夫婦情感

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   5


複式洋房

積分: 395


121#
發表於 17-4-16 03:48 |只看該作者
我不是犯了什麼大錯,日日夜夜返工,就是決少溝通


複式洋房

積分: 243


122#
發表於 17-4-16 12:28 |只看該作者

回覆樓主:

男人成日覺得好小事,但個女人唔愛你,唔緊張你,又點會成日鵝你,比得機會太多,所以心死,呢樣野我身同感受


瑪瑙宮

積分: 139710


123#
發表於 17-4-16 12:43 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-4-16 13:12 編輯
Al0417 發表於 17-4-16 03:48
我不是犯了什麼大錯,日日夜夜返工,就是決少溝通

講返轉頭係好似無錯, 但日日夜夜返工, 又唔使溝通, 你使乜娶个女人返黎丫, 日日响屋企吹風佢好過癮? 你醒就話識去檢討, 你重唔醒佢重吹緊風, 做緊屋企一件傢俬, 你就算响屋企, 佢都係一塊玻璃咋, 你會留意下佢, 會關心下佢咩? 佢只係奶媽工人一件. 呢 d 咪有老公=無老公的生活. 所以, 我都好明佢果種死心法, 因為我都係咁.


複式洋房

積分: 243


124#
發表於 17-4-16 13:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-4-16 12:43
講返轉頭係好似無錯, 但日日夜夜返工, 又唔使溝通, 你使乜娶个女人返黎丫, 日日响屋企吹風佢好過癮? 你醒 ...

非常同意!


複式洋房

積分: 395


125#
發表於 17-4-16 17:54 |只看該作者
但女人可以對男人咁絶,置小朋友將來不管,單親爸爸媽媽,我們之間又沒有第三者,現在係連坐低傾下也不願,早二日陪仔女去麥當勞開生日會,我話我們一家四口一起去,她說不想見到我,叫我帶佢地去,自己去了街


複式洋房

積分: 243


126#
發表於 17-4-16 20:05 |只看該作者
Al0417 發表於 17-4-16 17:54
但女人可以對男人咁絶,置小朋友將來不管,單親爸爸媽媽,我們之間又沒有第三者,現在係連坐低傾下也不願, ...

佢已經唔想再對住同見到你了


複式洋房

積分: 395


127#
發表於 17-4-16 21:28 |只看該作者
candyglay 發表於 17-4-16 20:05
佢已經唔想再對住同見到你了

佢係咁講


複式洋房

積分: 243


128#
發表於 17-4-16 21:41 |只看該作者
Al0417 發表於 17-4-16 21:28
佢係咁講

女人死左心可以好絕,我好明白呢種感受


複式洋房

積分: 395


129#
發表於 17-4-17 02:56 |只看該作者
今天是我生日,冇一句說話,人也不見蹤影,不知道去哪裏,她說我之前迫佢,現在我覺得係她迫到我就來痴線


男爵府

積分: 6304


130#
發表於 17-4-17 03:51 |只看該作者

回覆:老婆嬲左我,我只是小朋友的爸爸

冇啦!恨錯難返!


複式洋房

積分: 395


131#
發表於 17-4-17 04:06 |只看該作者
現在係2017年4月17號零晨4:05,仔女瞓哂,我自己在家(emoji)個廰行來行去,坐立不安,就是我今年生日的禮物了


別墅

積分: 651


132#
發表於 17-4-17 04:10 |只看該作者
Al0417 發表於 17-4-17 02:56
今天是我生日,冇一句說話,人也不見蹤影,不知道去哪裏,她說我之前迫佢,現在我覺得係她迫到我就來痴線
...

樓主你仲未醒,見到你講嘅野就嬲,鄧你老婆慘,長期對住一個酒鬼,不負責任,你究竟仲係咪一個男人黎加?
無論你覺得自己犯的錯有幾輕都好,請問你知不知道你已經做錯過呢?如果你真的知錯,請你負責任,不要再將自己犯錯的責任推落你太太身上!
什麼只是返工揾錢,放工飲下啤酒....
你是一個有老婆的人嗎?
你是一個有小朋友的人嗎?
你知道自己結了婚嗎?
當你撰擇作為一個老公,作為一個爸爸,每天只會返工,放工回家飲下啤酒,你還覺得沒問題⋯⋯
那你為什麼還怪你老婆狠心,她現在放生你!
她再也不會阻止你飲酒,她亦都不會再怪你只顧返工!那對你不是最好嗎?你還怪她?
請你自重吧,沒能力做個好丈夫,還可以做個負責任的爸爸吧,你已經沒能力給一個完整的家,請你做返個知錯能改的好爸爸吧,不要做個無恥的人吧!


複式洋房

積分: 395


133#
發表於 17-4-17 08:57 |只看該作者
我不是無恥吧


男爵府

積分: 9780


134#
發表於 17-4-17 09:17 |只看該作者
死咗心,點求都無用
如果堅決要同你分開,仲用咩對仔女好慘嚟做籌碼,只會更加覺得你乞人憎
你估你老婆無諗過呢個問題咩
你話你會改,重點係你老婆唔信你會改
Sorry,睇你打咗咁多篇,我覺得你要接受現實
將來能唔能夠一齊返就難講


男爵府

積分: 6156


135#
發表於 17-4-17 10:09 |只看該作者
blinkgogo 發表於 17-4-17 09:17
死咗心,點求都無用
如果堅決要同你分開,仲用咩對仔女好慘嚟做籌碼,只會更加覺得你乞人憎
你估你老婆無諗 ...

或者改左都唔想接受返佢
講真點解要接受一個咁樣嘅人?
淨係識不停死lur,冤崩爛臭,少少正面能量都冇,仲想死抓住個老婆,自己唔開心就大哂
好心啦,男人老狗
抗壓性咁低
老婆覺得跟住你唔幸福,想走咪放生佢囉,唔好諗住人地要為你而活,你邊位,面對現實啦
冰封三尺非一日之寒,你估佢離婚做失婚婦人好好玩? 逼瘋你? 好心啦
啲JM講左十九幾萬次叫佢做好小朋友爸爸角色先啦,又當耳邊風,為小朋友振作都唔肯,咪繼續自我中心囉,好似之前酗酒咁唔好聽人勸囉,繼續唔好改囉,冇咩嘅,好快又會繼續自己受返哂


子爵府

積分: 14327


136#
發表於 17-4-17 10:26 |只看該作者
Al0417 發表於 17-4-17 08:57
我不是無恥吧

不是
之不過點解你另一半一定要原諒你
憑乜野你話會改佢要俾機會?
佢忍左你幾多年?你改左幾多年
自己都用尺度下
未經本人同意,請勿轉載內容!


複式洋房

積分: 395


137#
發表於 17-4-17 13:31 |只看該作者
我開始明白她了,多謝咁多位太太意見。


複式洋房

積分: 395


138#
發表於 17-4-19 00:43 |只看該作者
今天同太太談了一陣,我現在選擇將她放在心裡去愛,她永遠在我心中,我不會再做任何事情去改變她,就是一句說話:由她去


公爵府

積分: 29104

2018復活節勳章


139#
發表於 17-4-19 14:52 |只看該作者
需要時間,佢應該係經歴過長期無盡失望,先演變咁絕。女人對男人死心,唔輕易回頭。而佢有經濟能力,無需靠你,要離開更容易。

努力做到佢心目中的理想男人模樣,不要再用口講, 努力去做用決心行動去證明,好像當初咁追求佢,令她有返安全感,去吸引佢重新愛上你。

如果日日只係圍住佢轉又喊苦喊忽,某程度佢更加鄙視嫌棄討厭,同朋友呻話佢絕仲更加火上加油,揚到全世界都知,佢更嬲更討厭你。

佢要離婚都冇法,希望你能堅持唔放棄,終有一日可以打動佢。
Good luck.


複式洋房

積分: 395


140#
發表於 17-4-19 15:53 |只看該作者
peonica 發表於 17-4-19 14:52
需要時間,佢應該係經歴過長期無盡失望,先演變咁絕。女人對男人死心,唔輕易回頭。而佢有經濟能力,無需靠 ...

多謝你嘅意見。

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo