自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


121#
發表於 19-2-13 12:58 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 19-2-13 07:44
我以為日日曬就唔會毛呢⋯⋯

唔係囉...我主廁日日都有陽光入到架....
一樣發霉


伯爵府

積分: 19060


122#
發表於 19-2-14 07:53 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 19-2-13 11:19
以前屋企係黑廁,長開抽氣冇問題,冇味道唔潮濕,黑廁最好長關廁所門+長開抽氣!以前屋企係大約15年樓齡屋 ...

我宜家住的單位是黑廁,只是沖完涼即開無任何臭味,仍很乾爽.


侯爵府

積分: 20525


123#
發表於 19-2-14 08:02 |只看該作者
我家廁所有窗, 好大風, 有陽光入, 不過D人一食煙同煮飯就要即關


男爵府

積分: 9161


124#
發表於 19-2-14 08:24 |只看該作者
我屋企廁所有窗,但從來都唔開,因有養貓,我因為畏高,啲衫只晾廁所,你只要每次冲完涼,塞個抽濕機入廁所,就唔會發毛,抽氣扇係無用架


大宅

積分: 1645


125#
發表於 19-2-14 08:28 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

我屋企係黑廁,10年了,有抽風機。冇問題。
冇發霉,冇異味。

反而唔鍾意有窗而又係對住天井及對面係人地厕所。

個天井其實好恐怖


大宅

積分: 1645


126#
發表於 19-2-14 08:32 |只看該作者
jaycee_mami 發表於 18-2-13 08:32
買左黑廁單位的人, 通常都會死撐黑廁無問題, 甚至比有窗廁更好, 真是信不信由你.

但長年累月要長開抽氣扇, ...

有幾貴?你係咪黑厕?


男爵府

積分: 9263


127#
發表於 19-2-14 12:08 |只看該作者
rubycourt 發表於 19-2-14 07:53
我宜家住的單位是黑廁,只是沖完涼即開無任何臭味,仍很乾爽.

我覺得熄左抽氣太耐會有味,所以我長開抽氣


男爵府

積分: 5949


128#
發表於 19-2-14 12:14 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

都搬咯,唔好理人地的批評。
我自己 prefer 不是黑廁,但既然已經搬,冇乜所謂。
是否乾淨,都係用的問題,你保持清潔清爽就 ok 啦。


伯爵府

積分: 19060


129#
發表於 19-2-14 12:59 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 19-2-14 12:08
我覺得熄左抽氣太耐會有味,所以我長開抽氣

我係晚上沖完涼先開,其他時間不會開,但真係無味喎


伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


130#
發表於 19-2-14 13:07 |只看該作者

回覆樓主:

無問題,似hotel, I like wor


珍珠宮

積分: 34116


131#
發表於 19-2-14 13:10 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:45
謝謝您的資料!
我之前個廁所有窗加有抽氣扇,但因為冇光入,窗向天井,都係濕濕梅梅咁……
果時 ...

本帖最後由 teresayan07 於 19-2-14 13:10 編輯

其實雖然我前後住過2間屋個廁所都有窗...
但我從來都唔會開廁所窗..
因為廁所通常對天井位..
我好怕有昆蟲飛入..
所以我從來唔開窗... 其實同黑廁無分別..
住落完全無問題...


男爵府

積分: 9263


132#
發表於 19-2-14 13:24 |只看該作者
rubycourt 發表於 19-2-14 12:59
我係晚上沖完涼先開,其他時間不會開,但真係無味喎

可能我成日將手洗的衫、毛巾放廁所滴水


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


133#
發表於 19-2-14 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44115

畀面勳章


134#
發表於 19-2-14 13:48 |只看該作者
mocha20150323 發表於 18-2-12 22:04
我係黑廁,抽氣扇強勁就無問題,無發毛,當然啦,我平時都清潔開。

但我都係鐘意有窗多d ……

長開抽氣?


男爵府

積分: 5302


135#
發表於 19-2-14 13:49 |只看該作者
我都係黑厠,但冇臭味和up味,長開抽氣,有浴室寶,好乾爽喎,反而娘家厠所有窗,潮濕天好濕


伯爵府

積分: 16421


136#
發表於 19-2-14 13:58 |只看該作者
jesswu 發表於 19-2-13 08:52
我開這帖剛一年, 想不到事隔一年竟有人回帖
住左一年,由我當事人講番情況啦咁.
我個黑厠完全冇問題,冇黴菌 ...

想問黑廁的抽氣扇是抽去邊?全棟大廈都是抽去那裏嗎?咁常開抽氣電費會貴嗎?


伯爵府

積分: 19060


137#
發表於 19-2-15 15:05 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 19-2-14 13:24
可能我成日將手洗的衫、毛巾放廁所滴水

我反而無放濕衫在廁所,所以真係無問題好乾爽


珍珠宮

積分: 34156


138#
發表於 19-2-15 15:45 |只看該作者
我係黑廁,有心理問題~衛生我做足,無大問題。

個人偏向有窗!


大宅

積分: 2584


139#
發表於 19-2-15 15:49 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

黑廁無問題,其實基本上所有酒店的廁所都係畤廁黎架啦,唔通咁多間酒店都有問題
我間屋個黑廁住咗5年幾,無發霉,抽氣好d 就無問題
惟一唔好地方就係每次都要開燈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo