在職全職

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   0


複式洋房

積分: 208


121#
發表於 08-11-6 23:43 |只看該作者
RE: 小露比*

咁你係等女女幾大個先 同埋fd出去呀?
仲有呢..你地出去會去邊度多??

RE:焦糖奶茶

哇... 痛左3X hr.... 真係辛苦你了 ..
咁你老公有冇倍產呀?
你痛果時... 除左痛..仲做緊咩?
係連續痛 3x hr 定 .. 斷斷續續咁痛?  
咁你身體咁差..有冇食d野 ..補返下...?!

我身邊...係有朋友生左.. 但係佢地都係比我大好多... 同埋都有做野果d ...同我差唔多大果d ..都未結分所以... 好小搵到人傾 臭仔經... ...


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


122#
發表於 08-11-7 00:02 |只看該作者

回覆 #1 omoe0309 的文章

都起碼5個月大之後先開始帶佢出 ,
初初同BK媽咪出多 ,,
如果同D媽咪出,多數搵地方坐低傾下計,
有時都會去唱K既(不過阿B咁細多數傾計多過唱),,
如果同朋友出,多數都係去唱K,食飯
到佢再大D,其實好多地方都去得"


禁止發言

積分: 700


123#
發表於 08-11-7 01:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


124#
發表於 08-11-7 02:13 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-6 20:06 發表
哦~我老公朋友個女之前係人奶b黎架..呢兩個月先轉奶粉b但係晚晚都要夜奶..唔飲唔得..加上呢個b女係極難湊..一訓教要爸爸媽媽哦佢哦足一個鐘先肯訓..平時又細膽..佢見到我仔即喊架..唉><好彩我仔都算好湊.. ...

我仔都係好似你個fd個b一樣咁難湊,訓覺極易札醒啦,一札醒就狂喊大叫,唔識收聲,2歲前暗佢訓要用1粒-兩粒鐘,而家好d,半粒鐘左右.....同埋又係極易喊,一喊就唔識收聲放大喉嚨喊果隻 仲有好多好多.....,佢算係惡湊bb既精華~所以我決定唔再生咁解


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


125#
發表於 08-11-7 02:15 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 19:12 發表
@_@ ... 原來係咁嫁.....

我仲想問呢..你地生丫b 果時... 同預產期 早定遲呀@@? 同埋呢..係日頭定夜晚 @@?

我果個遲左10日 果10日,日日提心吊擔mouth: 驚落街食食下飯屙左出黎
佢係零時出世,即係夜晚12點幾


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


126#
發表於 08-11-7 02:17 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 21:05 發表


咁你幫佢換片果時.. 有冇人係格黎 磅住你呀@@?
你俾丫b 用緊邊隻片片??

你地仲有冇 同d fd 出去玩嫁?!
身邊多唔多朋友 生左bb @@?

我真係超多野問... 別介意... ...

no la,同d fd都唔岩傾,同埋各有各忙好少聯絡,有無fd生bb?梗係一個都無啦......好多都仲讀緊書


男爵府

積分: 7695


127#
發表於 08-11-7 12:05 |只看該作者
我都是87年的..
我女而家岩岩2個月10日了..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


128#
發表於 08-11-7 13:23 |只看該作者

回覆 #124 susi1024169 的文章

哦~咁我都算好d喇..因為我仔都算好湊嘩..你仔仔咁難湊真係辛苦你喇..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


129#
發表於 08-11-7 13:23 |只看該作者

回覆 #127 大眼妹0517 的文章

我同你同年架~我仔仔就快一歲


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


130#
發表於 08-11-7 13:27 |只看該作者

回覆 #120 焦糖奶茶 的文章

我以前d同學都讀緊書..好難抽時間出黎..到而家都係得一個同學見過我仔..其他想見都無時間見..而家我有時約同我仔同一個既bb媽咪出黎玩囉...所以無咁悶


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


131#
發表於 08-11-7 14:48 |只看該作者
原文章由 大眼妹0517 於 08-11-7 12:05 發表
我都是87年的..
我女而家岩岩2個月10日了..

hihi~我都係87嫁^^


男爵府

積分: 7695


132#
發表於 08-11-7 14:57 |只看該作者

回覆 #129 arcaar 的文章

哈哈..我囡囡晚晚都喊.好麻煩呀


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


133#
發表於 08-11-7 15:33 |只看該作者
原文章由 大眼妹0517 於 08-11-7 14:57 發表
哈哈..我囡囡晚晚都喊.好麻煩呀

BB係咁....我仔到而家有時都會無啦啦喊醒,你試下BO D米水/開奶茶佢飲,有時小朋友熱氣會易D札醒......


男爵府

積分: 7695


134#
發表於 08-11-7 15:39 |只看該作者
原文章由 susi1024169 於 08-11-7 15:33 發表

BB係咁....我仔到而家有時都會無啦啦喊醒,你試下BO D米水/開奶茶佢飲,有時小朋友熱氣會易D札醒......


2個月可以飲開奶茶架咩?
佢水都冇飲架.e生話6個月先可以


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


135#
發表於 08-11-7 15:41 |只看該作者
原文章由 大眼妹0517 於 08-11-7 15:39 發表


2個月可以飲開奶茶架咩?
佢水都冇飲架.e生話6個月先可以

水....都應該比佢飲小小呀.....我仔細果陣都會比水佢飲,唔多,奶同奶之間飲幾啖仔,LONG下個口仔
我都唔記得2個月飲唔飲得,可能要再大D先得,但米水都應該得....清熱的


禁止發言

積分: 700


136#
發表於 08-11-7 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


137#
發表於 08-11-7 18:13 |只看該作者
RE : susi1024169

哇 ..遲左十日.. 一定日日都係度驚....

RE : 焦糖奶茶

我有身請 老公倍產既.. 但係唔知道生果時 岩唔岩時間姐... 如果佢果時返緊工... 就唔得LU ..

我d fd 都係好多讀書 .. 一係做野...
不過佢地話等我生左.. 坐月果時都會黎探我既...


複式洋房

積分: 208


138#
發表於 08-11-7 18:14 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-7 17:03 發表


開奶茶最好6個月大之後先比佢飲呀
水都可以飲少少..但唔好多..唔係會影響佢食奶奶的


開奶tea 有冇話 邊隻牌子 嫁?
咁果汁 幾時可以俾佢飲@@?


禁止發言

積分: 700


139#
發表於 08-11-7 19:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


140#
發表於 08-11-7 20:04 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-7 19:36 發表


我未試過比我囝囝飲開奶茶..所以我都唔知

果汁都要6個月先飲得啦..唔係會影響食奶ga..
因為6個月之後開始會食半固體身質,,都係比佢試多d味都好
不過都有d唔可以試ga..例如香蕉個d.. ...


OH ..THX ...

唔可以食香蕉嫁?? 知唔知點解呀?

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo