Bingb 發表於 17-11-8 21:33 
是否在 A+做?
我驚會反黑?
有什麼前後預備功夫防止?
我唔知會唔會反黑,我仲打緊,不過我覺得好work,反正續次比錢,第一次唔鐘意咪唔再去囉,我都係bk 既sis介紹去試打,我見第一次800元咪試囉,每次打完佢有反黑cream比㗎。打前後我會fu mask,面冇咁乾,又唔會結焦
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm