懷孕前後

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


121#
發表於 09-4-1 15:58 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 15:53 發表


原來係咁!!點解會咁既分別既??


我都唔知呀...
不過見其他人分享都係咁講囉
有人講過話廣華想個胎定d先開file喎...唔知係咪呢
間間醫院都唔同policy架
東區好似都係睇頭一兩次, 冇問題就返健康院
廣華就會程都係廣華follow up
其實好亂架...


男爵府

積分: 8100


122#
發表於 09-4-1 16:30 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 15:55 發表


你唔好改啦.反正有得claim ar~~

等我又考慮一下余啟文先..佢好似好平喎~


我之前諗住睇佢
但琴日打去問過~~佢500只係診金咋~~好似未包照架~~同埋佢有3個地方 ~~沙田 , 將軍澳,尖沙咀~
我估約時間睇 都幾難約呀~所以最後都冇book到
佢book最快都要4月尾


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


123#
發表於 09-4-1 17:29 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-1 16:30 發表


我之前諗住睇佢
但琴日打去問過~~佢500只係診金咋~~好似未包照架~~同埋佢有3個地方 ~~沙田 , 將軍澳,尖沙咀~
我估約時間睇 都幾難約呀~所以最後都冇book到
佢book最快都要4月尾 ...


車 咁咪即係計埋計埋又差唔多囉....


男爵府

積分: 8100


124#
發表於 09-4-1 19:11 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-1 17:29 發表


車 咁咪即係計埋計埋又差唔多囉....


我覺得應該係
不過因為唔係我自己問 我怕係男友聽鬼錯
我之後再自己打去 又撞左食飯時間 佢冇人聽
你可以先問一下 如果真係500包晒 都唔怕既
因為我都有d想睇佢


男爵府

積分: 8100


125#
發表於 09-4-1 19:12 |只看該作者
今日響廣華登記完~~門口有d姨姨叫我填bb會~~我填左2間啦~有條毛巾仔 同一條尿片送-0-


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


126#
發表於 09-4-1 20:34 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-1 19:12 發表
今日響廣華登記完~~門口有d姨姨叫我填bb會~~我填左2間啦~有條毛巾仔 同一條尿片送-0-


如果唔怕佢地久唔久打俾你同你傾下近況既話
一一入晒都冇壞架 因為佢地會定時寄野俾你
eg 唔同階段既奶粉/尿片/優惠卷

我上次生家姐個陣屋企都有成十幾罐奶粉係贈品黎架


男爵府

積分: 8100


127#
發表於 09-4-1 21:11 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-4-1 20:34 發表


如果唔怕佢地久唔久打俾你同你傾下近況既話
一一入晒都冇壞架 因為佢地會定時寄野俾你
eg 唔同階段既奶粉/尿片/優惠卷

我上次生家姐個陣屋企都有成十幾罐奶粉係贈品黎架 ...


明白嚕~~~佢仲同我講 仲有6間可以入~
唔係太煩 都ok既


禁止訪問

積分: 2117


128#
發表於 09-4-2 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


129#
發表於 09-4-2 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


130#
發表於 09-4-2 00:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


131#
發表於 09-4-2 12:11 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-2 00:32 發表


咁一係我明天打去問清楚先~


好呀 如果係平D既 一齊轉 哈哈


禁止訪問

積分: 2117


132#
發表於 09-4-2 15:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


133#
發表於 09-4-2 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2556

陪月勳章


134#
發表於 09-4-2 15:36 |只看該作者
我照唐氏在佐敦龔醫生到照,醫生OK啦,不過D姑娘好串無禮貌態度差,我打算去第二度照4d,找了林翠苗,她同dr.mo同一間診所,佢都BOOK到五月頭我諗佢應該都不會差啦,如果佢不好好難同D好醫生拍擋啦


男爵府

積分: 8100


135#
發表於 09-4-2 15:39 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:36 發表
我照唐氏在佐敦龔醫生到照,醫生OK啦,不過D姑娘好串無禮貌態度差,我打算去第二度照4d,找了林翠苗,她同dr.mo同一間診所,佢都BOOK到五月頭我諗佢應該都不會差啦,如果佢不好好難同D好醫生拍擋啦 ...


龔醫生~~唐氏 係唔係$1350?


大宅

積分: 2556

陪月勳章


136#
發表於 09-4-2 15:39 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-1 21:11 發表


明白嚕~~~佢仲同我講 仲有6間可以入~
唔係太煩 都ok既
我差不多間間都入左會,打算到時方便比較每間d產品質量同優惠都多D啦


男爵府

積分: 8100


137#
發表於 09-4-2 15:41 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:39 發表
我差不多間間都入左會,打算到時方便比較每間d產品質量同優惠都多D啦


入多d都無防~~睇多d傻惠先買~~可以慳d~~
你地有冇覺得個肚~~久唔久陰陰痛咁架??


大宅

積分: 2556

陪月勳章


138#
發表於 09-4-2 15:44 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-2 15:39 發表


龔醫生~~唐氏 係唔係$1350?
是呀,不過我去果日阿B不聽話照左好多次先度到頸皮果個姑娘就好皮氣,回去攞報告個姑娘黑面好差


男爵府

積分: 8100


139#
發表於 09-4-2 15:45 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-4-2 15:44 發表
是呀,不過我去果日阿B不聽話照左好多次先度到頸皮果個姑娘就好皮氣,回去攞報告個姑娘黑面好差


照唐氏係第幾周照???龔醫生要好早book?


大宅

積分: 2556

陪月勳章


140#
發表於 09-4-2 15:46 |只看該作者
照結構要22週照呀

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo