自由講場

跳至

首頁
56789...15

尾頁
   86


水晶宮

積分: 56409


121#
發表於 18-1-19 00:34 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 00:15
本帖最後由 小manman 於 18-1-19 00:21 編輯

本帖最後由 小manman 於 18-1-19 00:20 編輯

亞女好得呀早啲講,等我都叫亞仔去摸醫生絲(emoji)啦,咪快啲有得睇囉
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


大宅

積分: 3238


122#
發表於 18-1-19 02:20 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-18 18:09
我都係幼稚園嘅時候發現。但係每一次去健康院。姑娘都話,冇事啊。然後叫我走。跟住到k3老師都不停投訴, ...

請問協康評估幾錢呀?我個仔都排到2018年7月呀!


大宅

積分: 3802


123#
發表於 18-1-19 02:36 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-18 22:21
本帖最後由 小manman 於 18-1-18 22:25 編輯

本帖最後由 小manman 於 18-1-18 22:22 編輯

睇到你屋企d人,間直同我屋企一樣。我同老公搬離唔同奶奶住,黑咗我一年面。裝修話咗我一年。去旅行要做成年資料搜集。我女ADHD,佢完全無幫手,重放任個女食甜嘢,放任個女睇電話。我女簡直同你女一樣,我女d皮氣重臭到死,我好多時都話頂唔順,我老公話唔明點解我要咁燥,佢咁講我即時想噴血!


翡翠宮

積分: 87403


124#
發表於 18-1-19 07:37 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 18-1-19 00:27
但係其實確診左,除非你揀食藥,如果唔係,根本教佢都係一樣要自己找方法。

我係一心唔諗住俾佢食藥,去 ...

我同你諗法一樣~


翡翠宮

積分: 87403


125#
發表於 18-1-19 07:39 |只看該作者
cicilam818 發表於 18-1-19 02:20
請問協康評估幾錢呀?我個仔都排到2018年7月呀!

我check過要$6800~


翡翠宮

積分: 87403


126#
發表於 18-1-19 07:45 |只看該作者
idak 發表於 18-1-19 02:36
睇到你屋企d人,間直同我屋企一樣。我同老公搬離唔同奶奶住,黑咗我一年面。裝修話咗我一年。去旅行要做成 ...

最搞笑係我老公對住我女一樣咁燥,因為佢唔了解個女,只一味要個女跟佢個套,同埋佢無原則,一時一樣又睇自己心情~

明明較左計時器,睇多5分鐘關電視,響左仲響到停埋,我只聽到佢不停講「關電視關燈訓覺喇」,係不停loop~

我忍唔住入房即關電視關燈訓覺,我話講左夠鐘就關喇,唔明你仲講咁多做乜~

所以個女當佢唱歌,係完全唔聽佢講,蝦佢蝦到出哂面,佢搞唔掂咪忟囉!!


大宅

積分: 1221


127#
發表於 18-1-19 08:00 |只看該作者
cicilam818 發表於 18-1-19 02:20
請問協康評估幾錢呀?我個仔都排到2018年7月呀!

心理學家叫我評埋讀障果隻$7800


大宅

積分: 4475


128#
發表於 18-1-19 08:07 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

請問如去協康做評估,是否打電話去預約就可以,需要私家醫生轉介信嗎?


大宅

積分: 1221


129#
發表於 18-1-19 08:11 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 07:45
最搞笑係我老公對住我女一樣咁燥,因為佢唔了解個女,只一味要個女跟佢個套,同埋佢無原則,一時一樣又睇 ...

我都有諗我老公係咪亞氏,有啲例子都幾似但係又未到你嗰個咁嚴重。
同埋佢喺街,見到d有需要嘅人都會幫。所以又唔算冇同理心。
只係對我冇同理心姐


大宅

積分: 1221


130#
發表於 18-1-19 08:47 |只看該作者
PurinBB 發表於 18-1-19 08:07
回覆 小manman 的帖子

請問如去協康做評估,是否打電話去預約就可以,需要私家醫生轉介信嗎? ...

就咁打去


翡翠宮

積分: 87403


131#
發表於 18-1-19 09:05 |只看該作者
PurinBB 發表於 18-1-19 08:07
回覆 小manman 的帖子

請問如去協康做評估,是否打電話去預約就可以,需要私家醫生轉介信嗎? ...

要醫生轉介信


珍珠宮

積分: 31962


132#
發表於 18-1-19 10:04 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-18 09:35
我女6y,啱啱開始食咗大約2個月藥,頭1星期食4hrs果隻半粒已有效果,但有一日我帶佢去玩,當日情緒好高漲食 ...

4個鐘果隻係咪Methylphenidate HCI Tablet 10mg?


大宅

積分: 3802


133#
發表於 18-1-19 10:10 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 07:45
最搞笑係我老公對住我女一樣咁燥,因為佢唔了解個女,只一味要個女跟佢個套,同埋佢無原則,一時一樣又睇 ...

我女小一時我慘過helen。太多新嘢,一唔合心意就發皮氣。之後,學校有個TA睇實佢,我先無咁辛苦,唔怪之得D前輩話要揾間近屋企的學校。我女同老公要做過衰過,睇到實物先會明。如果、假設同概念,佢哋係會好辛苦,因為佢地會無辦法做到或諗到。我以家教個女要記住d感覺,用1至10咁話比佢聽。當件壞事發生即時唔開心係10分,3分鐘後唔開心係6分,咁30分鐘後係2分咁,要珍惜每分鐘的感覺,下次就會做得更好。'


伯爵府

積分: 16764


134#
發表於 18-1-19 10:27 |只看該作者

回覆樓主

You are not alone!
我仔四年班確診,依家五年班,佢傾向ad多d,大家講既情況我仔全部出現哂佢身上,確診後,決定食藥前我聽過好多講座,教授,e生,治療師,社工,姑娘既講解,明白仔仔個情況,自己比以前俾多左耐性,包容,了解仔仔,親子關係都改善左好多,依家我同阿仔好似朋友咁相處,當然有時佢做得唔好我都會閙,大家都一齊努力呀!
樓上有位jm唔講唔覺,我仔都係暖男黎架


翡翠宮

積分: 87403


135#
發表於 18-1-19 10:30 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-19 08:11
我都有諗我老公係咪亞氏,有啲例子都幾似但係又未到你嗰個咁嚴重。
同埋佢喺街,見到d有需要嘅人都會幫。 ...

本帖最後由 小manman 於 18-1-19 10:41 編輯

真心的講,我覺得亞氏比adhd仲大鑊~

adhd都唔至於溝通唔到,但同亞氏人相處你會覺得同1個冷血的機械人無分別~

我老公睇喊戲唔喊,睇笑戲唔笑,仲要你喊佢會話唔知你喊乜,你笑佢會話有乜好笑~

你同佢講乜,佢一係9588,一係就一盆冷水淋你~

你想係佢身上得到心靈上的安慰同滿足,佢係完全比唔到你的~

你唔舒服佢只會冷冷的叫你睇醫生食藥,我女病佢會帶佢睇醫生,餵食藥餵得好足添,無燒都話要食退燒藥,因為佢認為睇醫生食藥是常識,但係佢係唔會走到床邊摸下睇下個女,我女嘔佢仲會係咁鬧,有次我女入院,佢係無打算要去醫院睇下個女,我同我媽係醫院足足全日,夜晚我返黎,我已經同佢講左我好攰好頭痛,佢唔關心都算,佢問個女病情都算,我答左佢,話我想靜下,但佢仲係咁問,之後仲話我話我媽咁遲先帶我女去睇急症,完全無體諒過我地足足一日係醫院~

更唔好「車望」多謝我媽幫手呢d~


公爵府

積分: 28457


136#
發表於 18-1-19 10:42 |只看該作者
私人的 workshop / 訓練 很貴


大宅

積分: 1221


137#
發表於 18-1-19 12:50 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 10:30
本帖最後由 小manman 於 18-1-19 10:41 編輯

真心的講,我覺得亞氏比adhd仲大鑊~

到底你地拍拖果時係點相處


翡翠宮

積分: 87403


138#
發表於 18-1-19 13:13 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-19 12:50
到底你地拍拖果時係點相處

本帖最後由 小manman 於 18-1-19 13:14 編輯

唉……一言難盡~

個陣淨係覺得佢好怪,好多野講極佢都唔明,但我以為佢性格係咁~

我以為佢唔鍾意睇電視,無乜娛樂,個人悶d,無乜情趣,又唔會約朋友,但覺得佢咁係有安全感~

個陣我地去的地方唔多,去邊都好晚飯一定要返佢住個區食飯,唔會試其他餐廳~

其實我地相處時間唔多,佢好似規定左一星期只可見一日,見多日都唔想咁,一至五佢話要返工,星期6見完星期日要休息喎,係佢要休息~

佢令我覺得我同佢之間有一幅牆咁, 好有距離,令我覺得其實佢唔太鍾意我~


大宅

積分: 1221


139#
發表於 18-1-19 13:19 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 13:13
本帖最後由 小manman 於 18-1-19 13:14 編輯

唉……一言難盡~

咁結咗婚之後有冇適應到你?


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


140#
發表於 18-1-19 13:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
56789...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo