夫婦情感

跳至

首頁
56789...13

尾頁
   58


複式洋房

積分: 218


121#
發表於 19-3-8 15:23 |只看該作者
@勁搞笑@ 發表於 19-3-8 12:38
樓主太過猶豫不決啦,
其實你發現左咁多次, 咁耐,
點解唔早D做決定?

就係啦!! 果時岩岩結婚又唔想新婚離婚
拖拖拖到而家仔都要生出黎。想落又無勇氣落
心軟!就係因為唔夠膽同人傾 自己收收埋埋。時間拖到而家!哎。所以一d都唔果斷 有証據好有用! 只係我呢幾個月想養胎 唔想將心思放係佢出軌事上 壞我心情 所以我先無做的咩 !
我生完bb 坐完月 所有重要野搞掂。我就會算帳架喇。 而bb 比唔比佢呢個問題 我自己以經有答案。心係會軟 但亦非常清晰。多謝 你明白我


複式洋房

積分: 218


122#
發表於 19-3-8 15:26 |只看該作者
dec08bb 發表於 19-3-8 10:12
就係囉!拍片時也冇顧及已存檔、非常心態係擺明去玩女,咁同樓主初識時為人真180度轉變喎!好怪囉
...

佢之前就將所有密碼比我

所以就算佢加密左 我都可以入密碼睇到晒

男人個心玩大左 就唔理37 21


複式洋房

積分: 218


123#
發表於 19-3-8 15:27 |只看該作者
pkbkek 發表於 19-3-8 08:34
樓主厲害就一定,不過我會覺得她今次只是遇上豬一般的對手吧。老實講,一個正常單身男都未必放咁多自己的 ...

唔係.. 只能夠話佢係新手
邊有老手會比人發現甘多野架

其實好多野都係個女人自己爆料


複式洋房

積分: 218


124#
發表於 19-3-8 15:29 |只看該作者
heather1106 發表於 19-3-8 08:23
你很厲害,俾你搵到咁多證據。最重要係你自己放過左自己 又肯正面去面對問題另外 想問下點樣可以查到 ...

前提下佢要一早比你晒密碼你阿


複式洋房

積分: 218


125#
發表於 19-3-8 15:35 |只看該作者
@勁搞笑@ 發表於 19-3-8 12:38
樓主太過猶豫不決啦,
其實你發現左咁多次, 咁耐,
點解唔早D做決定?

本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-8 15:38 編輯

事實係雖然我想落b 但道得上我唔會落架!
就算自己養bb 都好多人錫

總之我唔會殺bb. 成件事就變成

想落 唔落得
想離佢唔簽
我同佢傾左好多次喇
佢有幾次都話離婚
但係當我換好衫要去律師樓既時候 佢又賴皮
佢係死都唔簽離婚

唔係無傾。係條友太賴皮

加上更係愛佢先結婚。其實當下打擊太大
好多野都癲晒 亂晒 哎..呢個教訓真大


複式洋房

積分: 218


126#
發表於 19-3-8 15:45 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-8 10:53
唔關大唔大6人事
如果要講; 香港男人真係無呢隻'品種' sorry

係阿。不受駕駛!

仲要勁大男人添

我都好大女人。所以佢被我駕駛時候 真係好sweet

我試過拍12年拖。亦都有4年 亦都有散拖
而呢個 可能係拍年幾 又係綜合情況下比到最大安全感 同埋佢係將我放係第一。 識佢就識我
所以我無再諗要拍多幾年。 哈哈 就甘嫁左


大宅

積分: 1034


127#
發表於 19-3-8 15:59 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-8 15:29
前提下佢要一早比你晒密碼你阿


一隻手指就基本上可以通過很多鎖定了。
大陸手機的 Apps 好多都會有手指通過的功能。
既然他成鬼日飲醉的話,搵隻手指開機開apps , so easy.
所以我才講他是豬一般的對手…哈哈!


複式洋房

積分: 218


128#
發表於 19-3-8 16:07 |只看該作者
pkbkek 發表於 19-3-8 15:59
一隻手指就基本上可以通過很多鎖定了。
大陸手機的 Apps 好多都會有手指通過的功能。
既然他成鬼日飲醉的 ...

無 都唔係 !只係佢一早比晒密碼我
同埋佢慣性密碼一樣 所以先開到


翡翠宮

積分: 79228


129#
發表於 19-3-8 16:39 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-8 16:07
無 都唔係 !只係佢一早比晒密碼我
同埋佢慣性密碼一樣 所以先開到


呢類人唔會有咁多計算
佢地真係大情大性
根本無諗咁多前因後果之後點算
佢純粹係率性而為
係自私, 的確係
可能到60歲先定心落黎
睇你好唔好彩



伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


130#
發表於 19-3-8 17:45 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-8 00:44
本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-8 01:06 編輯

哦最好? 我想問咩叫最好 ..

我指的最好,是指bb最好能跟在媽媽身邊(emoji)當然我明白每個人的情況都不同。但我見辛苦陀到現在,怕你將來不捨分開太遠,見得太小。
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


131#
發表於 19-3-8 18:28 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-8 15:23
就係啦!! 果時岩岩結婚又唔想新婚離婚
拖拖拖到而家仔都要生出黎。想落又無勇氣落
心軟!就係因為唔夠 ...

真心覺得你勁。不過一定一定要坐好月先,千祈唔好攪壞身子,同生完初期情緒比較波動,記得萬大事都要坐好月補好身先。
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


複式洋房

積分: 218


132#
發表於 19-3-8 19:14 |只看該作者
See 發表於 19-3-8 17:45
我指的最好,是指bb最好能跟在媽媽身邊(emoji)當然我明白每個人的情況都不同。但我見辛苦陀到現在,怕你將 ...

可能我好平常心 孕吐期最辛苦
而家都行得走得。我諗係生同喝奶最辛苦

我唔知點解一d都唔緊張(emoji) 係不爽肚紋同胸紋

哈哈。女人必經

想見個bb就飛去見囉
飛機好方便


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


133#
發表於 19-3-8 19:17 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-8 19:14
可能我好平常心 孕吐期最辛苦
而家都行得走得。我諗係生同喝奶最辛苦

咁BB都都好錫住媽媽 祝生產順利!
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


子爵府

積分: 12789


134#
發表於 19-3-8 21:38 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-8 19:14
可能我好平常心 孕吐期最辛苦
而家都行得走得。我諗係生同喝奶最辛苦

你長期係香港,bb長期對住爺爺嫲嫲.
你飛到過去又點,可能只當人係一個陌生人.
唸清楚. 盡量唔好比自己後悔.


複式洋房

積分: 218


135#
發表於 19-3-9 00:04 |只看該作者
piggip77 發表於 19-3-8 21:38
你長期係香港,bb長期對住爺爺嫲嫲.
你飛到過去又點,可能只當人係一個陌生人.
唸清楚. 盡量唔好比自己後悔. ...

選擇錯誤都唔會 後悔
我人生無後悔過。
我只會認為 有d野係要要還 哈哈

所以我應該係上世欠左我個仔同老公 應該係甘


複式洋房

積分: 218


136#
發表於 19-3-9 00:08 |只看該作者
See 發表於 19-3-8 19:17
咁BB都都好錫住媽媽 祝生產順利!

Yeah !!thanks

希望唔好搞個全餐比我就好


大宅

積分: 2377


137#
發表於 19-3-9 00:43 |只看該作者
好奇怪,個男人咁對你,拍得個半年拖就結婚,以為個男人好好點知咁快出軌,搞成咁可能會離婚但居然生完就交個B俾男家,唔驚又睇錯人,可能男家都係扮好人ga wor, 如果唔係經濟或健康問題照顧唔到,我真係唔明點解有媽媽會捨得咁做,仲要放係國內,需要搭飛機既距離...我自己都係媽媽,本身要返工平時唔可以成日對住自己小朋友,有時都會掛佢掛到喊,既然樓主話從未後悔過,都應該有心理準備,小朋友第日都未必會明白你點解要將佢交俾其他人,亦同你唔會太close...sorry 我真係完全想像唔到,唔好意思我太多事


複式洋房

積分: 218


138#
發表於 19-3-9 03:26 |只看該作者
pple 發表於 19-3-9 00:43
好奇怪,個男人咁對你,拍得個半年拖就結婚,以為個男人好好點知咁快出軌,搞成咁可能會離婚但居然生完就交 ...

拍年半喇!

雖然你好有你道理,我亦好易相信人
生完個b 又比人養好似好唔合羅輯

有甘既考慮當然考慮埋經濟 健康
更何況我唔覺得佢地全家人會對個bb 唔好
當然 可能去睇個bb時會變成陌生人

國內唔係14億都係壞人
我都明白大家對國內既人有介心
壞人亦真係好多

有時真係要親身去感受先知道真相
你會掛到喊。我都會

但我認真唔認同將個bb放係我身邊
係香港既細路甘多壓力
我唔想自己個仔有壓力甘長大有咩問題
係男家。
鐘意去雪山滑雪就去
想去草原睇星星 露營 野餐 放羊 騎馬
想食新鮮水果 肉類 堅果 咩都有
想做咩渣架車去
自己由細到大有獨立空間

我認為比留係香港好太多





複式洋房

積分: 218


139#
發表於 19-3-9 03:45 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-9 03:26
拍年半喇!

雖然你好有你道理,我亦好易相信人

本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-9 03:48 編輯

我只想我個bb開心 大自然簡單善良甘長大
唔想佢1歲幾就要去學前班
2 ,3歲就要上堂,我情願佢玩多幾年

香港太多人云亦云既壓力
所以咩對個bb 好
我會零願捨棄自己

最後就係 無論 香港大陸都好 佢都會係全家之寶


複式洋房

積分: 218


140#
發表於 19-3-9 04:07 |只看該作者
pple 發表於 19-3-9 00:43
好奇怪,個男人咁對你,拍得個半年拖就結婚,以為個男人好好點知咁快出軌,搞成咁可能會離婚但居然生完就交 ...

我諗如果你番工都掛到喊就真係要放鬆d喇

個細路以後都會有自己人生
雖然而家佢未有能力 仲係保護之下
我唔清楚你係邊類型媽媽
但 我交比既 唔係其他人 而係佢爺爺奶奶
所以 唔需要太緊張 everything fine

首頁
56789...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo