立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1516
念念 發表於 17-9-21 19:05 祝你抽卵順利,卵子質素靚!
別墅
積分: 752
tomatolmc 發表於 17-9-21 16:50 我星期六就要抽卵喇,好緊張!數量雖然少,但希望粒粒都生生性性啦 ...
CCC_234 發表於 17-9-23 19:00 我都係今日抽卵呀,一齊加油!
tomatolmc 發表於 17-9-23 19:39 你邊度做?抽到幾多粒呀?
CCC_234 發表於 17-9-23 21:48 我係陳億x醫生度抽,有12粒呀! 早幾日照個時有3x粒嫁,不過我諗始終有啲唔夠大!
tomatolmc 發表於 17-9-23 21:50 你就好啦,有咁多
CCC_234 發表於 17-9-23 21:51 我有多囊,所以數量會多少少! 最緊要係質素!
積分: 662
Namie52 發表於 17-9-19 12:16 唉,我都係多囊,所以醫生話我會量多,但相對質素唔好既會佔多數。
複式洋房
積分: 212
selinayy 發表於 17-9-24 00:12 我都係多囊,上個月放一粒day5 AA級 fail佐
Namie52 發表於 17-9-24 00:30 咁仲有冇雪胎?
selinayy 發表於 17-9-24 10:36 仲有4個
積分: 261
tomatolmc 發表於 17-9-23 17:28 今日終於抽咗卵,開頭話兩粒,結果抽到三粒,如果順利的話,可能星期二放胎(姑娘說是day 3),大家都是抽完 ...
tomatolmc 發表於 17-9-23 22:30 祝大家快d bingo!
積分: 1584
Namie52 發表於 17-9-24 12:19 全部都係day 5? 繼續加油呀,唔好氣餒!
積分: 3119
bell18 發表於 17-9-24 17:52 day 3 即係點?... 甘你係咪3粒卵,3粒都可放嗎?
VenusQbb 發表於 17-9-24 16:05 放Day幾要視乎胎發展的. 我係放Day 3, 但之前有JM係放Day 5.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy