影視娛樂

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


121#
發表於 18-6-19 13:14 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-6-19 12:41
噚晚就話國家隊出賽,今晚做乜又停呀

我都唔知呀等到無曬癮


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


122#
發表於 18-6-19 13:41 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-6-19 12:41
噚晚就話國家隊出賽,今晚做乜又停呀

昨日韓國出賽我一早估乜劇都停,其實播都冇乜人䏲 但今晚又點解停?


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


123#
發表於 18-6-19 13:48 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 13:41
昨日韓國出賽我一早估乜劇都停,其實播都冇乜人䏲 但今晚又點解停?
...

呢套韓國最高收視率喎⋯⋯你意思香港無乜人睇咋


公爵府

積分: 25514


124#
發表於 18-6-19 13:52 |只看該作者
stella816 發表於 18-6-19 13:14
我都唔知呀等到無曬癮

我就嚟唔記得晒劇情

好彩金秘書唔會停


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


125#
發表於 18-6-19 13:52 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-6-19 13:52
我就嚟唔記得晒劇情

好彩金秘書唔會停

你都有睇金秘書


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


126#
發表於 18-6-19 13:54 |只看該作者
stella816 發表於 18-6-19 13:48
呢套韓國最高收視率喎⋯⋯你意思香港無乜人睇咋

本帖最後由 kcm 於 18-6-19 13:54 編輯

我意思係昨日韓國隊出赛,大家都會走哂去睇波,如果昨日播都冇著數
因劇可以睇重播
香港一定有人睇,我都好想睇,因我係想昨晚睇波,今日睇新一集


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


127#
發表於 18-6-19 13:55 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 13:54
本帖最後由 kcm 於 18-6-19 13:54 編輯

我意思係昨日韓國隊出赛,大家都會走哂去睇波,如果昨日播都冇 ...

原來係咁


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


128#
發表於 18-6-19 14:01 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-6-19 13:52
我就嚟唔記得晒劇情

好彩金秘書唔會停

金秘書星期幾做?我未睇新一集


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


129#
發表於 18-6-19 14:15 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 14:01
金秘書星期幾做?我未睇新一集
我上星期仲有一集都未睇
[


公爵府

積分: 25514


130#
發表於 18-6-19 14:32 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 14:01
金秘書星期幾做?我未睇新一集

韓國星期三、四


公爵府

積分: 25514


131#
發表於 18-6-19 14:34 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 13:54
本帖最後由 kcm 於 18-6-19 13:54 編輯

我意思係昨日韓國隊出赛,大家都會走哂去睇波,如果昨日播都冇 ...

原來你都鐘意睇波


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


132#
發表於 18-6-19 15:03 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-19 14:15
我上星期仲有一集都未睇

唔似你
唔太啱睇?


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


133#
發表於 18-6-19 15:04 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-6-19 14:34
原來你都鐘意睇波

冇以前咁鍾意了,而家好多球員我都唔識


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


134#
發表於 18-6-19 15:05 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 15:03
唔似你
唔太啱睇?
男女主我都鍾意的.係我成日覺得9年都無感覺有愛, 又點會無拿氧話結婚, 比我感覺係為留金秘書響身邊而做囉.
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


135#
發表於 18-6-19 15:10 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-19 15:05
男女主我都鍾意的.係我成日覺得9年都無感覺有愛, 又點會無拿氧話結婚, 比我感覺係為留金秘書響身邊而做囉. ...

係有啲奇怪


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


136#
發表於 18-6-19 15:11 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 15:10
係有啲奇怪
睇第3集時都覺得好過前兩集, 我都想自己會投入些的.
[


男爵府

積分: 6390


137#
發表於 18-6-19 15:21 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-6-19 13:52
我就嚟唔記得晒劇情

好彩金秘書唔會停

我都快甩情節,唉,等死人,等到暑假都黎了。我冇睇其他劇,好忙呀


侯爵府

積分: 22184


138#
發表於 18-6-19 22:53 |只看該作者
金秘書有D無聊,男主好瘦,希望之後好D


侯爵府

積分: 21965


139#
發表於 18-6-20 09:53 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-19 13:54
本帖最後由 kcm 於 18-6-19 13:54 編輯

我意思係昨日韓國隊出赛,大家都會走哂去睇波,如果昨日播都冇 ...
係啦... 仲停, 我追播緊架嘛.....


侯爵府

積分: 21965


140#
發表於 18-6-20 09:54 |只看該作者
hksarhksar 發表於 18-6-19 22:53
金秘書有D無聊,男主好瘦,希望之後好D
我等緊佢出多幾集先, 我好鐘意女主, 但對男主麻麻.... 但睇吓甜吓都唔錯...

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo