自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


男爵府

積分: 8318


121#
發表於 16-12-31 01:06 |只看該作者

回覆樓主:

人魚 一早跳船了


男爵府

積分: 6659


122#
發表於 16-12-31 01:42 |只看該作者
我覺得幾好睇wo
可能我比較少睇韓劇
覺得輕輕鬆鬆又一集唔錯
同埋而12、3集開始緊湊返
好好睇丫


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


123#
發表於 16-12-31 01:58 |只看該作者

回覆樓主:

我都開始覺得煩,睇到13, 成日講條麻甩大叔陷害佢哋。講真人魚咁勁一腳撐死佢都得啦!講來講去又煩又噚氣

點評

tsung    發表於 16-12-31 10:31


琥珀宮

積分: 152982


124#
發表於 16-12-31 02:11 |只看該作者
跳咗好耐


男爵府

積分: 8381


125#
發表於 16-12-31 02:55 |只看該作者

回覆樓主:

藍海睇咗一集半頂唔順跳船,悶到呢 。。轉睇鬼怪


男爵府

積分: 6869

2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


126#
發表於 16-12-31 09:19 |只看該作者
回覆 我要自由 的帖子

呢套其實係Lotte Duty Free嘅"廣告" ,只得8-9集 (仲有李敏鎬未出,所以唔知會唔會多一集),而且每集得10零分鐘,2個鐘一定煲完


男爵府

積分: 6683


127#
發表於 16-12-31 10:29 |只看該作者
bowling2004 發表於 16-12-31 01:58
我都開始覺得煩,睇到13, 成日講條麻甩大叔陷害佢哋。講真人魚咁勁一腳撐死佢都得啦!講來講去又煩又噚氣:d ...

係⋯ 果大叔真係巧煩 仲要佢同果位後母原來又係前世既化身⋯ 突然覺得劇情有點老土


大宅

積分: 4654

開心吸收勳章


128#
發表於 16-12-31 10:30 |只看該作者
Winyi 發表於 16-12-31 09:19
回覆 我要自由 的帖子

呢套其實係Lotte Duty Free嘅"廣告" ,只得8-9集 (仲有李敏鎬未出,所以唔知會唔會 ...

我以為好多集忝


大宅

積分: 3732


129#
發表於 16-12-31 15:03 |只看該作者
藍海兩集跳船,除咗主角及靚境之外,無咩吸引。相反鬼怪好睇好多,有追住睇嘅感覺。


珍珠宮

積分: 37056


130#
發表於 16-12-31 15:12 |只看該作者
cathy29 發表於 16-12-31 00:21
我都係睇左半集都冇就跳
女角真係唔多掂,鼓唔起勇氣再睇
女一做得好好, 唔明點解一定要要人靚先睇


公爵府

積分: 26549


131#
發表於 16-12-31 17:06 |只看該作者

回覆樓主:



公爵府

積分: 26549


132#
發表於 16-12-31 17:09 |只看該作者

回覆樓主:

如果唔喺全智賢同李敏锆支持住, 我ㄧ早不看。 睇到第八集, 劇情好悶。星星好睇好多


複式洋房

積分: 114


133#
發表於 16-12-31 17:34 |只看該作者
幾好睇:P藍海
:win: 不過悶D
:))))


伯爵府

積分: 17885

好媽媽勳章


134#
發表於 16-12-31 18:13 |只看該作者

回覆樓主:

我睇藍海睇到訓著左,悶到呢。。。套戲男女主角好落力做,但其他支線太弱,女二又醜樣,男二其實是那位先岩?成套戲只靠男一女一撐住,要撐20集真係好難,我見收視都停濟不前,衝破唔到20%.

反而同時段的"舉重妖精金褔珠"意外地好睇,輕鬆好笑。"鬼怪"更加唔駛講一直追緊,話題性亦高。

藍海確實係雷聲大雨點小


男爵府

積分: 9446


135#
發表於 16-12-31 18:27 |只看該作者
kiu1112 發表於 16-12-30 08:19
舉重我睇南柱赫

我覺得佢兩個好襯


男爵府

積分: 6683


136#
發表於 16-12-31 18:33 |只看該作者
iwff 發表於 16-12-31 18:13
我睇藍海睇到訓著左,悶到呢。。。套戲男女主角好落力做,但其他支線太弱,女二又醜樣,男二其實是那位先岩 ...

中哂point!


子爵府

積分: 10427


137#
發表於 16-12-31 23:08 |只看該作者
鬼怪個故仔好睇,男一丶二和女二都好好,唉!個女一真系好唔掂.


伯爵府

積分: 19743


138#
發表於 17-1-2 16:14 |只看該作者
fanny590 發表於 16-12-31 15:12
女一做得好好, 唔明點解一定要要人靚先睇

唔洗明。
個個人喜好唔同


別墅

積分: 504


139#
發表於 17-1-2 16:31 |只看該作者
我今朝剛剛睇左第一集,都幾好笑,睇下會唔會最後都要放棄


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


140#
發表於 17-1-2 16:39 |只看該作者
淼淼BB 發表於 16-12-30 22:27
我重好有意慾追喎
好想俊宰快d同亞媽相認~
睇到佢地一齊殉情果集喊左好感人crying:

same same
~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo