自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


別墅

積分: 892


121#
發表於 18-10-3 14:21 |只看該作者
Choby 發表於 18-10-3 14:15
支持你的計劃,人生還有很多年工作的。但要有好好的安排,例如,有沒有工人?因為全職master也是非常忙碌 ...

多謝呀
無工人,得家長和鐘點,平時佢哋照顧開

我想問全職Master會否吃力得不能應付考小學?

我都怕同一年面對雙重挑戰


大宅

積分: 1646


122#
發表於 19-1-25 18:47 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 14:21
多謝呀
無工人,得家長和鐘點,平時佢哋照顧開

最後決定點?有辭職嗎?


子爵府

積分: 13767


123#
發表於 19-1-25 19:09 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

其實唔做一年野,多一個master,係咪真係會增加你競爭力? 唔知你邊行?其實而家老闆都好睇實際工作經驗。


珍珠宮

積分: 44490


124#
發表於 19-1-25 21:41 |只看該作者
睇你想讀什麼master
最近都睇過幾個EMBA program,啲課程都幾忙,有一個仲要每6個星期飛2週去其他location上課,加學費一起要120-140萬。壓力會唔細,非常多project,時間分配要好。

我以前讀full-time master時因為要double load,所以真係忙都癲,嗰年差不多一個星期只可以睡20小時。所以我個人唔敢講能否同時照顧小朋友,我自己時間安排唔係最強,所以選擇一個時間只做好一件事。


大宅

積分: 2228


125#
發表於 19-1-25 22:48 |只看該作者
其實樓主你仔而加讀緊K2,即而加已經要準備緊考小一,因為大部分小一面試都係K3頭的(好似係10月至1月),考cert. Eg- Cambridge starters 嗰D,K2尾就要考曬,因為報小一時先可以連報名表格一齊交。

同埋你報master,而加都2月喇喎,你check清楚曬你未過application deadline?

仲有你話而加份工成日ot,根本沒時間陪小朋友,所以你唔辭職就唔會兼顧到小朋友既學業。你而加想讀埋個master,因為你想好似沒咁浪費左一年吧?!



禁止訪問

積分: 194


126#
發表於 19-1-25 23:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo