夫婦情感

跳至

首頁
56789...11

尾頁
   1


大宅

積分: 2273


121#
發表於 17-5-1 22:24 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-1 19:59
同意,重衰过未嫁,未見过男人咁衰格,把鬼。


大宅

積分: 2273


122#
發表於 17-5-1 22:25 |只看該作者


大宅

積分: 2273


123#
發表於 17-5-1 22:27 |只看該作者
本帖最後由 yys_judy 於 17-5-1 22:28 編輯
甜甜人妻 發表於 17-5-1 20:12
呢d男人真係食屎,用經濟封鎖去控制女人。

揾萬二,用咗六千托兒,唔可以話唔值。
Thanks


大宅

積分: 2273


124#
發表於 17-5-1 22:29 |只看該作者
ceci9136 發表於 17-5-1 20:22
比悶自己d錢自己信任既人, 同老公講錢已用完, 你唔食阿b都要食嫁, 到時佢唔比都唔得 ...
Thanks


大宅

積分: 2273


125#
發表於 17-5-1 22:29 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 17-5-1 20:27
唔夠錢,又唔比你返工,又唔比錢你你仲要嘔錢出嚟,佢想點?
出嚟搵份萬幾蚊,用6,7000喺托兒到都 ...
Thanks


子爵府

積分: 11164


126#
發表於 17-5-1 22:39 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 22:23
佢話佢會比$3,4k比佢契媽湊(佢天真到以為$3,4K佢契媽會制)咁樣我就5洗話喺屋企但好忙啦
...

本帖最後由 艾森 於 17-5-1 22:39 編輯

d男人講野前無用個腦諗下先,無人會肯收$4000湊bb

係我就係屋企當佢透明
一句野都唔同佢講
佢d垃圾自己處理返
佢d日用品自己買啦
佢d衫自己洗
佢肚餓自己解決
佢想我帶bb見男家親戚免問
......
既然佢都唔當你係老婆,洗咩當佢係老公


大宅

積分: 2273


127#
發表於 17-5-1 22:42 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 17-5-1 20:29
男人係要迫,我同c6搵嘅數係差唔到2000蚊,我都要佢比曬所有嘢,呢d係男人應有嘅擔帶!都係我迫出嚟:tempe ...
我5夠狠,次次都5夠佢講,佢大聲甲惡


大宅

積分: 2273


128#
發表於 17-5-1 22:42 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 17-5-1 20:36
仲有樣你未講,好緊要
出返嚟做嘢起碼唔會同社會脫節,要走都唔係太難
...
Thanks


大宅

積分: 2273


129#
發表於 17-5-1 22:44 |只看該作者
MaEleven 發表於 17-5-1 21:56
我覺得佢無考慮你感受, 試下再同佢傾傾, 傾唔掂的話, 我覺得佢唔重視你感受!
...
最緊要佢自己好受理得我感受果隻,


大宅

積分: 2273


130#
發表於 17-5-1 22:48 |只看該作者
艾森 發表於 17-5-1 22:39
本帖最後由 艾森 於 17-5-1 22:39 編輯

d男人講野前無用個腦諗下先,無人會肯收$4000湊bb
我有咁做過但佢好似無事咁,佢會搵一個話題狂問我問題,我唔答佢問我發乜癲呀


子爵府

積分: 11164


131#
發表於 17-5-1 22:58 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 22:48
我有咁做過但佢好似無事咁,佢會搵一個話題狂問我問題,我唔答佢問我發乜癲呀 ...

唔好應佢
唔好望佢
當佢透明

我同老公鬧交都係咁樣


大宅

積分: 2881


132#
發表於 17-5-1 23:47 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 22:44
最緊要佢自己好受理得我感受果隻,

咁大個人無錢旁身, 無安全感!
唔好咁傻用曬自己積蓄, 佢既然唔理你感受, 你係咪要認真諗下自己捱唔捱到! 不一定要好快下定論, set個時間比自己!


大宅

積分: 2273


133#
發表於 17-5-2 00:15 |只看該作者
艾森 發表於 17-5-1 22:58
唔好應佢
唔好望佢
當佢透明
我試吓,唔該曬你


別墅

積分: 730


134#
發表於 17-5-2 00:18 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 20:43
佢話阿B仲太細要比多D母愛佢,錢遲D先搵啦,聽到話要比多D母愛,我又順咗佢意
...

阿B都需要父愛和錢的....甘佢吾拎多d返黎?!


大宅

積分: 1939


135#
發表於 17-5-2 00:20 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 15:19
我係全職媽媽,我老公一個月都有1個禮拜一10日0T,我一個人喺屋企又照顧10個月大BB又去買餸及做晒家頭細務
...

我都係全職媽媽,雖然自己都有少少積蓄,不過每個月老公都要俾家用,多有多俾,少有少俾,唔俾就真係唔得啦


大宅

積分: 2273


136#
發表於 17-5-2 00:21 |只看該作者
本帖最後由 yys_judy 於 17-5-2 00:22 編輯
MaEleven 發表於 17-5-1 23:47
咁大個人無錢旁身, 無安全感!
唔好咁傻用曬自己積蓄, 佢既然唔理你感受, 你係咪要認真諗下自己捱唔捱 ...

我都1516想同佢離婚但我朋友叫我唔好衝動,佢比較度宿但5煙5洒未至於要離婚,我真係要好好諗清楚


子爵府

積分: 11164


137#
發表於 17-5-2 00:25 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-2 00:15
我試吓,唔該曬你

呢招對我老公有效
我都係ftm,老公又係一早話bb由媽媽湊就最好,但到頭來又覺得我係屋企湊bb好得閒好輕鬆,覺得我係個家上付出不多,有時要我用積蓄買野,依加佢唔敢喇,我有咩需要佢會自動比錢。

對住d咁自私既男人,唔比佢感受過佢永遠都會唔明,仲有佢放假你就去下街,比bb佢去湊下,佢唔湊過唔會明湊bb有幾辛苦。


複式洋房

積分: 448


138#
發表於 17-5-2 01:13 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 12:09
我媽移咗民所以我喺香港無人無物了只可以自己另租地方住

你唔介意我八卦問一問, 我睇番你以前個post, 話你媽咪仲喺香港嘅時候唔肯拎返啲錢出嚟畀你買樓畀首期, 咁我想問佢而家移咗民都隔咗成年, 到最後你有冇攞返啲錢?
因為如果你媽咪有俾返啲錢你, 咁就算老公真係長期唔畀錢你用, 你起碼都可以慢慢搣。


大宅

積分: 2881


139#
發表於 17-5-2 08:52 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-2 00:21
我都1516想同佢離婚但我朋友叫我唔好衝動,佢比較度宿但5煙5洒未至於要離婚,我真係要好好諗清楚 ...

度屋企我接受唔到, 仲有佢賭喎! 一係佢控制慾好強! 長始下去你蝕底


大宅

積分: 2273


140#
發表於 17-5-2 10:32 |只看該作者
Kisskeni 發表於 17-5-2 00:18
阿B都需要父愛和錢的....甘佢吾拎多d返黎?!
佢得把口講好愛BB

首頁
56789...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo