自由講場

跳至

首頁

尾頁
   89


珍珠宮

積分: 38881


121#
發表於 17-11-8 23:16 |只看該作者
shopping_easy90 發表於 17-11-8 22:41
我知pola出左美白飲,都想試,好似話快過美白丸

我在日本都見到,但寄返hk好重,所以揀咗平d又輕便好多的丸裝


大宅

積分: 1029


122#
發表於 17-11-8 23:27 |只看該作者
chloe_leung 發表於 17-11-7 23:30
面黄係唔係貧血?吃補血的食物

我都唔知


男爵府

積分: 8380


123#
發表於 17-11-8 23:30 |只看該作者
dior0214 發表於 17-11-8 21:48
咁你join嗰間係邊間?

Beaute


大宅

積分: 1029


124#
發表於 17-11-8 23:34 |只看該作者

回覆樓主

我已焗左一次黃蟮飯好味,会食多幾餐,饮柠水,搜索緊大家講的護肤品


大宅

積分: 3210


125#
發表於 17-11-8 23:56 |只看該作者
shopping_easy90 發表於 17-11-8 22:39
請問有冇相?我之前都諗過買乳酪試下

我買開呢種,25蚊左右一盒。雀巢都有,但好多時細盒的只有果味,大盒的我又食唔晒唔想浪費。
IMG_20171108_235336.JPEG


大宅

積分: 3210


126#
發表於 17-11-9 00:00 |只看該作者
hiragana 發表於 17-11-8 22:16
greek yogurt係改善面黄?

牛奶乳酪之類有美白作用,以我理解面黃都得呱(排除因身體出問題的面黃)


別墅

積分: 717


127#
發表於 17-11-9 01:18 |只看該作者

回覆樓主

飲檸檬水有效!之前面黃黃,轉季咳喉嚨唔舒服,無意中keep住飲左個幾星期蜂蜜檸檬水,近日發現面部皮膚白左!係白過之前~


大宅

積分: 1458

Xmas吸收勳章


128#
發表於 17-11-9 08:26 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-8 23:27
我都唔知

就算唔係,女人吃多d裡血嘢,面色都靚d
一天一天健康快乐地长大!


子爵府

積分: 10818


129#
發表於 17-11-9 11:08 |只看該作者
Bingb 發表於 17-11-8 21:33
是否在 A+做?
我驚會反黑?
有什麼前後預備功夫防止?

我唔知會唔會反黑,我仲打緊,不過我覺得好work,反正續次比錢,第一次唔鐘意咪唔再去囉,我都係bk 既sis介紹去試打,我見第一次800元咪試囉,每次打完佢有反黑cream比㗎。打前後我會fu mask,面冇咁乾,又唔會結焦
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


130#
發表於 17-11-9 11:14 |只看該作者

回覆樓主:

用含有維他命C精華
主 賜 平 安


禁止訪問

積分: 60891


131#
發表於 17-11-9 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1986


132#
發表於 17-11-9 11:18 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-8 23:34
我已焗左一次黃蟮飯好味,会食多幾餐,饮柠水,搜索緊大家講的護肤品
...

er.... 黃鱔飯去黃?


大宅

積分: 2927


133#
發表於 17-11-9 13:35 |只看該作者
Ahlite 發表於 17-11-6 01:57
用原味Greek yogurt當面膜咁厚敷,平靚正, 深層清潔及美白,一星期1~2次,以前跟美容嗰邊d jm學的。
...

邊到可以買?百佳?


用戶要求終止服務

積分: 12736


134#
發表於 17-11-9 14:11 |只看該作者

回覆樓主

我是過來人,每天做30分鐘運動,面色氣息非常好


公爵府

積分: 28669


135#
發表於 17-11-9 14:24 |只看該作者

回覆樓主:

最近睇到原來都幾多外國youtuber講diy薑黃mask有用,仲早過kiehls ,我諗住週末去買,順便要埋乳酪,我之前試過蕃茄mask去黃幾好,即白左太麻煩


大宅

積分: 1195


136#
發表於 17-11-9 15:17 |只看該作者
cinda72. 發表於 17-11-4 08:44
貴,平均都要4500蚊次,不過有效,3次已經去黃白2度,好過買埋一堆冇用既美白產品,搽1萬年都唔覺效果
...

但好痛,是嗎?


禁止訪問

積分: 60891


137#
發表於 17-11-9 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1195


138#
發表於 17-11-9 15:59 |只看該作者
cinda72. 發表於 17-11-9 15:28
唔痛喎,小小感覺之麻,比起1064係小兒科

我朋友話1064 如火燒


禁止訪問

積分: 60891


139#
發表於 17-11-9 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4814


140#
發表於 17-11-9 17:50 |只看該作者
jarjane 發表於 17-11-8 23:16
我在日本都見到,但寄返hk好重,所以揀咗平d又輕便好多的丸裝

我知丫,但好似飲係再吸收d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo