自由講場

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   3


男爵府

積分: 9955


121#
發表於 17-9-26 09:23 |只看該作者
EmilyBB 發表於 17-9-26 09:18
日本人做什麼都是對的

有好多家長接受唔到人批評,唔改仲只係識得大聲兇番人。只要面子!跟本唔檢討唔改善,點進步?學壞容易,學好難。


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 17-9-26 09:23 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 09:17
我唔信講話唔同意嘅人,一次都未行過電梯囉,對住個鍵盤就扮晒聖人。唔知以為BK個個係 ...

我見地鐵職員都係咁行


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


123#
發表於 17-9-26 09:25 |只看該作者
mandy952 發表於 17-9-26 08:56
大家咁話,其實搭緊扶手電梯根本唔應行,而且都唔快得好多
行樓梯重快


子爵府

積分: 13370


124#
發表於 17-9-26 09:26 |只看該作者
991129 發表於 17-9-26 07:45
同意,依家變成唔行嘅只能企晒喺右邊,要讓條路比要行嘅人過,其實扶手電梯根本就唔應該比人行,要行請用 ...

認同,我以前都奉行左行右企,自朗豪坊電梯事件,曾經有D專業人士講過,其實將重力集中一邊是危險架,之後再留意的宣傳單,都是叫人企定定咋

點評

991129    發表於 17-9-26 09:40


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


125#
發表於 17-9-26 09:27 |只看該作者
starrymama 發表於 17-9-26 09:16
有樓梯的, 真係應該行樓梯. 好多電梯隔離就係樓梯, 但唔知點解d人唔行樓梯, 係要行電梯.搞到好多想企的人, ...

講到預早15分鐘,香港人天生就趕,唔趕果d自然右企


公爵府

積分: 27170

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


126#
發表於 17-9-26 09:28 |只看該作者
地鐵係地底行,你話有幾深?個個都年青有為咩.LIFT又少又細.改晒樓梯..我未夠60歲都行到C啦.有時攞住幾斤菜趕返屋企煮飯,行上去都幾辛苦架..好似我要轉3次車,中瓔站行去香港站都5分鐘起碼啦..行到腳都有事啦...無法啦.忍讓下,包容下LOR.


水晶宮

積分: 72318

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


127#
發表於 17-9-26 09:29 |只看該作者
香港地咩都要快, 行快, 食快, 玩快.....好難叫香港人慢落黎, 大家將就下啦, 無謂為左少少事影響心情....


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


128#
發表於 17-9-26 09:30 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 09:17
我唔信講話唔同意嘅人,一次都未行過電梯囉,對住個鍵盤就扮晒聖人。唔知以為BK個個係 ...
細個貪玩行過, 大左行係因為攝唔到企位, 唯有被迫行.平時返工我寧願早小小出門口, 唔使咁趕.


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


129#
發表於 17-9-26 09:32 |只看該作者

回覆樓主:

見D細路背住書包行、大肥人 、嗰D懶趕時間慨行 仲覺得危險!

我見過有人行落時跌倒,真係好怕D人行扶手電梯。


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


130#
發表於 17-9-26 09:32 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 09:27
講到預早15分鐘,香港人天生就趕,唔趕果d自然右企
多人時排/攝唔到企位, 就唯有被迫行埋一份.
其實返工咁多嘢做, 又大壓力, 真係唔想開工前都要趕頭趕命行電梯, 寧願早D出門口, 係電梯企下當抖抖.


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


131#
發表於 17-9-26 09:33 |只看該作者

回覆樓主

問題在於,唔係人人願意同其他人企同一級上落,如果左係一直行唔停既,你唔會點介意因爲人哋只經過一兩秒冇點掂到你。唔好講金鐘中環站既斯文友,當你普通地鐘站,你真係唔介意麻甩佬企你隔離迫迫地同一級?真係級級都會企兩人?


公爵府

積分: 29433

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


132#
發表於 17-9-26 09:34 |只看該作者
龜精靈 發表於 17-9-26 06:51
返工時間勁多人行

返工放工時間勁多人行,有時兩邊的人都行緊,如果唔行根本d人會塞滿月台,下班車嘅人會落唔到車。


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


133#
發表於 17-9-26 09:34 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 09:23
我見地鐵職員都係咁行

係,經常


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


134#
發表於 17-9-26 09:37 |只看該作者
YIN0107 發表於 17-9-26 07:37
其實我幾鍾意左行右企嘅文化~~~

其賁我都鐘意....好多國家都係咁
但BK呢度好多人反對, 因為危險


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


135#
發表於 17-9-26 09:38 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

本帖最後由 talktime 於 17-9-26 09:40 編輯

如果企左邊,會比人jip


子爵府

積分: 11720


136#
發表於 17-9-26 09:40 |只看該作者

回覆樓主

我覺得左行右企先文明


子爵府

積分: 12483


137#
發表於 17-9-26 09:41 |只看該作者
又黎....

故且勿論行定係企正確,但係有一點我很難認同樓主...

繁忙時間,基本上個個都行,唔會有"極少數"行這個論點

非繁忙時間,有些行有些唔行,但唔會出現右邊排大長龍入都入唔到去右邊的情況。

我明白樓主已經有既定的立場 - 反對左行右企,但是提論點都歸於事實,而唔係為了支持立場而老作

我只能說,你極不滿意左行右企文化,但與此同時亦有一批人極不滿意左右企文化,每個國家做法都不一樣,香港地鐵也只是鼓勵性質,不是法定,因此沒有說誰對誰錯。正如政府鼓勵垃圾分類一樣,有些人把垃圾丟在不是指定的垃圾箱,只是不好而已但沒犯法。


水晶宮

積分: 55381


138#
發表於 17-9-26 09:57 |只看該作者
cottoncandy520 發表於 17-9-26 08:14
上太古城個站兩邊都好似無樓梯,如果唔行,條電梯又長,我唸返工時間15分鐘都唔知上唔上到去,同 ...
其實有,去到East酒店嗰邊,不過由收費廣場到地面都要轉一次,唔快。


大宅

積分: 1180


139#
發表於 17-9-26 09:59 |只看該作者
Agree,根本就應該企定定唔應該行,想快去行樓梯


琥珀宮

積分: 182774

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


140#
發表於 17-9-26 10:14 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 09:17
我唔信講話唔同意嘅人,一次都未行過電梯囉,對住個鍵盤就扮晒聖人。唔知以為BK個個係 ...
咪係,我就唔信喺度留言和應樓主既全部都冇試過紅燈過馬路

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo