自由講場

跳至

首頁
56789...26

尾頁
   25


珍珠宮

積分: 42592


121#
發表於 19-5-9 13:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 芒果米池 於 19-5-9 13:59 編輯


繼續吹

myimage.jpg


水晶宮

積分: 50735

2025勳章蛇年勳章


122#
發表於 19-5-9 13:59 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

月入三十萬其實都要為三餐煩惱

下午茶去日本定台灣食好?
晚餐又怕坐室外會落雪


伯爵府

積分: 19173


123#
發表於 19-5-9 14:01 |只看該作者

回覆樓主:

咁多30萬闊太得閒睇親子王國吹水佢哋唔係應該要去high tea


子爵府

積分: 13999


124#
發表於 19-5-9 14:01 |只看該作者

回覆樓主:

真係唔好比後生睇到 好大壓力


大宅

積分: 3505


125#
發表於 19-5-9 14:04 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

睇完就算


水晶宮

積分: 57325


126#
發表於 19-5-9 14:05 |只看該作者
Pink_girl 發表於 19-5-9 12:02
係呀,我唔明點解咁難理解,每個家庭開支都唔一樣,揾1萬同揾10萬洗錢方式都唔一樣,揾得多開支愈多,唔夠 ...

唔係自己搵唔到等如人地搵唔到,係講到而家搵十萬係最低,搵過百萬一個月都有,但講到搵唔到十萬既人好似生存唔到


男爵府

積分: 9366


127#
發表於 19-5-9 14:05 |只看該作者

回覆樓主:

其實唔係果個層次嘅人,先會覺得咩咩咩係無可能……有錢人唔明低收入點解咁咁咁,低收入又覺得點解高收入又咁咁咁…… 其實,呢個社會咁多階層,點解會有野係無可能呢? 當然,吹水果啲除外


珍珠宮

積分: 46030

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


128#
發表於 19-5-9 14:06 |只看該作者
風繼續吹吧


水晶宮

積分: 57325


129#
發表於 19-5-9 14:07 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 12:27
好尋常?香港有幾十萬人做護士呀

jm, 做護士幾年會變十萬,入職已經十萬,我地見識少,人地講我地聽啦 ,唔好質疑


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


130#
發表於 19-5-9 14:08 |只看該作者
我都睇到嗰個帖


男爵府

積分: 9366


131#
發表於 19-5-9 14:08 |只看該作者

回覆樓主:

仲有,我識人1x年都做同一間公司,做普通文具都兩萬幾蚊人工,


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


132#
發表於 19-5-9 14:11 |只看該作者
ljhy10 發表於 19-5-9 13:42
same here, 唔明點解對十萬呢個數咁大反應。我明白香港係好多人收入徘徊係二、三萬左右,但亦都有好多好多 ...

隔離帖係講緊老公一個搵三十萬一個月,不是十萬啊


侯爵府

積分: 24127


133#
發表於 19-5-9 14:15 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

本帖最後由 ninachu 於 19-5-9 14:49 編輯



伯爵府

積分: 19173


134#
發表於 19-5-9 14:16 |只看該作者
iamlazy 發表於 19-5-9 14:07
jm, 做護士幾年會變十萬,入職已經十萬,我地見識少,人地講我地聽啦 ,唔好質疑
...

我親人做護士幾年未有十萬 全香港最貴嗰間都冇 兩公婆加埋有十萬就唔出奇


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


135#
發表於 19-5-9 14:17 |只看該作者
lingwu 發表於 19-5-9 08:38
吹到勁過山竹



子爵府

積分: 10478


136#
發表於 19-5-9 14:17 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 19-5-9 14:11
隔離帖係講緊老公一個搵三十萬一個月,不是十萬啊

係咪話老公搵三十萬一個月先安心呀?我認同喎,想啫,大把人都想發達有咩問題?就算佢老公真係有三十萬都係佢本事,做咩要講到憎人富貴咁呢(定係有內情我唔知?)
Hi


男爵府

積分: 7247


137#
發表於 19-5-9 14:20 |只看該作者
其實睇多幾睇,咪係:

揾得少嗰批人 —> 唔明點解揾咁多人可以搵十萬或以上,然後仲會唔夠洗,覺得人地好離地
揾得多嗰批人 —> 唔明點解搵兩、三萬可以生兩、三個小朋友,仲可以做ftm,覺得人地冇計劃,不自量力

講真,當你搵得少,就會有慳錢生存方法。搵得多,洗費亦相對多。各有各難處,有乜咁奇?

我都識人50歲,單身,冇父母供養。月入超過十萬已經好多年,但冇樓,savings亦只得百幾萬,因為佢一個人要住過千呎新樓,交租冇咗三萬。鍾意旅遊、買嘢、同朋友fine dining,返工要置裝,一個人一個月可以洗十萬。個個人生活要求不同,所以一個家庭十萬唔夠洗,真係完全唔奇喎

點評

rainbowchuuu3    發表於 19-5-14 18:32


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


138#
發表於 19-5-9 14:20 |只看該作者
karen508hk 發表於 19-5-9 14:17
係咪話老公搵三十萬一個月先安心呀?我認同喎,想啫,大把人都想發達有咩問題?就算佢老公真係有三十萬都 ...

我當故仔聽吓咋
邊個憎人富貴嫌人窮?


琥珀宮

積分: 182810

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


139#
發表於 19-5-9 14:21 |只看該作者
芒果米池 發表於 19-5-9 13:58
繼續吹

呢度好多人話識人逃稅,政府數據一定唔準架


公爵府

積分: 27951


140#
發表於 19-5-9 14:23 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

咩料呀⋯⋯
未經本人同意, 任何人士不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

首頁
56789...26

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo