夫婦情感

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   7


瑪瑙宮

積分: 139710


121#
發表於 17-6-23 19:46 |只看該作者
melody93949596 發表於 17-6-23 17:31
千萬唔好明示 !
千萬唔好明示 !
千萬唔好明示 !
上次人地明示,楼主甩人地手之後,都做到朋友。

點評

cathyhung620    發表於 17-6-23 23:50


男爵府

積分: 8784


122#
發表於 17-6-23 23:50 |只看該作者
melody93949596 發表於 17-6-23 17:31
千萬唔好明示 !
千萬唔好明示 !
千萬唔好明示 !
嘩.......你講果幾樣我自問做唔到喎!


公爵府

積分: 26713

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


123#
發表於 17-6-24 00:37 |只看該作者
加油呀,幸福要自己爭取的!


大宅

積分: 3028


124#
發表於 17-6-24 05:03 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

幸福是要自己爭取的,你問有一半機會,唔問就冇機會。你唔需要怕問左就連朋友都冇得做,因為當佢遇到佢嘅真命天女,你地都會漸漸疏遠。去馬啦!


子爵府

積分: 11259


125#
發表於 17-6-24 13:16 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

本帖最後由 kitty0288 於 17-6-24 13:22 編輯

其實呢樣可以試試,由而家開始,用手掂嚟掂去,講嘢時緊張用手背拍拍佢手,行街見有老鼠 ⋯捉住佢前手臂用力二下跟住放手,
慢慢試 扮自然 唔慣要學學試試 盡在嘗試 你有咁嘅第一步 佢應感覺到 (因你平時唔會咁做)有d嘢唔好樣樣都識做,要扮唔識⋯⋯


2. 約會時多D身體接觸, 呢樣野唔止女性敏感, 男性都好敏感. eg 自拍時搭膊頭, 幫佢抹下汗,交換下野飲, 叫佢去邊邊道時拉佢手臂去扮行快D拖佢走


複式洋房

積分: 452


126#
發表於 17-6-24 14:43 |只看該作者

回覆樓主:

個個人表白風格都唔同,我都擔心你用足我地方法會變得唔自然甚至令對方周身唔聚財。
你參考下大家意見加入你平日同佢相處風格,自然D。
我嘅風格呢:
我對我愛人時除了會篤佢掌心勾佢手指表示想拖手仔。
多D望下佢,唔使驚架,當佢電你果陣你就會有自然反應,到時亞豬亞狗都會睇得出你有嘢架啦。
或者搵公園大家坐底傾下“我想同你一齊”。
利申我三十尾都冇乜戀愛經驗。
你試諗下,你係咪可以忍受到他朝佢識到其他女仔開開心心(個女仔可能反對你地來往)?你唔表白一路咁樣一世?
佢係唔想同你起埋一齊,咪做佢fans打圓場囉。
咁都走咗去咪由佢囉。
好似做手術咁,受唔住開刀風險咪唔好做囉,但係個病會一路跟著你,開咗刀可能帶來風險,但係成功的話(成為情侶/佢拒絕你心意但仲係朋友)你會好過D.


伯爵府

積分: 19137


127#
發表於 17-6-24 23:38 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

大家表示清楚


男爵府

積分: 8784


128#
發表於 17-6-26 13:50 |只看該作者
回覆 IamDirector 的帖子

知道....


男爵府

積分: 8784


129#
發表於 17-6-26 13:51 |只看該作者
s7824 發表於 17-6-24 05:03
幸福是要自己爭取的,你問有一半機會,唔問就冇機會。你唔需要怕問左就連朋友都冇得做,因為當佢遇到佢嘅 ...
都係既....


男爵府

積分: 8784


130#
發表於 17-6-26 13:52 |只看該作者
kitty0288 發表於 17-6-24 13:16
本帖最後由 kitty0288 於 17-6-24 13:22 編輯

其實呢樣可以試試,由而家開始,用手掂嚟掂去,講嘢時緊 ...
會嘗試....


男爵府

積分: 8784


131#
發表於 17-6-26 13:54 |只看該作者
小米米豬 發表於 17-6-24 14:43
個個人表白風格都唔同,我都擔心你用足我地方法會變得唔自然甚至令對方周身唔聚財。
你參考下大家意見加入 ...
你呢個比喻都幾有道理.


水晶宮

積分: 50566


132#
發表於 17-6-26 15:28 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-26 13:52
會嘗試....

吓仲以為有好消息 tim... 四日啦喎你仲未有行動呀?


男爵府

積分: 8784


133#
發表於 17-6-27 10:47 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-26 15:28
吓仲以為有好消息 tim... 四日啦喎你仲未有行動呀?
未呀


男爵府

積分: 5241


134#
發表於 17-6-27 11:07 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-27 10:47
未呀

快啲行動啦,拖下拖下會無疾而終架。


男爵府

積分: 8784


135#
發表於 17-6-27 11:19 |只看該作者
衝勁BB 發表於 17-6-27 11:07
快啲行動啦,拖下拖下會無疾而終架。
知道.....未有機會, 其實宜家係咪唔會咁老土互相講到明係男女朋友架? 只係靠行動表示?


瑪瑙宮

積分: 139710


136#
發表於 17-6-27 11:25 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-27 11:30 編輯
cathyhung620 發表於 17-6-27 11:19
知道.....未有機會, 其實宜家係咪唔會咁老土互相講到明係男女朋友架? 只係靠行動表示?
...

吓, 我 ex 追我果时都無講到明係男女朋友架喎 (講緊幾廿年前)

你咁含蓄, 可能佢就係鈡意你含蓄喇.



水晶宮

積分: 50566


137#
發表於 17-6-27 11:28 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-27 11:19
知道.....未有機會, 其實宜家係咪唔會咁老土互相講到明係男女朋友架? 只係靠行動表示?
...

無講, 連係老婆老公都唔需要講啦係咪呀。。。。


水晶宮

積分: 50566


138#
發表於 17-6-27 11:29 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-27 11:19
知道.....未有機會, 其實宜家係咪唔會咁老土互相講到明係男女朋友架? 只係靠行動表示?
...

仲要等三千年結果三千年開花嗰個機會呀?

\(◎o◎)/


男爵府

積分: 8784


139#
發表於 17-6-27 11:31 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-27 11:25
吓, 我 ex 追我果时都無講到明係男女朋友架喎 (講緊幾廿年前)
咁...我認我好老土, 你當時點確定係呀?


男爵府

積分: 8784


140#
發表於 17-6-27 11:33 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-27 11:28
無講, 連係老婆老公都唔需要講啦係咪呀。。。。
連老公老婆都唔會講?

首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo