在職全職

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   0


大宅

積分: 2676


121#
發表於 08-10-20 00:31 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-10-20 00:26 發表

hi,
我都係荃灣友,預埋我一齊傾可以嗎?阿囡剛剛係熊貓商場間熊貓城堡報playgroup,佢而家2歲3個月,返過2堂,見佢都幾開心,我 mon & thur 朝早都去,唔知我地會唔會見過呢? ...


我以前都有係熊貓城堡俾2個仔女玩過!
我地可以話係同學仔一場


大宅

積分: 1557


122#
發表於 08-10-20 11:25 |只看該作者

PLAY

PLAYGROUP 郆幾貴呀!我問過吉之島成市廣場個間要500元得
四堂咋
不如搵吓有冇其他BB一切玩好過啦!



原文章由 NaNami 於 08-10-20 00:31 發表


我以前都有係熊貓城堡俾2個仔女玩過!
我地可以話係同學仔一場


大宅

積分: 1389


123#
發表於 08-10-20 21:17 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-20 00:19 發表

同我一樣~
比佢o係附近讀一年n班,出去九龍o個邊讀k1。

不過,我只有附近n班o既資料..
因我唔想個仔坐校巴,我想自己帶佢返學..
所以冇搵附近以外o既幼兒園..

我地附近原來都有好多間有n班的..
但如果只返半 ...


得一間有半日ja.
哈哈.......咁皓皓讀得開唔開心呀?
一班幾多人架? 係唔係1:14?


大宅

積分: 1389


124#
發表於 08-10-20 21:21 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-10-20 00:26 發表

hi,
我都係荃灣友,預埋我一齊傾可以嗎?阿囡剛剛係熊貓商場間熊貓城堡報playgroup,佢而家2歲3個月,返過2堂,見佢都幾開心,我 mon & thur 朝早都去,唔知我地會唔會見過呢? ...


梗係得啦, 哈哈.......可能我地見過都唔定架.
不過, 我通常中午 / 下午先去既.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


125#
發表於 08-10-20 21:46 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-20 21:17 發表
得一間有半日ja.
哈哈.......咁皓皓讀得開唔開心呀?
一班幾多人架? 係唔係1:14?

皓皓讀得好開心~
而已我覺得個班主任都好好..
我成日都會同個班主任傾皓皓o係學校o既狀況,
佢又會提議我o係屋企應該要點做,
可以幫皓皓改正唔好o既行為...

但呢間學校唔同出面o個o的..
因我比較過其他幼兒園...
尤其係一o的私校,佢地已經開始教認字母,
做功課,有書本。
但呢間冇的,佢地都會教野,
但唔係教呢o的。
呢間學校都有書,但係一o的教自理,
教分享o既書o黎...

師生比例係1:7
全班19人,2個班主任+1個嬸嬸。
上午一班,下午一班。

呢間學校要早一年報名的,約10月..
要面試,都有幾多人報名。


大宅

積分: 2764


126#
發表於 08-10-21 01:19 |只看該作者
Hello, 我都係大窩口媽媽, 仔仔4個半月啦


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


127#
發表於 08-10-21 10:03 |只看該作者
原文章由 hin@mama 於 08-10-21 01:19 發表
Hello, 我都係大窩口媽媽, 仔仔4個半月啦

hi, 你好呀~
我地係咪鄰居呀?


大宅

積分: 1389


128#
發表於 08-10-22 00:22 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-20 21:46 發表

皓皓讀得好開心~
而已我覺得個班主任都好好..
我成日都會同個班主任傾皓皓o係學校o既狀況,
佢又會提議我o係屋企應該要點做,
可以幫皓皓改正唔好o既行為...

但呢間學校唔同出面o個o的..
因我比較過其他幼兒園...
尤其 ...


嘩.........早一年 ? 咁亞b 1歲未要去報定名.
都ok 喎, 1:7, 照顧上會好d.


大宅

積分: 1389


129#
發表於 08-10-22 00:26 |只看該作者
原文章由 hin@mama 於 08-10-21 01:19 發表
Hello, 我都係大窩口媽媽, 仔仔4個半月啦




我b仔都係4個半月喎. 你仔仔係5月尾定6月頭出生架?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


130#
發表於 08-10-22 00:27 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-22 00:22 發表
嘩.........早一年 ? 咁亞b 1歲未要去報定名.
都ok 喎, 1:7, 照顧上會好d.

係呀~
幼稚園都係o架..
早一年報名...


大宅

積分: 1389


131#
發表於 08-10-22 00:27 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-21 10:03 發表

hi, 你好呀~
我地係咪鄰居呀?



哈哈......... 又問人係唔係你鄰居.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


132#
發表於 08-10-22 00:34 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-22 00:27 發表
哈哈......... 又問人係唔係你鄰居.

住得大窩口...都好大機會係鄰居嘛!


大宅

積分: 2764


133#
發表於 08-10-22 10:00 |只看該作者
仔仔6月頭出世 昨天我發現BB有一粒牙仔呀!


大宅

積分: 1389


134#
發表於 08-10-22 16:38 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 00:27 發表

係呀~
幼稚園都係o架..
早一年報名...



thanks .

咁你幫皓皓搵左未呀? 如果出九龍, 咁咪要搭校車lor.


大宅

積分: 1389


135#
發表於 08-10-22 16:41 |只看該作者
原文章由 hin@mama 於 08-10-22 10:00 發表
仔仔6月頭出世 昨天我發現BB有一粒牙仔呀!



我個仔就5月尾
嘩..........咁快, 我個個仲未有牙仔呀.
咁你仔仔食人奶定奶粉呀?
你會唔會去健康院打針架 ? 如果會, 我地可能見過都唔定喎.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


136#
發表於 08-10-22 17:08 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-22 16:38 發表
thanks .

咁你幫皓皓搵左未呀? 如果出九龍, 咁咪要搭校車lor.

搵o左o剌~
o黎緊25號and 29號去面試o忝o剌~
仲有兩間未報名...
11月有幾間要面試~
好忙啊!!!~


大宅

積分: 1389


137#
發表於 08-10-22 18:06 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 17:08 發表

搵o左o剌~
o黎緊25號and 29號去面試o忝o剌~
仲有兩間未報名...
11月有幾間要面試~
好忙啊!!!~



哈哈........唔緊要啦, 最緊要搵到間好既學校姐. 同埋皓皓讀得開心未得lor.
唉.........過多2年, 我都要做同你一樣既事啦.

哈哈..........又夠鐘0煮飯, 去買餸先. (最憎煮飯)


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


138#
發表於 08-10-22 19:52 |只看該作者
rita,
咁夜先買餸o既?
咁咪好夜先食飯o羅?!?!


大宅

積分: 1389


139#
發表於 08-10-22 21:40 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 19:52 發表
rita,
咁夜先買餸o既?
咁咪好夜先食飯o羅?!?!



淨係今日ja, 亞b爸爸今日ot, 所以遲d食, 等埋佢. ^^


複式洋房

積分: 423


140#
發表於 08-10-22 23:09 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-22 17:08 發表

搵o左o剌~
o黎緊25號and 29號去面試o忝o剌~
仲有兩間未報名...
11月有幾間要面試~
好忙啊!!!~

哇,我只報左2間,咁妳報左邊幾間呀,可唔可以話比我聽參考吓??

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo