夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 424


121#
發表於 19-4-10 16:38 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:33
不過我都開始慢慢冇呢個耐性等,不斷減緊分…我覺得如果佢再冇action,遇到小小trigger point就會完了…
...

之前係呢度睇過一篇野,話d男人有拖延症…完全係!其實所有都係priority既問題…每日有大大小小既問題,做每樣野有次序,可以只怪我既次序比較低…可能真係要等到冇野做到悶到嘔電先會醒起我d事


侯爵府

積分: 21304


122#
發表於 19-4-10 16:44 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-9 03:53
畀完一次廿萬,之後我發現又再畀左…exactly幾多我唔知。我個心好唔舒服…我地呢兩年咁慳為乜?d錢大家分開 ...

你男友俾你養到懶晒食軟飯咁。搬入你屋企有無俾家用你父母? 窮唔係問題,但係當人老馮就好有問題。我因為唔想同6299同住,叫咗老公搬入黎同我爸媽一齊住我老公都有俾家用我媽洗。儲夠首期就會買樓搬走。


複式洋房

積分: 424


123#
發表於 19-4-10 16:46 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:38
之前係呢度睇過一篇野,話d男人有拖延症…完全係!其實所有都係priority既問題…每日有大大小小既問題,做 ...

我今晚都會同佢再次攤牌啦…呢幾日對住佢都口黑面黑咁,佢一路問我發生罪咩事,我都冇講,只話自己有野唸唔通。
唉…自己谷住谷住都好辛苦。起碼今晚都要佢交代下個實質計劃先好同我訓覺…


子爵府

積分: 11326


124#
發表於 19-4-10 16:48 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:33
不過我都開始慢慢冇呢個耐性等,不斷減緊分…我覺得如果佢再冇action,遇到小小trigger point就會完了…
...

既然你都醒覺呢樣嘢~就搵個機會認認真真同佢傾下~要畀佢知道你係會走架~唔好畀佢大安旨意你係屬於佢嘅


侯爵府

積分: 21304


125#
發表於 19-4-10 16:48 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-9 16:31
其實有個問題我都好想問下大家…

男友家庭全家上下都講鄉下話,每次去佢屋企食飯or坐點都最小有2-3個鐘, ...

你同你男友屋企背景差太遠,長此下去你會覺得好痛苦,會睇唔起佢屋企人,同男友鬧交,結婚後只會變本加厲 中國人講竹門對竹門 木門對木門係有道理㗎


子爵府

積分: 11326


126#
發表於 19-4-10 16:49 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:46
我今晚都會同佢再次攤牌啦…呢幾日對住佢都口黑面黑咁,佢一路問我發生罪咩事,我都冇講,只話自己有野唸 ...

支持你~點都要解決呢件事


瑪瑙宮

積分: 139710


127#
發表於 19-4-10 16:52 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:31
佢次次都應承我話唔會走我數,一定會補番所有野畀,應承既野一定會做到…又講到除左我佢冇第二個結婚選擇….

吓, 你咁叫女朋友? 咁我仔女朋友真係女皇.

食歺罈仔好貴架? 乜節都無禮物? 你覺得佢會補番, 你真易氹. 好心你咪咁恨嫁喇. 佢梗係無第二个結婚對象喇, 等住瘦你肥佢屋企人.



複式洋房

積分: 424


128#
發表於 19-4-10 16:57 |只看該作者
flori 發表於 19-4-10 16:44
你男友俾你養到懶晒食軟飯咁。搬入你屋企有無俾家用你父母? 窮唔係問題,但係當人老馮就好有問題。我因為 ...

佢冇畀家用。我自己畀但唔多,我負責水電媒電話上網呢d野。

我都好想結左婚先無論有冇樓,但佢想真係夠錢買左層樓先簽紙,過真正既二人世界。

我有個最好朋友2020年頭大搞結婚,我做伴娘。佢就一路話我地會係佢地結之前已經結左,話人地會唔會介意人妻做伴娘架?(我地唸旅行結婚簽紙就ok,簡單)

唉…所有所有野都只係「講」!


複式洋房

積分: 424


129#
發表於 19-4-10 17:07 |只看該作者
flori 發表於 19-4-10 16:48
你同你男友屋企背景差太遠,長此下去你會覺得好痛苦,會睇唔起佢屋企人,同男友鬧交,結婚後只會變本加厲: ...

我一路都以為竹門木門都指緊新聞啊娛樂板啊呢d極端例子,我從來覺得我屋企係普通中產,買野都會計下條數,唔係好似有d人買乜都得…而佢屋企又唔係窮到冇錢開飯。

但我依家明白了…有差別就真係有差別的。唔係話白鴿眼,只係人都生有現實的一面。

我以後會識點教我仔女呢個concept...


瑪瑙宮

積分: 139710


130#
發表於 19-4-10 17:29 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-10 17:29 編輯
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:57
佢冇畀家用。我自己畀但唔多,我負責水電媒電話上網呢d野。

我都好想結左婚先無論有冇樓,但佢想真係夠錢買左層樓先簽紙,過真正既二人世界。...

如果係, 佢話早過 2020 年頭人地結前會結, 咪今年, 應該好積極儲錢買樓喎, 咁買邊度, BUDGET 要幾多, 裝修費預幾多? 都無實質傾喇.

佢應該係拖住, 等你等唔切, 應承由你屋企比首期, 咁就得米.


侯爵府

積分: 21304


131#
發表於 19-4-10 17:30 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:57
佢冇畀家用。我自己畀但唔多,我負責水電媒電話上網呢d野。

我都好想結左婚先無論有冇樓,但佢想真係夠錢 ...

你太天真了,女人一心唸住結婚就義無反顧咁以為窮都無問題只要相愛就得。但係現實係除非個男人係孤兒,否則你結婚後一定要面對男家的問題,小則影響你返工既心情,嚴重就影響夫妻關係日日家嘈屋閉。距離2020年得返半年,求其簽紙都得既,但係一簽第日頂唔順要分開就好麻煩。你男友已經俾你養到個人懶晒同埋旨意你外家養佢,有啲女人真心唔介意養男人,呢啲純粹個人選擇。如果你係崇尚公一分婆一分既話呢個男人俾唔到你,他明顯地係有惰性的傾向。


男爵府

積分: 8879


132#
發表於 19-4-10 17:33 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:57
佢冇畀家用。我自己畀但唔多,我負責水電媒電話上網呢d野。

我都好想結左婚先無論有冇樓,但佢想真係夠錢 ...

你想結婚?定想同“佢”結婚?

唔好怪我地講得難聽,你宜家真係養緊你男友啵!結婚唔係必須,最怕係婚後既日子過得慘過做女時!咁結黎做咩?等自己難受D?

我估你將出去租樓住付諸行動or要你男友俾家用,你男友就會見真章咖喇!


男爵府

積分: 8879


133#
發表於 19-4-10 17:42 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:57
佢冇畀家用。我自己畀但唔多,我負責水電媒電話上網呢d野。

我都好想結左婚先無論有冇樓,但佢想真係夠錢 ...

提埋你,你一於同佢講唔旅行結婚,要擺酒,你唔要求奢華,但一般女仔結婚有既,你都要有!

佢有心娶你,唔洗講咁多:
1. 買求婚戒指向你求婚先
2. 呢個星期內同你去看擺酒場地,即場落訂金
3. book影結婚相

佢如果話太急,你就同佢講:你話我地早過X X結婚咖嘛,宜家搞算遲咖喇!

希望你唔會見到佢面色都變埋,然後佢發爛渣啦

不過,如果我係你,我唔會同呢個男人結婚!拍拖生日咩鬼都無,你婚後一樣咩都唔會有!


男爵府

積分: 7847


134#
發表於 19-4-10 17:58 |只看該作者
好難抉擇...如果我係你,當我30歲或未夠,我會分手,我同我前度都係因為草錢結婚但佢比屋企人好疏爽而分開,講了又講,話夠就結、但永遠唔會夠,因為佢要貼佢家姐,直到我決心分手就同我講旅行結婚,但所有野都太遲,心已死,我唔好彩過你,我前度仲衰叫雞,有心分開就快,唔好諗自己會唔會遲早接受,要接受你今日唔會有呢個問題出現


大宅

積分: 4968


135#
發表於 19-4-10 18:45 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 17:07
我一路都以為竹門木門都指緊新聞啊娛樂板啊呢d極端例子,我從來覺得我屋企係普通中產,買野都會計下條數, ...

樓主,睇反你舊帖,你現在懷孕中嗎?


大宅

積分: 4180


136#
發表於 19-4-10 18:48 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 17:07
我一路都以為竹門木門都指緊新聞啊娛樂板啊呢d極端例子,我從來覺得我屋企係普通中產,買野都會計下條數, ...

其實你都已經好清楚個問題所在。如果繼續同佢一齊,代表你已接受他的一切,包括要接濟男家,經濟上依靠著你。
換轉是我,一定會趁後生同佢分手,找尋自己的幸福!同佢結婚,好快就因為錢財而焼曬啲感情,離婚又會比佢分一半身家,再找個好男人更加難上加難!


伯爵府

積分: 19792

2025勳章蛇年勳章


137#
發表於 19-4-10 19:06 |只看該作者

回覆樓主:

嘩! 個男人cheap到震! 拍得兩年,除左條爛鬼手鏈,咩都無送過,食餐buffet都無? 似黑心男
其實樓主除左家境同自己搵到錢外,係咪其他條件差?唔係點會咁委屈


複式洋房

積分: 424


138#
發表於 19-4-10 19:13 |只看該作者
YoYoHello 發表於 19-4-10 18:45
樓主,睇反你舊帖,你現在懷孕中嗎?

個陣個b冇左…因為個陣情緒越黎越唔穩定到,工都番唔到…

呢個都係其一原因我覺得我欠左我男友…


大宅

積分: 4968


139#
發表於 19-4-10 19:19 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 19:13
個陣個b冇左…因為個陣情緒越黎越唔穩定到,工都番唔到…

呢個都係其一原因我覺得我欠左我男友…

唔好意思提起你傷心事。。。
其實聽你講,你同你男友都真係經歷好多,佢亦對你不離不棄過。。。咁,佢對佢家人有情有義亦正常,如你地一路行落去,你真係要好大方,睇得好開先得


男爵府

積分: 7544


140#
發表於 19-4-10 20:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 english1221 於 19-4-10 20:04 編輯

我意見有少少唔同,佢儲到150萬,又肯俾大份買樓但寫你名,其實而家呢d男仔好少架啦,如果感情穩定,已談婚論嫁,不如順下佢意,資助下佢家姐
如果係我我會支持佢資助佢,讚下佢顧家,但溫柔地表達驚佢家姐未必識manage一筆錢,不如男友自己每月俾少少佢(如一千美金?你地月入十幾萬應該OK?金額自己adjust) 其實對佢家姐黎講會有安全感d,始終每個月小朋友有支出etc
之後要求佢有一筆過的支出要同你商量?因為對你屋企都fair d
要佢完全唔俾應該好難,一陣又嘈交散埋,不如negotiate一個接受到的plan

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo