夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1674


121#
發表於 17-10-2 22:50 |只看該作者
homei888 發表於 17-10-2 22:10
不如你出去做野,
比長老湊。

本帖最後由 yinkib 於 17-10-11 16:04 編輯

Del


大宅

積分: 1674


122#
發表於 17-10-2 22:52 |只看該作者
soso1227 發表於 17-10-2 22:13
唔需要理佢,你係主要照顧者,
佢憑乜同你爭,
下次佢嘈就cut佢線,

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:00 編輯

Del


禁止訪問

積分: 9141


123#
發表於 17-10-2 22:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9141


124#
發表於 17-10-2 22:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139710


125#
發表於 17-10-2 23:18 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:26
吾知一向我湊開!
打呢類官司需吾需要證人架?

佢点會羸硬


男爵府

積分: 6089


126#
發表於 17-10-2 23:29 |只看該作者

回覆樓主

睇到呢d case 唔迫講咩好


大宅

積分: 4473


127#
發表於 17-10-2 23:55 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 22:50
會出去做野,但我爸媽湊吾到
反而99話得閒會幫我湊下.
我又驚緊我出去做野,要搵其他人照顧個仔

而家要做既你睇下點決唔決定報失架車。


珍珠宮

積分: 35654


128#
發表於 17-10-2 23:55 |只看該作者
mini1204 發表於 17-10-2 01:08
申請綜緩啦
攬住舊垃圾做乜

你講左我想講既野寧願攞綜援都唔會想有舊垃圾廢物痴係到,佢自動波走仲好,其實佢真係冇咩貢獻,最大貢獻就係打個冷震留低粒種


侯爵府

積分: 22567


129#
發表於 17-10-3 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 pollyly 於 17-10-3 00:07 編輯

得罪講句
呢舊廢物必須即棄


大宅

積分: 1674


130#
發表於 17-10-3 01:24 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-10-2 22:57
如你沒工作,官會判給你嗎?我不懂的

我就系驚呢樣,因為呢一刻我仲未搵到工


大宅

積分: 1674


131#
發表於 17-10-3 01:25 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-10-2 23:18
佢点會羸硬

但我都吾系100% win


複式洋房

積分: 495


132#
發表於 17-10-3 01:36 |只看該作者

回覆樓主

唔肯定我啱唔啱。

若離婚,官多數判比媽媽,除非好唔要發她好有問題,如吸毒,無工作唔能照顧自己及小朋友。

通常離婚間公屋是會比母子的,而爸爸會被掉去中轉屋,直至爸爸輪到新一間屋。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


133#
發表於 17-10-3 07:01 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:26
吾知一向我湊開!
打呢類官司需吾需要證人架?

我都唔知,不如問下有無過來jm問下?


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


134#
發表於 17-10-3 07:05 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 22:50
會出去做野,但我爸媽湊吾到
反而99話得閒會幫我湊下.
我又驚緊我出去做野,要搵其他人照顧個仔

有社區保姆或者姨姨湊。如果讀n-k,可以搵長全日制呀。你真係直接同個官講,你都好想ftm咁照顧小朋友,但未離婚時佢都唔俾錢你,離婚後都唔敢奢望,你實際啲自己搵錢都好好照顧小朋友。


禁止訪問

積分: 9141


135#
發表於 17-10-3 08:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9141


136#
發表於 17-10-3 08:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8083


137#
發表於 17-10-3 08:34 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 00:50
我真系好吾想面對單親,同埋離婚後有好多問題要解決 樣樣都同錢銀有關連.
我好怕小昆蟲小動物曱甴等等,好 ...

你吾願意面對單親,但就願意面對依家老公對你冇感情?負責任既男人係吾會吾理屋企走左去,仲要三星期。其實苦苦哀求返黎 你覺得有用嗎


男爵府

積分: 7911

畀面勳章


138#
發表於 17-10-3 10:18 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:24
但而家仲未離婚 間屋户主仲系佢
佢呢段時間要返黎,我點阻止?
架車15號last day供車,我諗住問佢攞錢供左 ...

你應該要先去搵社工,公屋就算你離左婚 佢無戶主都唔會轉左比你呀


子爵府

積分: 10354


139#
發表於 17-10-3 10:26 |只看該作者

回覆樓主

換鎖,搵社工,住公屋仲好,離婚個仔跟你,三歲可以返全日,做洗碗都萬幾,唔會養唔掂,最大不了羅綜援,個咁嘅男人,仲走埋,一d責任心都無,要來做咩
做左阿媽一定要堅強,喊完咪又要面對?唔好嚇親小朋友,小朋友你凑開,佢又走左,九成判比媽媽的,放心,最緊要你自己要堅強。


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


140#
發表於 17-10-3 11:38 |只看該作者
mini1204 發表於 17-10-2 01:08
申請綜緩啦
攬住舊垃圾做乜

認同,呢d男人一無是處, 執到都喊三聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo