 rita2008 於 08-10-22 00:22 發表 嘩.........早一年 ? 咁亞b 1歲未要去報定名. 都ok 喎, 1:7, 照顧上會好d.
原文章由 ChristieMing 於 08-10-21 10:03 發表 hi, 你好呀~ 我地係咪鄰居呀?
原文章由 rita2008 於 08-10-22 00:27 發表 哈哈......... 又問人係唔係你鄰居.
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 00:27 發表 係呀~ 幼稚園都係o架.. 早一年報名...
原文章由 hin@mama 於 08-10-22 10:00 發表 仔仔6月頭出世 昨天我發現BB有一粒牙仔呀!
原文章由 rita2008 於 08-10-22 16:38 發表 thanks . 咁你幫皓皓搵左未呀? 如果出九龍, 咁咪要搭校車lor.
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 17:08 發表 搵o左o剌~ o黎緊25號and 29號去面試o忝o剌~ 仲有兩間未報名... 11月有幾間要面試~ 好忙啊!!!~
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 19:52 發表 rita, 咁夜先買餸o既? 咁咪好夜先食飯o羅?!?!
複式洋房
積分: 423
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy