夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 389


121#
發表於 17-7-3 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 196


122#
發表於 17-7-3 16:46 |只看該作者
我是公主 發表於 17-7-3 15:44
回覆 P388 的帖子

放鬆下,觀察,再思考,行動

他迫我埋死角


大宅

積分: 4263


123#
發表於 17-7-3 17:41 |只看該作者

回覆樓主

首先唔好話哂個女同事係姣婆先
上年你發現嗰陣似乎係女同事想stop
係你老公纏住人
而家一年後就唔知有無變互動

上年你話會檢討下自己有無改善嘅地方
一年後嘅今日你會點寫自己個成績表?
睇你同老公講嘢都幾強勢
我明白你老公思想出軌,你好難好聲氣對佢
但記住溫柔同幽默感係對付男人最好嘅「武器」
屋企令佢開心佢先會願意留喺屋企
除非你已經唔想keep呢段婚姻
你要keep就要改變

另外,樓主好鍾意睇韓劇,愛情專家語錄?
如果係就要戒一戒喇
唔好俾呢d嘢影響自己呀

wish u安然渡過難關


複式洋房

積分: 196


124#
發表於 17-7-3 18:14 |只看該作者
qee 發表於 17-7-3 17:41
首先唔好話哂個女同事係姣婆先
上年你發現嗰陣似乎係女同事想stop
係你老公纏住人

我檢討了有關心佢既工作。問題好像佢沒改變呢


複式洋房

積分: 159


125#
發表於 17-7-3 19:43 |只看該作者
你教緊正在反叛期嘅仔都會令到佢唔想係屋企㗎,所以要小心自己的情緒,男人放工回來最唔想屋企嘈!


複式洋房

積分: 159


126#
發表於 17-7-3 19:43 |只看該作者
你教緊正在反叛期嘅仔都會令到佢唔想係屋企㗎,所以要小心自己的情緒,男人放工回來最唔想屋企嘈!


複式洋房

積分: 159


127#
發表於 17-7-3 19:48 |只看該作者
我同我老公感情好好,但見到我同個女嘈佢覺得好煩,希望我哋好好傾,唔好令到佢辛辛苦苦返到來不知點咁.


男爵府

積分: 9660


128#
發表於 17-7-3 20:05 |只看該作者
其實以純感情角度睇,我會死心,走人。睇你形容你C6,今次原諒佢,必然有下一次,佢或者從冇諗過放棄嗰個女人,只係怪自己被你識穿,所以佢諗住氹掂你,以後小心啲就OK。
但現實就睇你想點,想要個伴終老,佢應該可以,因人哋都冇理佢。但講到情,就肯定佢唔合格,直頭DQ呀。
諗清楚自己想要咩先行動。


複式洋房

積分: 196


129#
發表於 17-7-3 21:51 |只看該作者
fairyfloss 發表於 17-7-3 20:05
其實以純感情角度睇,我會死心,走人。睇你形容你C6,今次原諒佢,必然有下一次,佢或者從冇諗過放棄嗰個女 ...

我也認同你講法, 今晚正常回家吃飯,我諗趕佢走都等仔完成學業先。我只好百忍成金


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


130#
發表於 17-7-3 23:59 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 21:51
我也認同你講法, 今晚正常回家吃飯,我諗趕佢走都等仔完成學業先。我只好百忍成金
...

其實佢咁樣做返來又扮冇事你都忍到,你真係勁。我估你口成日話爆佢丶佢走都冇問題,但事實你根本冇打算趕佢走,你之前質問佢的都只係期望佢會氹返你,而佢亦睇穿你根本得把口強勢,內心根本唔會放棄佢,佢咪繼續扮傻,因為你都冇佢乎,又唔係真心想同佢分開。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


131#
發表於 17-7-4 00:28 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-7-4 00:29 編輯

樓主,睇你對你C6嘅態度,
太似阿媽教仔,
你關心佢工作係點關心法?
其實男人唔需要你教佢點工作丶點待人接物,
而是要你欣賞和認同佢。

見到你用Whatsapp同佢攤牌,
件事未有解決方案,
大家又好似冇嘢咁飯照食,
我O咀了。

首先,攤牌應該面對面,
這樣才睇到你C6即時反應。
你不應叫佢搬之後又不了了之,
佢會覺得你得把口,
仲會有顧忌嗎?



子爵府

積分: 10958

馬年勳章


132#
發表於 17-7-4 00:37 |只看該作者

回覆樓主

既然已經開咗口,就唔好等佢若冇其事,佢會覺得又過咗骨,然後繼續,不過收得埋D,不如平心靜氣同佢傾,睇佢想點,同佢要點做你先俾機會佢


男爵府

積分: 6996

BK Milk勳章


133#
發表於 17-7-4 05:56 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 21:51
我也認同你講法, 今晚正常回家吃飯,我諗趕佢走都等仔完成學業先。我只好百忍成金
...

睇嚟你老公個心已經走咗,我估佢都已經密謀出走,你自己計劃下。
又放假!!!


複式洋房

積分: 196


134#
發表於 17-7-4 07:30 |只看該作者

回覆樓主

訓極唔著。忍不住伸佢一腳。打佢兩野
開口傾。我叫佢自己想清楚要選擇人的話。明年走,等仔完成學業。我可以放手

軟皮蛇,當然死唔認冇變心。


大宅

積分: 2182


135#
發表於 17-7-4 09:13 |只看該作者
本帖最後由 rambus99 於 17-7-4 11:29 編輯
P388 發表於 17-7-4 07:30
訓極唔著。忍不住伸佢一腳。打佢兩野
開口傾。我叫佢自己想清楚要選擇人的話。明年走,等仔完成學業。我可 ...
我理解你個心嬲, 見到佢就憎個想法。 但係你要迫佢認, 如果佢真係認左, 只係將你趕佢走變得好合情合理。 咁你係咪真係想佢走先?

我自己細個父母都係感情唔好,佢地離婚果年仲要係我會考。你個仔咁大, 父母感情好唔好你心情好唔好唔係話你可以扮出嚟,唔係你講一句 "大人既事你唔好理你專心讀書就唔會影响到個仔。" 唔好講話等個仔完成學業你就可以放手,自己決想放就放。要記住自己既生活自己做決定。你真係覺得自己放生自己同個C6會開心, 你個仔見到你開心其實對佢仲緊要...


大宅

積分: 2379


136#
發表於 17-7-4 11:24 |只看該作者

回覆樓主:

睇完你個post,我都好心痛,10個男人9個滾,最後那個只係個女人唔肯。
咁多年感情,點解可以做得出呢啲事。。。
聽多幾次盧巧音隻“三角誌”,你個心可能會舒服啲。
加油JM


複式洋房

積分: 196


137#
發表於 17-7-4 11:41 |只看該作者

回覆樓主

唔篤爆佢我睇了佢d 留言。 好難令我唔相信佢其實心底裡已變質


男爵府

積分: 9660


138#
發表於 17-7-4 11:44 |只看該作者
P388 發表於 17-7-4 07:30
訓極唔著。忍不住伸佢一腳。打佢兩野
開口傾。我叫佢自己想清楚要選擇人的話。明年走,等仔完成學業。我可 ...
佢等緊你道氣過。


伯爵府

積分: 18218


139#
發表於 17-7-4 19:15 |只看該作者
o_____o 發表於 17-7-3 23:59
其實佢咁樣做返來又扮冇事你都忍到,你真係勁。我估你口成日話爆佢丶佢走都冇問題,但事實你根本冇打算趕 ...

話唒咁多年感情
咁易話分就分咩
對隻狗都有感情啦


大宅

積分: 1204


140#
發表於 17-7-4 23:11 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

精神出軌就係肉體出軌嘅前一步,我好同意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo