立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22849
Puffyy 發表於 16-12-15 17:27 比車D水潑到成身都係,好鬼衰仔 真係想打獲佢
水晶宮
積分: 68587
原帖由 Pollyowen 於 16-12-15 發表 開頭仲以為佢係英雄救美
男爵府
積分: 6390
Pollyowen 發表於 16-12-15 17:29 開頭仲以為佢係英雄救美
瑪瑙宮
積分: 141888
babybabywanted 發表於 16-12-15 17:33 Puffy, Polly,原來你兩個係度!我頭先都睇左ep9,我覺得今集好笑喎!同埋大哥黎睇福珠比賽個度,我望住福 ...
原帖由 Puffyy 於 16-12-15 發表 我都以為係笑鬼死人,超衰仔
amychoi 發表於 16-12-15 17:35 鍾意人又成日整盅人, 都係一種愛的行為。
Puffyy 發表於 16-12-15 17:35 我都以為係笑鬼死人,超衰仔
Puffyy 發表於 16-12-15 17:36 其實同咁嘅南朋友一齊拍拖應該都會好開心,但又會好激氣
Pollyowen 發表於 16-12-15 17:37 果幕我有諗過碩做會係咩衰樣
Puffyy 發表於 16-12-15 17:38 hi baby~~ 我未睇哂第9架,一陣睇埋
Puffyy 發表於 16-12-15 17:40 但我覺得碩岩做呢個角色喎...佢似又好小朋友,又會搞搞震咁
原帖由 Pollyowen 於 16-12-15 發表 所以我成日睇住男朋友幻想係碩做會點, 除左游水果PART
珍珠宮
積分: 49826
Pollyowen 發表於 16-12-15 16:20 我都想睇佢地SWEET SWEET呀, 果幕仲以為偷咀, 失望又好笑
原帖由 toffeechoco 於 16-12-15 發表 預告/劇組發相成日呃人
amychoi 發表於 16-12-15 17:45 大家覺得南朋友會否向福珠表白?始終福珠係鍾意醫生哥哥。 醫生哥哥又會唔會知福珠係鍾意佢的? ...
amychoi 發表於 16-12-15 17:55 係啦! 都無海灘心心手, 好失望呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy